Tiedättekö sen tunteen, kun on kova pisuhätä jo silloin, kun kotiin mennessä menet kuitenkin vielä kauppaan...
jossa ei sittenkään ole sitä vessaa.
Pidättelet ja pidättelet, kuusi ihmistä sinun edelläsi jonossa.
Pääset kuivin housuin kotiin ja menet suoraa päätä vessaan ja annat vaan tulla...., aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.
Voiko olla mitään helpottavampaa...
Kommentit (5)
Mun tuurilla tuossa kotiintulotilanteessa vessassa onkin joku muu. Esimerkiksi kissa hiekkalaatikollaan, eikä sitä tietenkään sovi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuurilla tuossa kotiintulotilanteessa vessassa onkin joku muu. Esimerkiksi kissa hiekkalaatikollaan, eikä sitä tietenkään sovi häiritä.
Kyllä mä lorottelin aina kissani kanssa yhdessä, siinä yhdessä aamupissalla tuijoteltiin aina toisiamme 😁 kumpikaan ei häiriintynyt toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä lorottelin aina kissani kanssa yhdessä, siinä yhdessä aamupissalla tuijoteltiin aina toisiamme 😁 kumpikaan ei häiriintynyt toisesta.
No tämä häiriintyy, kun on sellainen kovin herkkä.
Minua taas ärsyttää suunnattomasti se, että illalla nukkumaan mennessä juuri kun on löytänyt hyvän asennon ja on nukahtamassa, tuleekin pissahätä.