Oletko koskaan käyttänyt legginssejä hameen kanssa?
Kommentit (23)
En ikinä! Musta ne oli kamalat jo silloin kun olivat kuuminta "muotia".
En ole käyttänyt "legginssejä" minkään kanssa.
Kyllä, monta kertaa, hameen, mekon tai tunikan kanssa, erityisesti syksyllä, talvella ja keväällä. Käytän enemmän hameita/mekkoja/tunikoita kuin housuja.
No en todellakaan. Sopivat vain pitkien housujen alle.
Mekon kanssa, olen, thihihii, ja se jääköön historiani pimeimmille kujille pimentöön nykypäivältäni, aivan samoin kuin ne yhdet juhlat silloin kerran, kun en käyttäytynyt oikein itselleni tyypillisesti ai kauhee...
Joo, tälläkin hetkellä. Miten niin?
Joo mut ne oli semmoset kuultavan mustat ja jskus 4v sitte. Äiti myös käytti, isä sanoi että näytti ihan lutkalta
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:44"]Joo mut ne oli semmoset kuultavan mustat ja jskus 4v sitte. Äiti myös käytti, isä sanoi että näytti ihan lutkalta
[/quote]
No eipä ole sulla kovin hyväkäytöksinen isä..
En käytä koskaan legginsejä, rumat
Arkena lasten kanssa käytän. Ei tartte niin miettii mitä vilkkuu mekon/hameen alta.
Kyllä julkisesti joskus vuosina 2009-2010 muistaakseni. Hyi. Kotona nyt voi pitää ihan mitä hyvänsä.
Olen käyttänyt, jos olen pyöräillyt hameessa jonnekin. Perillä olen sitten ottanut pois. Nimim. Kokemuksesta viisastunut hulmuhelma
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:44"]Joo mut ne oli semmoset kuultavan mustat ja jskus 4v sitte. Äiti myös käytti, isä sanoi että näytti ihan lutkalta
[/quote]
No eipä ole sulla kovin hyväkäytöksinen isä..
[/quote]
Niin ei juu oli vielä laittautunut isää varten, saikin sitte vaa haukut isovelikin taisi olla samaa mieltä huoh mitä muistoja noi legginsit toiki :Dd
Miten ne legginssit hameen kanssa eroo sulkahousuista? Paitsi kesällä hiottava kärki puuttuu. Saako sukkahousujakaan pitää?
Olen, mutta se oli semmoinen niin lyhyt hame että ilman legginssejä se olisi ollut vähän säädyttömän näköinen :D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:01"]Miten ne legginssit hameen kanssa eroo sulkahousuista? Paitsi kesällä hiottava kärki puuttuu. Saako sukkahousujakaan pitää?
[/quote]
Sulkahousut on joku uus juttu?
Joo, muinoin 80-luvulla.