Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako kukaan muu kesää?

Vierailija
09.06.2015 |

Minulle kesä on aina tarkoittanut inhoamieni töiden tekemistä, väsymystä, ahdistusta ja päivien laskemista elokuuhun. Nytkin juon kolmatta kuppia kahvia ja itken...kohta pitäisi mennä töihin ja taas huomenna ja ylihuomenna. ..

On kesä toki ihan kaunista aikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minä. Mä olen aina ollu talvi-ihminen, kaikki harrastuksetkin vaatii lunta. Kesällä töitä on tuplasti ja vähä vapaa-aika menee tylsistyessä.

Vierailija
2/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoon ehkä enempi itseäni. Ja sitä, että yritän luoda jonkun täydellisen kesän . Kun se ei onnistu tulee känkkäränkkä. Niin turhaa ja typerää. Nytkin kesälle on vaikka mitä kivaa ja stressaan vaan sitä ettei kaikki kuitenkaan mennyt kuten aioin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, itsekkin olen talvella vähemmän töissä. Jolloin se on ihan ok.

AP

Vierailija
4/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan jo talvea ja kunnon yöunia. Kesällä liian valosaa, että sais kunnolla nukuttua. Luojan kiitos vielä on siedettävä lämpötila, toivottavasti ei tästä enää lämpene.

Vierailija
5/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 koita nauttia=) Mäkin olen yrittänyt keksiä kivpja juttuja, jotta olisi jotain odotettavaa. Tajuan sua kuitenkin hyvin, olen vähän perfektionisti ja stressaan töistä valtavasti. Meidn pitäisi vissiin oppia ntoutumaan

AP

Vierailija
6/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:38"]3 koita nauttia=) Mäkin olen yrittänyt keksiä kivpja juttuja, jotta olisi jotain odotettavaa. Tajuan sua kuitenkin hyvin, olen vähän perfektionisti ja stressaan töistä valtavasti. Meidn pitäisi vissiin oppia ntoutumaan

AP

[/quote] totta. Kiitos, samoin sinä.

Vierailija
7/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes joka vuosi inhonnut kevättä ja kesää, koska olen hyvin allerginen. Kesät mennyt raappien ja niistäen. Kuumuus vielä lisää kutinaa. Mutta tänä vuonna kevät ja alkanut kesä ilman allergista nuhaa ja hirveää ihottumaa. Ihanaa, jos näin menee niin rakastan kesää ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme