Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutama päivä työskentelyä ruotsalaisten naisten kanssa nostaa kyllä suomalaiset naiset isoon arvoon

Vierailija
02.02.2022 |

Ei herranjedtas mitä hysteerisiä trendiwokettajia ja narsistisia b*tchejä ruotsalaiset työikäiset naiset on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vad menar du, till exempel?

Vierailija
2/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketus ja sana feminismi esiintyy kyllä paljon ainakin niiden ruotsalaisnaisten puheissa, joiden kanssa olen tekemisissä. Minä en jaksaisi jauhaa noista asioista yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselta wokettajalta, kysyn, että onko hän ylpeä siitä, että Ruotsi on nykyään Euroopan *aiskauspääkaupunki. Hiljaista puhinaa tulee yleensä vastaukseksi 😁

Vierailija
4/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirko perkkele, här i Sverige brukar man diskutera med tillsammans. Man ska inte tolerera hetlevrad jävla  finnor här i civilisering!

Vierailija
5/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksikö noissa ruotsalaisten kauppojen mainoksissa pitää olla aina joitakin etnisten vähemmistöjen  edustajia. Pistää oikein silmään. Lapset on valkoihoisia mutta toinen vanhemmista on tumma. Jotenkin outoo.

Vierailija
6/6 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi yhtään tuollaista. En ole edes feministi vaikka kai pitäisi. Kohtelen kaikkia ystävällisesti ja yritän olla oikeudenmukainen töissä ja vapaalla. Jos joku on minulle ikävä, vastaan samalla mitalla ja pidän kyllä puoleni. Näillä eväillä olen hyvin pärjännyt 50 vuotta. T. Keski-ikäinen nainen