Mites se menee mä huomasin että ens kuussa muuttuu maksulliseksi ja en tod maksa siitä mitään! Siis voiko samalle puh.numr. Rekistöidä sen uudestaan? Vai siirrynkö muihin viestimiin?
Kommentit (12)
Susta siis 0,89 euron hinta vuodessa on liikaa siitä, et saat rajattomasti lähetellä viestejä ilmasiks?
Just just.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:48"]
Susta siis 0,89 euron hinta vuodessa on liikaa siitä, et saat rajattomasti lähetellä viestejä ilmasiks? Just just.
[/quote]
Millon se on maksulliseksi muuttunut? Oon vuosia käyttänyt ilmaseks
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:48"]
Susta siis 0,89 euron hinta vuodessa on liikaa siitä, et saat rajattomasti lähetellä viestejä ilmasiks? Just just.
[/quote]
Millon se on maksulliseksi muuttunut? Oon vuosia käyttänyt ilmaseks
[/quote]
Maksullinen se on teoriassa ollut aina. Ensin oli vuoden ilmaiskokeilu ja näin. Maksaa voit myös ihan vapaaehtoisestikin, jolloin tuetaan tuon toimintaa ja saadaan jatkossakin nauttia ilmaisista viesteistä.
Sitä samaa ihmettelee hän ! Niin mulla jossain asetuksissa lukee että sinä ja sinä pvä. Ilmainen kausi loppu!
Voiko ne ilman lupaa käydä näppäsee laskun kautta! Eikös siinä pidä ensi lupa kysyä?
Ei puhelinlaskua voi tulla ilman, että soittaa tai tekstaa maksulliseennumeroon.
Up