Saako puolisosi matkustaa YKSIN etelään,
Kommentit (18)
Toki saa. Ja on matkustanutkin mm. juuri Kreikkaan. Oikein kannustan häntä matkustamaan yksin tai "äijäporukalla" esim veljen kanssa, koska itseäni ei voisi lämpimät kohteet vähempää kiinnostaa. En halua, että hän jättää menemättä vain siksi, että luulee, etten hyväksyisi sitä.
Aika harva haluaa matkustaa yksin. Jos ei ole kavereita, niin sitten varmaan.
Jos haluaa matkustaa yksin niin mitä sitten? Omistatko toisen?
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä lainausmerkkejä. Eikö Kreikassa mielestäsi ole aurinkoista?
Kreikassakaan ei ole aina aurinkoista!
Kivaahan se on kutsua poikaystävä pariksi viikoksi kylään kun aviomiehen on passittanut etelän reissulle yksin.
Saa matkustaa Kreikkaan, mutta ainoastaan silloin kun sää siellä on sateinen.
Saa. Olen ostanut miehelle lahjaksi etelän lomia stressaavan työtilanteensa vuoksi. Saa rentoutua yksin ja laittaa itseään kuntoon.
Ei saisi. Kaikenlaisia houkutuksia voi olla ja miehet ovat heikkoja. Vaikka ei lähtisi sinne pettämään niin voi tehdä sen silti, jos puolialaston nainen pyörittää peppua edessä.
Kyllä tuo vaimo saa lähteä reissulle yksin tai kaverinsa kanssa. Mieluummin toki kaverin kanssa niin on turvallisempaa jos sattuu joku onnettomuus jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi. Kaikenlaisia houkutuksia voi olla ja miehet ovat heikkoja. Vaikka ei lähtisi sinne pettämään niin voi tehdä sen silti, jos puolialaston nainen pyörittää peppua edessä.
Miehet eivät ole heikkoja vaan joillain miehillä nyt vain ylipäätään on alhainen moraali ja heiltä puuttuu kunnioitus puolisoaan kohtaan. Kannattaa ylipäätään valita puolisokseen mies johon voi luottaa niin silloin ei tarvitse pelätä, että mies 'heikkouksissaan' pettää.
Saisi sillä en omista vaimoani. Matkustelee työnsä puolesta paljonkin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla huonot naisetkin pettää kun joku sopiva sonni tarjoaa pari drinksua ja vähän lepertelee, niin johan haarat aukeaa vaikka julkisessa vesassa jos sinne hotellille asti ei kiimoissaan kerkeä koska oli 'houkutuksia' ja 'heikko hetki'. Voi vähän miettiä sitä omaa moraalia kun about lämpimän aterian hinnalla jakaa sitä pildeä ventovieraille.
Tietenkin. On vaan niin huono lähtemään mihinkään, tykkää matkustella lomilla mun kanssani. Itse olen ollut parina vuonna yksin reissussa (en tosin etelässä) ja kaverin kanssa samoin pari kertaa lämpimässä talvella.
Miksi ei saisi? Omituinen kysymys.
En ihan ymmärrä lainausmerkkejä. Eikö Kreikassa mielestäsi ole aurinkoista?