Muutama päivä työskentelyä ruotsalaisten naisten kanssa nostaa kyllä suomalaiset naiset isoon arvoon
Ei herranjedtas mitä hysteerisiä trendiwokettajia ja narsistisia b*tchejä ruotsalaiset työikäiset naiset on.
Kommentit (6)
Woketus ja sana feminismi esiintyy kyllä paljon ainakin niiden ruotsalaisnaisten puheissa, joiden kanssa olen tekemisissä. Minä en jaksaisi jauhaa noista asioista yhtään.
Jokaiselta wokettajalta, kysyn, että onko hän ylpeä siitä, että Ruotsi on nykyään Euroopan *aiskauspääkaupunki. Hiljaista puhinaa tulee yleensä vastaukseksi 😁
Pirko perkkele, här i Sverige brukar man diskutera med tillsammans. Man ska inte tolerera hetlevrad jävla finnor här i civilisering!
Ai siksikö noissa ruotsalaisten kauppojen mainoksissa pitää olla aina joitakin etnisten vähemmistöjen edustajia. Pistää oikein silmään. Lapset on valkoihoisia mutta toinen vanhemmista on tumma. Jotenkin outoo.
En jaksaisi yhtään tuollaista. En ole edes feministi vaikka kai pitäisi. Kohtelen kaikkia ystävällisesti ja yritän olla oikeudenmukainen töissä ja vapaalla. Jos joku on minulle ikävä, vastaan samalla mitalla ja pidän kyllä puoleni. Näillä eväillä olen hyvin pärjännyt 50 vuotta. T. Keski-ikäinen nainen
Vad menar du, till exempel?