Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah! Hs hintavertailu, prisman ruokakassi halvempi kuin lidlin

Vierailija
09.06.2015 |

Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle. 

Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi. 

Tehkää oma laskelma exel taulukolla niin näette eron. 

Kommentit (247)

Vierailija
101/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:44"]Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle. 

Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi. 

Tehkää oma laskelma exel taulukolla niin näette eron. 

[/quote] on paljon tutkimuksia ja vuorotellen joku halvin, mutta onhan Prisma selvästi parempi kauppa

Vierailija
102/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:44"]Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle.  Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi.  Tehkää oma laskelma exel taulukolla niin näette eron.    [/quote] on paljon tutkimuksia ja vuorotellen joku halvin, mutta onhan Prisma selvästi parempi kauppa

[/quote] 

Onhan se mutta 38 % vie tarkan ihmisen toiseen kauppaan  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:44"]Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle.  Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi.  Tehkää oma laskelma exel taulukolla niin näette eron.    [/quote] on paljon tutkimuksia ja vuorotellen joku halvin, mutta onhan Prisma selvästi parempi kauppa

[/quote] 

Onhan se mutta 38 % vie tarkan ihmisen toiseen kauppaan  
[/quote] vaan, kun ostetaan prismasta paljon muutakin kuin ruuat

Vierailija
104/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:44"]Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle.  Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi.  Tehkää oma laskelma exel taulukolla niin näette eron.    [/quote] on paljon tutkimuksia ja vuorotellen joku halvin, mutta onhan Prisma selvästi parempi kauppa [/quote]  Onhan se mutta 38 % vie tarkan ihmisen toiseen kauppaan   [/quote] vaan, kun ostetaan prismasta paljon muutakin kuin ruuat

[/quote] 

Jos ostaa prismasta vaatteet sekä näkyy. Jos rahanmeno on ongelma niin niihin isoihin marketteihin ei pidä mennä. 

Vierailija
105/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas on lidlissä saksalaista! Osta Prismasta kotimaista!

Vierailija
106/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:47"]

Ananas on lidlissä saksalaista! Osta Prismasta kotimaista!

[/quote] 

En yhtään ihmettelisi vaikka näin mainostaisivat 

Vierailija
107/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän paska ruoka voi maksaa paljoa. Meillä ainakin lidli on sellainen r-kioskin kokoinen, ei paljo isompi kioski josta ei saa edes valion maitoa saati lähituotettuja vihanneksia, kala ja lihatiskeistä, salaattibaareista puhumattakaan... Ei sielä kunnon laadukasta ruokaa myydä...

Vierailija
108/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:51"]

Bonukset? Jos ostat yli 1500 eurolla kuussa, saat 5% takaisin? :D Joo. Ei kannata meidän ostoksilla. Lidlin ruokalasku puolet pienempi kuin cittarin.

[/quote] 

Harvan netto on 1500 euroa kuussa tai edes brutto. 

Vierailija
109/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kannattaisin mielelläni kotimaista, mutta Lidl vie omissa ostotottumuksissani voiton aivan 6-0. Löydän sieltä pääpiirteissään kaiken mitä tarvitsen. Lidlissä on esim. tonnikalaa vain tyyliin kahta eri laatua, toinen paloja vedessä ja toinen öljyssä. Kumpikin ovat hyvälaatuisia tuotteita. En tarvitse niitä kymmeniä eri merkkisiä tonnikala(hiutale)purkkeja, mitä Prisma tarjoasi.  Sama koskee lähes kaikkia tuotteita: paseerattua tomaattia, pastaa, maitorahkaa, emmentalia jne. Hyvä valikoima ei mielstäni ole sitä, että samaa tuotetta on erilaisissa paketeissa. 

Sen sijaan Lidlissä on kasvikset ja hedelmät todella tuoreita ja hyvin kilpailukykyisin hinnoin. 

En valitettavasti näe mitään syytä käydä ass-kaupassa. Koota meilläpäin ei olekaan.

Vierailija
110/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat.
Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä.

Vierailija
111/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"]

En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat. Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä.

[/quote]

Mitä joudut ostamaan muualta? Lidlissä en ainakaan itse ole törmännyt huonolaatuisin halpamerkkeihin lainkaan. Kaikki ostamani tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia.

Vierailija
112/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"]

En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat. Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä.

[/quote]

Mitä joudut ostamaan muualta? Lidlissä en ainakaan itse ole törmännyt huonolaatuisin halpamerkkeihin lainkaan. Kaikki ostamani tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia.
[/quote]
Puoliakaan kasviksista tai hedelmistä ei löydy, ja uskokaa tai älkää, JOKA KERTA kun olen Lidlissä asioinut, todella monet kasvikset ovat loppu, joten lähden lähes tyhjin käsin.. Sama lihojen kanssa.. Ehkä se sitten on vain huonoa tuuria, mutta tosiaan kasvis- ja hedelmäpuoli ei täytä ainakaan meidän perheemme tarpeita (ruokavaliomme koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä sekä erilaisista lihoista).

Vierailija
113/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"] En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat. Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä. [/quote]   Mitä joudut ostamaan muualta? Lidlissä en ainakaan itse ole törmännyt huonolaatuisin halpamerkkeihin lainkaan. Kaikki ostamani tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia. [/quote] Puoliakaan kasviksista tai hedelmistä ei löydy, ja uskokaa tai älkää, JOKA KERTA kun olen Lidlissä asioinut, todella monet kasvikset ovat loppu, joten lähden lähes tyhjin käsin.. Sama lihojen kanssa.. Ehkä se sitten on vain huonoa tuuria, mutta tosiaan kasvis- ja hedelmäpuoli ei täytä ainakaan meidän perheemme tarpeita (ruokavaliomme koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä sekä erilaisista lihoista).

[/quote]

Hassua, kun omalla kohdalla ei ole montaakaan kertaa käynyt noin. Vain joskus munakoiso ja kesäkurpitsa ovat olleet loppu, kun olisin niitä ostanut, mutta muutoin olen aina saanut haluamani. Ja meillä syödään paljon kasviksia ja hedelmiä.

Vierailija
114/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"]

[/quote]

[/quote]minä olen ostanut pahoja oliiveeja (baresa) pahaa salsaa ( drusti croc-merkkistä teinien nacchoihin, eivät tykänneet, ja pahaa pestoa.
Mutta Lidlistä saa hyvää turkkilaista jugurttia, joka on parempaa ja halvempaa kuin partaukkijugi.

Vierailija
115/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"] En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat. Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä. [/quote]   Mitä joudut ostamaan muualta? Lidlissä en ainakaan itse ole törmännyt huonolaatuisin halpamerkkeihin lainkaan. Kaikki ostamani tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia. [/quote] Puoliakaan kasviksista tai hedelmistä ei löydy, ja uskokaa tai älkää, JOKA KERTA kun olen Lidlissä asioinut, todella monet kasvikset ovat loppu, joten lähden lähes tyhjin käsin.. Sama lihojen kanssa.. Ehkä se sitten on vain huonoa tuuria, mutta tosiaan kasvis- ja hedelmäpuoli ei täytä ainakaan meidän perheemme tarpeita (ruokavaliomme koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä sekä erilaisista lihoista).

[/quote]

Hassua, kun omalla kohdalla ei ole montaakaan kertaa käynyt noin. Vain joskus munakoiso ja kesäkurpitsa ovat olleet loppu, kun olisin niitä ostanut, mutta muutoin olen aina saanut haluamani. Ja meillä syödään paljon kasviksia ja hedelmiä.
[/quote]
Olen itsekin ihmetellyt tätä kovasti, sillä monet kehuvat juurikin Lidlin kasvisosastoa. Ihan valehtelematta joka kerta on meidän kohdalla näin käynyt. :D
Mutta tosiaan on monia tuotteita, jotka eivät heidän valikoimaan kuulu. Eipä niitä muistakaan pienemmistä kaupoista löydy, siksi joudummekin ajamaan pidemmän matkan Prismaan!

Vierailija
116/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:20"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"] En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat. Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä. [/quote]   Mitä joudut ostamaan muualta? Lidlissä en ainakaan itse ole törmännyt huonolaatuisin halpamerkkeihin lainkaan. Kaikki ostamani tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia. [/quote] Puoliakaan kasviksista tai hedelmistä ei löydy, ja uskokaa tai älkää, JOKA KERTA kun olen Lidlissä asioinut, todella monet kasvikset ovat loppu, joten lähden lähes tyhjin käsin.. Sama lihojen kanssa.. Ehkä se sitten on vain huonoa tuuria, mutta tosiaan kasvis- ja hedelmäpuoli ei täytä ainakaan meidän perheemme tarpeita (ruokavaliomme koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä sekä erilaisista lihoista). [/quote]   Hassua, kun omalla kohdalla ei ole montaakaan kertaa käynyt noin. Vain joskus munakoiso ja kesäkurpitsa ovat olleet loppu, kun olisin niitä ostanut, mutta muutoin olen aina saanut haluamani. Ja meillä syödään paljon kasviksia ja hedelmiä. [/quote] Olen itsekin ihmetellyt tätä kovasti, sillä monet kehuvat juurikin Lidlin kasvisosastoa. Ihan valehtelematta joka kerta on meidän kohdalla näin käynyt. :D Mutta tosiaan on monia tuotteita, jotka eivät heidän valikoimaan kuulu. Eipä niitä muistakaan pienemmistä kaupoista löydy, siksi joudummekin ajamaan pidemmän matkan Prismaan!

[/quote]

Viittitkö millään valaista, että mitä ne tuotteet ovat?

utelis Lidlin käyttäjä

Vierailija
117/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:20"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"] En tiedä miten joku tekee 38% eron Prisman ja Lidlin välille. Tai siis mitä tuotteita ostavat. Itse olen yrittänyt antaa Lidlille mahdollisuuden, mutta joka kerta, kun asioimme kyseisessä kaupassa, joudumme hakemaan 2/3 ostoksista muualta. Emme yleensä osta rainbow/xtra tuotteita. Meille ei ainakaan ole tullut ostokset yhtään halvemmaksi Lidlissä. [/quote]   Mitä joudut ostamaan muualta? Lidlissä en ainakaan itse ole törmännyt huonolaatuisin halpamerkkeihin lainkaan. Kaikki ostamani tuotteet ovat olleet hyvälaatuisia. [/quote] Puoliakaan kasviksista tai hedelmistä ei löydy, ja uskokaa tai älkää, JOKA KERTA kun olen Lidlissä asioinut, todella monet kasvikset ovat loppu, joten lähden lähes tyhjin käsin.. Sama lihojen kanssa.. Ehkä se sitten on vain huonoa tuuria, mutta tosiaan kasvis- ja hedelmäpuoli ei täytä ainakaan meidän perheemme tarpeita (ruokavaliomme koostuu lähinnä kasviksista, hedelmistä sekä erilaisista lihoista). [/quote]   Hassua, kun omalla kohdalla ei ole montaakaan kertaa käynyt noin. Vain joskus munakoiso ja kesäkurpitsa ovat olleet loppu, kun olisin niitä ostanut, mutta muutoin olen aina saanut haluamani. Ja meillä syödään paljon kasviksia ja hedelmiä. [/quote] Olen itsekin ihmetellyt tätä kovasti, sillä monet kehuvat juurikin Lidlin kasvisosastoa. Ihan valehtelematta joka kerta on meidän kohdalla näin käynyt. :D Mutta tosiaan on monia tuotteita, jotka eivät heidän valikoimaan kuulu. Eipä niitä muistakaan pienemmistä kaupoista löydy, siksi joudummekin ajamaan pidemmän matkan Prismaan!

[/quote]

Viittitkö millään valaista, että mitä ne tuotteet ovat?

utelis Lidlin käyttäjä
[/quote]meillä oli viime viikolla salaatitkin loppu. Myyjä kyllä pahoitteli huonoa valikoimaa. Oli perjantai, klo 16.30.

Vierailija
118/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitkä ei kuulu valikoimaan. Aika hiljaista on. 

Vierailija
119/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen virosta kaikki ruokatarvikkeet. Sieltä ne parhaimmat bonukset tulee. 

Vierailija
120/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:51"]Bonukset? Jos ostat yli 1500 eurolla kuussa, saat 5% takaisin? :D Joo. Ei kannata meidän ostoksilla. Lidlin ruokalasku puolet pienempi kuin cittarin.
[/quote]900e ostolla tulee 5% ja kun maksaa s-kortilla niin saa 0.5% lisää.