Te jotka käytte päivystyksessä....
"Hidasta toimintaa"
"Sitä ollaan vaan tauolla"
Ja vaikka mitä lässytystä saadaan kuunnella jatkuvasti. Ymmärrättekö te sitä, että tilanteet saattaa muuttua hetkessä? Tulee uusia potilaita joiden tarve on oikeasti A kiirreellisyys luokkaa. Joidenkin tilanne sattaa jopa romahtaa elvytykseen asti joka sitoo taas lisää hoitajia. Kyllä te saatte apua heti kun tilanne sen sallii. Kipeä polvi odottaa, hengenvaarassa olevat ei välttämättä kauaa odota. Koittakaa painaa kaaliin, että tilanteet sairaalassa elää joka minuutti.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan teidän työtä. :)
Kiitos. 🙏❤
Miinustajat = eivät ymmärrä. Aplle tsemppiä myös tuleviin vuoroihin. 😇
Nykyään varustaudun kunnolla päivystykseen lähtiessä, jos vaan pystyn. Syötävää, juotavaa, ristisanalehti, puhelin, laturi, korvanapit ja riittävästi lämmintä päälle. Aikanakin tämän kaupungin päivystyksessä ilmastointi tohottaa täysillä ja ovista pöllähtää vähän väliä kylmää ilmaa ja jonotusajat ovat pitkiä.
Valittajat eivät muutu vaikka kuinka totuutta heille julistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Valittajat eivät muutu vaikka kuinka totuutta heille julistaisi.
Tämä. On joku pakkomielle saada olla oikeassa.
Syy miksi ihmiset valittaa on se, että hoitoon pitäisi näillä veroilla päästä suht nopeasti ja hoidon pitäisi olla kyllin laadukasta. Tosiasiassa pienen kipeän lapsenkin kanssa saa odottaa tunteja ilman syömistä/juomista tai kunnon odotuspaikkaa ja hoito on ala-arvoista ja työntekijät on tylyjä ja epäkohteliaita päivystyksessä kun ovat liian kiireisiä ja kuormittuneita.
Ihan puhtaasti resurssiongelma, josta todellakin saa valittaa. Terveydenhuollon ammattilaisen tulisi ymmärtää että sairaan ja kipeän ihmisen kestokyky on yleensä aika matalalla ja valitusta tulee. Sitä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos valitus ei suoraan kohdistu omaan tekemiseesi johon voit vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittajat eivät muutu vaikka kuinka totuutta heille julistaisi.
Tämä. On joku pakkomielle saada olla oikeassa.
Eivät ole oikeassa vaan ovat luonteeltaan itsekkäitä paskiaisia, joiden ympärillä muiden pitäisi palvella aina kun nämä haluavat.
Voi kuule. Mun aivoveritulppaa "hoidettiin" migreeninä monta tuntia Keski-Suomen keskussairaalassa lokakuussa 2021, jonka vuoksi oikeanlaisen hoidon saaminen viivästyi. Että semmosta hyvää hoitoa. En toivu ehkä koskaan ennalleni. Että haistakaa vaan tunarit v.ttu.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi ihmiset valittaa on se, että hoitoon pitäisi näillä veroilla päästä suht nopeasti ja hoidon pitäisi olla kyllin laadukasta. Tosiasiassa pienen kipeän lapsenkin kanssa saa odottaa tunteja ilman syömistä/juomista tai kunnon odotuspaikkaa ja hoito on ala-arvoista ja työntekijät on tylyjä ja epäkohteliaita päivystyksessä kun ovat liian kiireisiä ja kuormittuneita.
Ihan puhtaasti resurssiongelma, josta todellakin saa valittaa. Terveydenhuollon ammattilaisen tulisi ymmärtää että sairaan ja kipeän ihmisen kestokyky on yleensä aika matalalla ja valitusta tulee. Sitä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti jos valitus ei suoraan kohdistu omaan tekemiseesi johon voit vaikuttaa.
Hallitus ja eduskunta varaa soterahat ja ne tulevat verorahoista. Onko olemassakaan puoluetta, joka haluaa antaa tarpeeksi rahaa sairaidenhoitoon?! Ei ole! Kaikki haluavat vain säästää ja leikata vielä nykyisestäkin.
Kannattaisko vaihtaa ammattia. Ammatinvalintakysymys tämä.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa valittaa.
Valittaisit sinäkin jos toinen puoli kropastasi ei toimi hoidon viivästymisen takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa valittaa.
Valittaisit sinäkin jos toinen puoli kropastasi ei toimi hoidon viivästymisen takia!
Vastasin ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Mun aivoveritulppaa "hoidettiin" migreeninä monta tuntia Keski-Suomen keskussairaalassa lokakuussa 2021, jonka vuoksi oikeanlaisen hoidon saaminen viivästyi. Että semmosta hyvää hoitoa. En toivu ehkä koskaan ennalleni. Että haistakaa vaan tunarit v.ttu.
Oletko tehnyt hoitovirheestä valituksen? Vaikka et saisi korvausta, ainakin hoitovirheet tulisi tietoon ylemmille tahoille.
Terveiset Haartmanin päivystykseen, että tiedän kyllä talon entisenä työntekijänä, kuka käy röökillä tai istuu tauolla ja kenellä on oikeasti kädet täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Mun aivoveritulppaa "hoidettiin" migreeninä monta tuntia Keski-Suomen keskussairaalassa lokakuussa 2021, jonka vuoksi oikeanlaisen hoidon saaminen viivästyi. Että semmosta hyvää hoitoa. En toivu ehkä koskaan ennalleni. Että haistakaa vaan tunarit v.ttu.
Onpa ikävä asia. Toivottavasti kuitenkin toivut ennalleen.
Valitettavasti hoitohenkilökunta on vain ihmisiä ja ihmiset tekevät virheitä. Hoitovirheistä toki on syytäkin ilmoittaa asiaan kuuluvalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Mun aivoveritulppaa "hoidettiin" migreeninä monta tuntia Keski-Suomen keskussairaalassa lokakuussa 2021, jonka vuoksi oikeanlaisen hoidon saaminen viivästyi. Että semmosta hyvää hoitoa. En toivu ehkä koskaan ennalleni. Että haistakaa vaan tunarit v.ttu.
Oletko tehnyt hoitovirheestä valituksen? Vaikka et saisi korvausta, ainakin hoitovirheet tulisi tietoon ylemmille tahoille.
Olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko vaihtaa ammattia. Ammatinvalintakysymys tämä.
Tyhjän päivästä valittamista ei tarvitse kenenkään kuunnella vaikka olisi valinnut minkä ammatin. Aiheesta sanominen on asia erikseen, siitähän tässä aloituksessa ei ollut kyse.
Arvostan teidän työtä. :)