Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, miehellä pikku flunssa ja heittäytyi ihan lapsen tasolle. Yhyy!

Vierailija
09.06.2015 |

Mulla oli 2 päivää ensin itselläni nenä hieman tukossa. Muutaman päivän kuluttua siitä, mies sairastui samaan. Itse olen jo ihan terve, enkä edes kutsuisi sitä flunssaksi, sen verran minimaalista oli (pikkusen nenä välillä tukossa, ei kummempaa), niin mies eilen alko raivoomaan että oon tartuttanut hänet :D Sanoin että no varmana minusta se tarttuikin mutta tarviiko tuota huutaa. Siinä se möykkäsi, paisko ovia eikä ole päivään nyt puhunut mulle mitään.

Yksikin päivä se makkarista huuteli sellasella pikku lapsen kitinä äänellä että tuotko mulle ruokaaaaa!! Piti sille pikku ressulle tuoda sänkyyn ruoat kun ei raukka jaksanu itse kävellä keittiöön. Voi jumalauta tuota kitinää ei jaksa kuunnella, kun tässä muutamien päivien aikana se on vähän väliä voivotellu kuinka on niin hirveä sairaus päällä :D Oon oikein silittäny sitä päälaelta ja ollu silleen "Voi että minun pikku höppänää", samalla pyöritellen silmiä päässäni pienoinen hymy naamalla. Oikein nautti siitä kun niiiiin huomioin sitä.

Siis musta tuntuu nyt että asun lapsen kanssa vaikka herralla ikää jo 39vuotta ;)

Ymmärtäisin jos oikeasti olisi sairas, että olisi ihan kunnon flunssa ja lämpöä/kuumettakin, mutta kun vähän nenä vaan tukossa eikä edes kokoaikaa. Ei edes silmät vuoda eikä mitään, niin tarviiko tuota heittäytyä lapsen tasolle, oikeasti??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nyt ymmärrä. MIESFLUNSSA ei ole mikään pikkujuttu, vaan hengenvaarallinen sairaus. Koita nyt puhua sille miehelle, että alat katsella jo arkkua, sillä tilannehan on vakava. Onko miehellä kaikki testamenttiasiat järjestyksessä?

Vierailija
2/2 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miesflunssaa. Tilanne on vakava. T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi