Olenko isokokoinen?
163/66, 97/74/99. Olen laihtunut 10 kiloa. Juoksen 10 km tai noin tunnin lenkkejä, kuntosalia 4 kertaa viikko. Olen saanut salilla ihan tuloksiakin. Ei mulla ollut edes nuorena kapea vyötärö, joten vaikka laihdutan, niin montaa senttiä ei tule tuosta lähtemään. Jatkan painon pudottamista pikkuhiljaa, mutta vaikea hahmottaa olenko iso vai normaalikokoinen jo tässä vaiheessa?
Kommentit (10)
Normaali vähän pullukka. Et oo varsinaisesti iso.
Hankala sanoa, kun itse olen samanpainoinen mutta pari senttiä pidempi ja aika samat mitat mutta melkein 15 senttiä isompi lantionympärys. Sulla on toisaalta varmaan enemmän lihaksia? Et kyllä kuulosta kovinkaan isolta. Jos saisit vähän timmimmäksi vyötäröä niin olis jo todella hyvät mitat. Ja näin sanon vaikka itsellä sama vyötärönympärys :D
Minusta taas kaikista mitoista saisi vähentää 10cm.
Normaalilta kuulostaa, mitat on sopusuhdassa. Iso olet vain, jos olet sirorakenteinen ja raajat ja hartiat on pienet.
Isohko. Toki voit olla OK jo nyt, jos ylimääräistä läskiä ei näytä olevan & roteva ruumiinrakenne.
Itsellä sama pituus + myös tiimalasivartalo, ja alan näyttämään pienikokoiselta/normaalilta vasta 56-57 kg, koska olen sen verran siro rakenteeltani :)
Normaali ehdottomasti. En ymmärrä miten joku voisi sanoa sinusta isohko tai pullukka?! Joo et ole hoikka, mutta normaali kuitenkin.
Et ole iso. Mitat ovat oikein sopusuhtaiset, varmaan kaunis vartalo. Paino kuulostaa aika isolta, mutta kun/jos näytät hyvältä, ei ole mitään syytä sitä pudottaa. Paino kuitenkin on yksilöllinen ja riippuu ruumiinrakenteesta.
Vyötärösi varmaan näyttää hyvin hoikalta
74cm vyötärö EI ole missään nimessä hoikka!
laittaisit kuvan niin olis helpompi sanoa
Olet minusta vielä melko iso. Tosin niin ovat muutkin suomalaiset naiset keskimäärin. Sinun pituudellasi pudottaisin vielä 10-15 kg.