Kurkku kipeä, nenä tukossa, menisitkö spinniin?
Kommentit (15)
Jos vähänkin lämpöä, niin voit saada sydänlihastulehduksen. En menis vaikka ei lämpöä olisikaan, mutta kannattaako riskeerata?
Ootko niin kuin minä että tulee huono omatunto väliin jättämisestä jos ei ole selkeä flunssa jo päällä?
En todellakaan. Jos olo on ihan ok, niin rauhallisella kävelyllä, jossa syke ei nouse voisin käydä, mutta sen kummempaa rasitusta en tekisi.
Ei siihen tartte lämpöäkään että voi saada sydänlihastulehduksen. Treenata ei saa, jos on flunssan oireita, piste.
Just. Tartuttamaan muut. Idoootti.
Todennäköisesti menisin. Ihmiset on ihan hysteerisiä tuon sydänlihastulehduksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:15"]
Ootko niin kuin minä että tulee huono omatunto väliin jättämisestä jos ei ole selkeä flunssa jo päällä?
[/quote]
Juurikin näin!!! t. ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"]
Ei siihen tartte lämpöäkään että voi saada sydänlihastulehduksen. Treenata ei saa, jos on flunssan oireita, piste.
[/quote]
Höpö höpö.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:17"]
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Vai höpö höpö? No huh huh!
Mitä järkeä on harjoitella sairaana?
Spinni ei ainakaan reeni rennoimmasta päästä, jos flunssan oireita... Todennäköisesti olo huomenna ei ainakaan parempi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:15"]
[/quote]
Juurikin näin!!! t. ap
[/quote]
Joo, ymmärrän. Itsellä oli eilen outo olo, tänään päätä särkenyt eikä särkylääkekään auta ja edelleen tuntuu kummalliselta muttei flunssaiselta. Eilen jätin salin väliin mutta nyt aprikoin mites tänään.
Entäs jos oireet allergiasta, menisittekö sitten?
EN! Inhottaa, kun jumpassa on flunssaisia köhimässä viruksia, että me muutkin sitten saamme tartunnan.
En. Lepää ja mene huomenna.
n28