Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi, niin mitä teet?

Vierailija
02.02.2022 |

Tänään eka päivä grillillä, ja v*tutti tulla kotiin, ei yhtään taukoja, ja asiakkaita enemmän, mitä pystyi käsittelemään. Eikä kuuloonkaan, että syödä olisi ehtinyt. Olen 19-vuotias, ja ammatiltani kokki.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se työnteko on. Koita jaksaa vielä 60 vuotta kunnes pääset ehkä eläkkeelle. Jos vielä elät.

Vierailija
2/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatauolla lappu luukulle. Olen insinööri, mutta nykyiset työt automatisoituu jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja,hyvä palkka.

Vierailija
4/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperimies tehtaalla, saa joka kevät olla lakossa.

Vierailija
5/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kokki ja tosiaan ei näissä hommissa kiirepäivinä kerkeä tauoille saatika syömään. Annoksia menee helposti kolmisensataa päivässä.

Vierailija
6/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.ihanaa kun saa nukkua miten pitkäänhuvittaa...

Vierailija
7/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ja kerhoissa keikkalaisena.

Vakituista ei saa, enkä haluaisikaan. Harmi tietysti lapsille, mutta hyvä omalle mielelle. Vakkarina ja pitkässä sijaisuudesta joutuu tekemään kaksinverroin työtä onnettomalla palkalla. Onneton palkka se keikkalaisellakin on, mutta mieli tyyni. :)

Vierailija
8/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusihteeri sossussa. Työt on vaihtelevia ja palkalla pärjää.

Vierailija
9/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisessa häirinnässä tapahtuu seksuaalista häirintää tai seksuaalista häirintää seksuaalisella häirinnällä. Suomessa ei ole tilaa maanpakoille. näin se pitää tehdä. Sitten voit tehdä kaiken työn, jonka olet tehnyt seksuaalisuutesi tai seksuaalisen moraalittomuuden kanssa.

Viinipuun hedelmä on kuivunut, mutta sitä ei löydy maan syvyyksistä. Silloin pystyt seisomaan jaloillesi ikään kuin olisit Herran palvoja. Se, joka on Herran huoneessa, on Herran huoneessa. Ja he syövät sen rasvan ja sen rasvan, joka peittää sisäpuolen.

Jos et tiedä kuinka tehdä se, voit tehdä saman asian, mutta jos et tiedä kuinka tehdä se, et voi tehdä sitä. Jos teemme tämän, voimme tehdä enemmän kuin tuon, jotta Jumala voi pelastaa meidät synneistämme.

Vierailija
10/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työstä pidän, mutta olen alkanut vihaamaan tätä muuten tässä vuosien saatossa. Epäpätevät esimiehet, tienhoito talvisin, huono palkkaus ja kaikki muu paska. Olen vaihtamassa alaa.

Rekkakuski

Vierailija
11/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet niin, et voi tehdä sitä. Olet muukalainen, alkoholisti tai ulkomaalainen. Ei ole lepoa elävien maassa, ei elävien maassa eikä päivän helteessä; Mitään määrää alkoholia ei saa käyttää alkoholiin tai alkoholin väärinkäyttöön.

Voit kertoa evankeliumista temppelin asukkaille ja sanan merkityksen. Esimerkiksi ne, joilla on vahva dementia tai vanhuus, joilla on vahva huumorintaju, eivät tiedä, miten muuttua.

Ja tapahtui, kun hän oli lopettanut puhumisen, että katso, vaunujen päälliköt löivät häntä miekan terällä;

Vierailija
12/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkauppaa osakemarkkinoilla oman firman nimiin. Sopii mun päänupille ja rahaakin tulee ihan kohtalaisesti.

Vierailija
13/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet niin, et voi tehdä sitä. Olet muukalainen, alkoholisti tai ulkomaalainen. Ei ole lepoa elävien maassa, ei elävien maassa eikä päivän helteessä; Mitään määrää alkoholia ei saa käyttää alkoholiin tai alkoholin väärinkäyttöön.

Voit kertoa evankeliumista temppelin asukkaille ja sanan merkityksen. Esimerkiksi ne, joilla on vahva dementia tai vanhuus, joilla on vahva huumorintaju, eivät tiedä, miten muuttua.

Ja tapahtui, kun hän oli lopettanut puhumisen, että katso, vaunujen päälliköt löivät häntä miekan terällä;

Okei

Vierailija
14/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön.ihanaa kun saa nukkua miten pitkäänhuvittaa...

Totta, työttömillä menee hyvin ja rennosti.

Ei vaivaa työ, kiire eikä stressi.

Eli eliitti on ne jotka elää muiden rahoilla.

Siten eliitti on hovi (hallinto) + TYÖTTÖMÄT.

En voi ymmärtää miksi vasemmisto ja valtio arvottaa työttömät niin korkealle, eli tukee isolla rahalla tyhjän makoilua ilman mitään velvoitetta.

Sen sijaan pienipalkkaisia ja kaikkia ihmisiä vasemmisto ja valtio pieksee yhä nousevilla veroilla.

Täysin järjetön sosialistinen systeemi tämä. Ei kannusta työhön, ei ole mitään järkeä.

Vain tuleva romahdus on varmaa näin pölhöllä hallinnolla.

Vierailija
15/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unelmahommassa. Olen ulosottoapulainen, eli perin maksamattomia laskuja, sakkoja, elareita yms. Kevyttä ja viihdyttävää.

Vierailija
16/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkauden maatilatöitä (karjanhoito), talvisin siivoan. Tykkään molemmista!

Vierailija
17/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä. Käännän tosi teknistä materiaalia joten suurin osa päivistä menee aika saman kaavan mukaan. Kukaan ei ole häiritsemässä.

Vierailija
18/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Nautin työn monipuolisuudesta ja hektisyydestä, enkä koskaan tympäänny ihmisten kohtaamiseen. Työn varjopuolet eivät ole mitään verrattuna sen antoisuuteen. Rutisevat kollegat välillä harmittaa, ovat mielestäni väärällä alalla. Rakastan työtäni, ja palkka on kohdillaan. 6 vuotta alalla takana, päivääkään en vaihtaisi.

Vierailija
19/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja. Työkaverit on mukavia, lapset pääsääntöisesti mukavia ja vanhemmistakin melkein kaikki. Työpäivät pääsääntöisesti kuluu hyväntuulisissa merkeissä ja vaihtelua pystyy itse jonkin verran järjestämään.

Vierailija
20/23 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja. Nautin työn monipuolisuudesta ja hektisyydestä, enkä koskaan tympäänny ihmisten kohtaamiseen. Työn varjopuolet eivät ole mitään verrattuna sen antoisuuteen. Rutisevat kollegat välillä harmittaa, ovat mielestäni väärällä alalla. Rakastan työtäni, ja palkka on kohdillaan. 6 vuotta alalla takana, päivääkään en vaihtaisi.

Työssään viihtyvä sairaanhoitaja on kaikkien potilaiden etu. Hyvä sinä, muista olla kiltisti potilaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme