Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko etätyöt helmikuuhun?

Vierailija
02.02.2022 |

Miten sitä tottuu.... Huh.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.2 loppuu etätyösuositus

Vierailija
2/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hallitus päästä irti k0ronasta. Jos päästäisi niin sittenhän pitäisi ihan oikeasti tehdäkkin jotain. Helpompi pitää flunssaa tap pavana tautina niin ei kansa huomaa kuinka pieneillä eväillä hallitus on varustettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin joudutte oikeisiin töihin.

Vierailija
4/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jatkettiin helmikuun loppuun saakka etätyösuositusta, ainakin Helsingissä. 

Vierailija
5/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu mulla. Etätöissä vuodesta 2002, enkä kyllä ikinä luovu tästä! :)

Vierailija
6/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vahva etätyösuositus ja se jatkuu edelleen. Toimistolle voi mennä jos se on tarpeen.  

Vierailija
7/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lopu mulla. Etätöissä vuodesta 2002, enkä kyllä ikinä luovu tästä! :)

Mulla loppuu etätyö 1.8.2026. Jään silloin vanhuuseläkkeelle. 

Vierailija
8/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman uusi pääkonttori mitoitettu, ettei ihmiset ole kaikki ikinä paikalla samaan aikaan. Etätyöt siis jatkuvat kuten olivat käytössä ennen koronaakin. Itse teen jatkossa 2-3 viikkoa. Viikosta riippuen olen toimistolla 2 tai 3 päivää ja loput sitten etänä. 

Vierailija
9/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä. Nyt kun etäilen, niin teen itse asiassa pidempää päivää. Aloitan aikaisemmin, lounastauko on lyhyempi ja päivät venyvät helposti. Mutta onneksi jää 45 min työmatka pois, joten päivä on suunnilleen sama kuin aikaisemminkin.

Vierailija
10/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen suositus kyllä, mutta ei se muuten mihinkään häviä. Meillä ainakaan ei ole pakko käydä toimistolla kuin kerran viikossa parissa. Olen käynyt muutenkin, kun ehdotonta kieltoa ei ole ollut.

Vierailija
11/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli etäillessä voi olla tekemättä mitään, niin tuskin tilanne toimistolla muuttuu. Huonoa työnjohtamista, jos työntekijällä ei ole aitoa tekemistä.

Vierailija
12/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli etäillessä voi olla tekemättä mitään, niin tuskin tilanne toimistolla muuttuu. Huonoa työnjohtamista, jos työntekijällä ei ole aitoa tekemistä.

Niinpä. Helppo huudella, kun ei tiedä mistä puhuu. Samalla tavalla etätyössä nähdään, jos joku ei ole koneella ja jos taas on koneella, samalla tavalla voi töiden sijaan tehdä muuta toimistollakin. Mutta jos lusmuilu on jatkuvaa, kiinnihän tekemättömistä töistä jää. Kateellista porukkaa Suomessa, opiskelu kuitenkin kaikille mahdollista niin etätyötä sisältävä työ on periaatteessa jokaiselle mahdollinen.

Vierailija
13/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Pirkanmaa? En löydä mitään päivämääriä mistään. Tosin voimme olla 2pv etänä viikossa muutenkin.

Vierailija
14/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ainakin helmikuun loppuun. Toivottavasti jatkuu.

Vierailija
15/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo joulukuussa kaukaa viisaana uuden etätyösopimuksen koko täksi vuodeksi.

Vierailija
17/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan. Mun työnantaja on siirtänyt kaikki muut paitsi teknisen tuen ja teknisen ylläpitoporukan pysyvästi etätöihin. Toimitiloja ei enää ole ja yritys säästää pitkän pennin kun ei tarvitse maksaa kalliita toimistotilavuokria. Tekninen porukka koneineen ja varusteineen mahtuu paljon pienempiin tiloihin vähän syrjemmällä.

Vierailija
18/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus voi loppua, etätyöt ei. Meille tuli uudet ohjeet ja etänä saa olla niin paljon kuin tahtoo. Työaika merkitään etänä kännykällä, joten tee milloin teet ja missä haluat, kunhan teet. Mun yksi työkaveri lähti Espanjaan, tekee töitä nyt sieltä. Ja kyseessä siis kaupungin asiantuntijatyöt, ei mikään yksityinen firma.

Vierailija
19/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein jo joulukuussa kaukaa viisaana uuden etätyösopimuksen koko täksi vuodeksi.

Teillä siis pitää tehdä joku sopimus? Meillä ei tarvitse mitenkään ilmoittaa tai sopia missä töitä tekee. Voi tehdä Lapista tai vaikka Kanadasta.

Vierailija
20/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan lopu. Uhkasin vaihtaa työpaikkaa jos pakotettaisiin toimistolle joka viikko. Kaksi kertaa kuukaudessa, sen kanssa voin elää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi