En syö kouluruokaa. Voinko ottaa eväät mukaan?
Pääsyy on nyt se, että ruokala on aivan älyttömän ahdistava paikka...tuntuu että kaikki tuijottavat vaikka tuskin näin on. Toinen syy onkin sitten se lun ruoka on ..noh, aika pahaa.
Mieluummin söisin rauhassa käytävällä. Voiko siis ottaa eväät? Kun kuitenkin kysytään niin menen kahdeksannelle luokalle.
Kommentit (34)
Siis nyt kahtena viimeisenä viikkona taisin käydä syömässä, koska kahvila suljettiin. Yleensä olen ostanut välipalakeksin, mutta se ei riitä jos kahvila on auki 13.05-13.35 ja koulua on neljään. Mulla on kyllä kavereita, mutta ei se auta mitään niin kuin joku jo sanoikin. Äitini valittaa aina siitä etten syö eikä kuuntele selitystäni ahdistavasta tunteesta.
Minulle kelpaa kyllä käytävällä syöminen ihan hyvin, mutta en vain tiedä mitä ottaisin mukaan kun reppuun pitää mahtua ainakin viisi kirjaa +vihot, penaali ja meikkipussi...että kovin isoa laatikkoa en voi ottaa.
Huoh, koska kouluihin on tullut ruokailupakko? Kävin jo neljännellä luokalla kavereiden kanssa hesessä
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:33"]Siis nyt kahtena viimeisenä viikkona taisin käydä syömässä, koska kahvila suljettiin. Yleensä olen ostanut välipalakeksin, mutta se ei riitä jos kahvila on auki 13.05-13.35 ja koulua on neljään. Mulla on kyllä kavereita, mutta ei se auta mitään niin kuin joku jo sanoikin. Äitini valittaa aina siitä etten syö eikä kuuntele selitystäni ahdistavasta tunteesta.
Minulle kelpaa kyllä käytävällä syöminen ihan hyvin, mutta en vain tiedä mitä ottaisin mukaan kun reppuun pitää mahtua ainakin viisi kirjaa +vihot, penaali ja meikkipussi...että kovin isoa laatikkoa en voi ottaa.
[/quote]
siis ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:30"]Etköhän ole vähän liian nuori tälle palstalle
[/quote]
En ole nähnyt ikärajaa. Kertoisitko sen jos tiedät?
ap
[/quote]
Yli ja alle teini-ikäiset saavat kirjoittaa. Teille pelleille on omat palstat. Ap, poistu ärsyttämästä meitä.
[/quote]
Vitsit oot varmaan hyvä äiti! Katsellaan sitten kun lapsesi ovat yläaste ikäisiä "pellejä"
[/quote]
Olen hyvä isä ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:30"]Etköhän ole vähän liian nuori tälle palstalle
[/quote]
ap
[/quote]
Yli ja alle teini-ikäiset saavat kirjoittaa. Teille pelleille on omat palstat. Ap, poistu ärsyttämästä meitä.
[/quote]
*huokaus.. mitä pahaa ap teki?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:30"]Etköhän ole vähän liian nuori tälle palstalle
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Vitsit oot varmaan hyvä äiti! Katsellaan sitten kun lapsesi ovat yläaste ikäisiä "pellejä"
[/quote]
Olen hyvä isä ;)
[/quote]
Naiset ja teini-ikäiset saavat kirjoittaa, miehet eivät. Painu Jorma pois täältä ärsyttämästä meitä!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:30"]Etköhän ole vähän liian nuori tälle palstalle
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen hyvä isä ;)
[/quote]
Juu kyllä kyllä..
Miten olisi esimerkiksi keitetyt kananmunat? Pähkinät? Joku hedelmä lisäksi? Tavallinen voileipä päällisineen? Kylmää sosekeittoa pullossa? Tai kuumaa termoksessa? Ja tietty jotain juomista.
Ymmärrän sinua. Kouluruokailu oli helvettiä. Parasta olisi jos saisit työstää ahdistusta niin että pystyisit syömään ruokalassa mutta joskus se ei ole mahdollista ympäristön vuoksi. Minua kiusattiin koko yläaste ja joka ikinen järkyttävä ruokailu istuin siellä. Kysyin opettajalta joskus että saako jäädä pois ruokailusta ja hän nauroi minulle päin kasvoja.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:43"]Miten olisi esimerkiksi keitetyt kananmunat? Pähkinät? Joku hedelmä lisäksi? Tavallinen voileipä päällisineen? Kylmää sosekeittoa pullossa? Tai kuumaa termoksessa? Ja tietty jotain juomista.
Ymmärrän sinua. Kouluruokailu oli helvettiä. Parasta olisi jos saisit työstää ahdistusta niin että pystyisit syömään ruokalassa mutta joskus se ei ole mahdollista ympäristön vuoksi. Minua kiusattiin koko yläaste ja joka ikinen järkyttävä ruokailu istuin siellä. Kysyin opettajalta joskus että saako jäädä pois ruokailusta ja hän nauroi minulle päin kasvoja.
[/quote]
Nyt kuulosti pelottavalle. Keitetyt munat repussa huoneenlämmössä tunteja :o
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:30"]Etköhän ole vähän liian nuori tälle palstalle
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen hyvä isä ;)
[/quote]
Naiset ja teini-ikäiset saavat kirjoittaa, miehet eivät. Painu Jorma pois täältä ärsyttämästä meitä!
[/quote]
Jorma Jortikka kuittaa ja poistuu.
Jos opettajana minun on syötävä sitä, enkä saa ottaa omis eväitä, niin kuinkas luulet?!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:50"]Jos opettajana minun on syötävä sitä, enkä saa ottaa omis eväitä, niin kuinkas luulet?!
[/quote]
Huoh..
No joo, pähkinät hedelmäsalaatissa vois mennä!
ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:30"]Etköhän ole vähän liian nuori tälle palstalle
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]