Venäjä miehitti ennen Itä-Eurooppaa. Miksi näiden maiden pitäisi nyt antaa Venäjälle turvallisuustakuita?
Ei kai Venäjäkään ole enää aikoihin kantanut huolta esim. N*tsi-Saksan legitiimeistä turvallisuusintresseistä?
Kommentit (13)
Ovela ja viekas kuin kettu on tuo Putin...
Koska vanhemmiten diktaattoreista tulee yhä korostetummin vainoharhaisia.
Putte asuu palatsissaan ja pelkää koko ajan. Hän ei syö mitään mitä ei ole maistaja hänen nähtensä maistanut.
Tuleeko mieleenne yhtään diktaattoria, jota ei olisi oma kansa murhannut?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainakin Hitler tappo itse itsensä
Vierailija kirjoitti:
Gaddafin kohtalo pelottaa Putinin koplassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki omatkin yrittivät mutta tuurilla selvisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen pelkuri sekin. Jos olisi ollut niin varma asiastaan, niin kai olisi puolustanut sitä sitten oikeudenkäynnissä?
Olemme vastanneet Moskovan Kremlille jo tähän kysymykseen useammin kuin kerran. Jospa menisi tällä kertaa venäläisille jankkaajille jakeluun? 🙂
"– NATO:n jäsenyyttä koskevat ratkaisut ovat kunkin hakijamaan ja NATO:n 30 jäsenvaltion asia. Venäjällä ei ole oikeutta puuttua – eikä sillä ole veto-oikeutta – tällaiseen prosessiin"
Deal with it.
Putin haluaisi juurikin palauttaa Neuvostoliiton ja siksi häntä harmittaa, kun ei voi hyökätä Itä-Eurooppaan nyt, kun ne maat liittyivät Natoon.
Mitä merkitystä sillä loppujen lopuksi on, että venäläinen judokääpiö ajeluttaa tankkeja ympäriinsä kuin lapsi, joka haluaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhemmiten diktaattoreista tulee yhä korostetummin vainoharhaisia.
Putte asuu palatsissaan ja pelkää koko ajan. Hän ei syö mitään mitä ei ole maistaja hänen nähtensä maistanut.
Ehkä olisi helpompi vain olla vähän kiltimpi kansalle ja naapurimaille.
Ei miksikään.
En ymmärrä miksi kukaan edes viitsii vastata Venäjälle enää mitään.