VIERAISSA KÄYNTI
Moi. Meillä kun miehen kanssa ole tuota seksielämää niin kysyisin neuvoa, missä helsingissä on 35v naisilla vientiä? Itse en aio vielä nunnaksi ryhtyä ja aion asian ratkaista niin kuin monet ystävätkin ja työkaverit:-).
Kommentit (11)
Useampaa yhtäaikaa kuulostaa hyvältä
En osaa paikan valinnassa auttaa, mutta suosittelen lämpimästi avioliiton ulkopuolista seksisuhdetta, jos omassa liitossa ei saa. Itse olen vastaavassa tilanteessa, enkä halua miestäni jättää, koska liitto ja perhe muuten toimivat vallan mukavasti. Seksiä kuitenkin kaipaan valtavasti. Kerran sitten tuli mahdollisuus kiihkeään yhden yön juttuun, ja tartuin tilaisuuteen. Koska seksi oli hyvää, otin jälkikäteen tähän mieheen yhteyttä ihan kysyäkseni, kiinnostaisiko seksisuhde ilman sitoumuksia. Siitä se sitten lähti, ja olemme nyt tavanneet harvakseltaan silloin tällöin. Olemme molemmat varattuja, joten mikään parisuhde tästä ei ole kehkeytymässä, vaan ihan puhtaasti seksimielellä ollaan liikenteessä. Minulle ei siis kotona ole seksiä tarjolla, hän taas on käsittääkseni enemmän seikkailumielellä kanssani, vaikka olin myös ymmärtävinäni, että hän on etäsuhteessa juuri nyt. Olen tosi tyytyväinen tähän! Ja vaikka tiedän alapeukuttaa tulevan tulvimalla, olen silti sitä mieltä, että ratkaisuni on hyvä. Meillä menee jopa kotona paremmin, kun itse olen rennompi ja hyväntuulisempi nykyään.
Tänään taas tapaan hänet.
N37
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:50"]
Huora saatana!
[/quote]
tää vähän kiihottaa mua. Se ei ehkä ollut tarkoituksesi, mutta niin kävi.
N37
ite miehenä vähän samassa tilanteessa et kotona ei seksiä mut mielitekis kovastikin oon viel helsingis keikka hommis et ois periaattees mahdollista pieni sutina johonkin suuntaan.oisko tää 35 ikä sellainen et rupee miettii noit salasuhde hommii ku on vielihan kondikses ehdotuksii voi antaa jos samas tilantees olevii naisii nurkilla
Aloittaja laitahan yhteystietojasi. ;)
Rockmies50v
N37, ois kiva jutella enemmän sun kokemuksista. Saako täältä jotenkin yhteystietoja?
Ilmoitus esim Iskuri-sivustolle auttaa löytämään seuraa...
Kokeilin. Löysin ja koin ;)
N43
pkseudun naiset jotka haluu vastaavaa seuraa iskureihin mrs
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:12"]Moi. Meillä kun miehen kanssa ole tuota seksielämää niin kysyisin neuvoa, missä helsingissä on 35v naisilla vientiä? Itse en aio vielä nunnaksi ryhtyä ja aion asian ratkaista niin kuin monet ystävätkin ja työkaverit:-).
[/quote]
Mitäpä jos vaikka kasvattaisit selkärangan (pari aivosoluakaan ei olisi pahitteeksi) ja lähtisit suhteesta ennen kuin alat pettämään. Jos et kykene olemaan tuhoamatta suhteenne perustaa valehtelulla ja tekemänne parisuhdesopimuksen rikkomisella, niin voit ihan hyvin kertoa siitä kumppanillesi ja joko a) alkaa avoimeen suhteeseen, b) erota tai c) tyytyä seksittömään elämään. Pelkästään typerä ja pelkurimainen ihminen valitsee pettämisvauhtiehdon, ja tiedät itsekin kuinka väärä vaihtoehto se on. Miten kehtaisit lähteä tuhoamaan niin lopullisesti sen ihmisen luottamuksen sinuun, jonka olet itse valinnut elämänkumppaniksesi? Niinkö vähän häntä ja suhdettanne kunnioitat?
Tikkurilan Sokoshotellin tanssit on varma paikka. Voit varata sieltä hupneen ja kokeilla useampaakin erikseen tai yhtäaikaa.