Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja seksielämä

Vierailija
08.06.2015 |

Ajattelin kysyä täällä av foorumilla vähän neuvoja hankalaan tilanteeseen mikä meillä avokkini kanssa on.

Tilanne on se, että olen nyt raskaana viidennelläkuulla ja seksielämä on täysin kuollut raskauden myötä. Ennen raskautta meillä oli seksiä 1-2 kertaa viikossa, mutta raskauden aikana on ollut vain kerran :( Mieheltä on halut tyystin loppuneet minua kohtaan kun taas minulla haluja olisi senkin edestä. Mies on myös raskausaikana muuttunut etäisemmäksi ja kaipaa enemmän omaa aikaa kuin ennen. Hän kuitenkin kuulemma odottaa innolla vauvan tuloa mutta kuitenkin käyttäytyy minua kohtaan etäisesti.

Olen koettanut jutella asiasta mieheni kanssa, mutta tuloksetta :/ Hänen mielestään kaikki on ok, mutta minulla on asiasta paha mieli ja tunnen itseni hylätyksi kun en kelpaa miehelleni. Eniten loukkaa se kun miestä ei huvita harrastaa seksiä, mutta kuitenkin lukittautuu vessaan runkkaamaan vaikka kuulen selvästi mitä siellä tapahtuu. En todellakaan ole kieltämässä miestä runkkaamasta mutta loukkaa kun mies röyhkeästi väittää ettei seksi HUVITA ollenkaan!

Neuvoja ? Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

T: epätoivoinen ap

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä pihtaavia miehiä. Ja päälle sanotaan että naiset ei halua. :P musta sun miehen pitäis antaa sulle vaikka suuseksiä jossei panna halua. Äh. Miehet..

Vierailija
2/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on ns.madonna syndrooma. Ei pysty nyt näkemään Sinua seksuaalisesti vaan äitinä. Varmasti asia korjaantuu kun vauva syntyy. Voisit ehkä yrittää puhua asiasta? Tuo wc masturbointi on varmasti loukkaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:56"]Voi vittu näitä pihtaavia miehiä. Ja päälle sanotaan että naiset ei halua. :P musta sun miehen pitäis antaa sulle vaikka suuseksiä jossei panna halua. Äh. Miehet..
[/quote]

Mies väittää, että olen liian innokas ja haluan kuulemma liikaa seksiä vaikka minulle riittäisi edes kerran kahdessa viikossa jos tuo mies vain suostuisi edes siihen! Ja suuseksiä tuo ei ole vielä suostunut kokeilemaan kuin kerran

Ap

Vierailija
4/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja sanoa, mutta on todennäköistä ettei tilanne liiemmin parane lapsen saannin jälkeen. Meillä oli raskausaikana seksiä kaksi kertaa, nyt lapsen ollessa nelikuinen emme ole olleet sängyssä kertaakaan - enkä minä ole se joka pihtaa. Mies sanoi ettei raskaanaoleva nainen ole haluttavan näköinen, tämän kuuleminen suorastaan vitutti kun kaverit ovat kertoneet miten heidän miehensä eivät pystyneet pitämään näppejään erossa raskausaikana..

Vierailija
5/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:59"]Miehelläsi on ns.madonna syndrooma. Ei pysty nyt näkemään Sinua seksuaalisesti vaan äitinä. Varmasti asia korjaantuu kun vauva syntyy. Voisit ehkä yrittää puhua asiasta? Tuo wc masturbointi on varmasti loukkaavaa.
[/quote]

Olen yrittänyt puhua asiasta niin kuin jo aloituksessa sanoin. Mies ei vain näe asiassa mitään epänormaalia ja kaikki kuulemma hyvin. Väittää kyllä että ei saa tarpeeksi yksityisyyttä vaikken ole sitä häneltä koskaan kieltänyt.

Ap

Vierailija
6/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:03"]Kurja sanoa, mutta on todennäköistä ettei tilanne liiemmin parane lapsen saannin jälkeen. Meillä oli raskausaikana seksiä kaksi kertaa, nyt lapsen ollessa nelikuinen emme ole olleet sängyssä kertaakaan - enkä minä ole se joka pihtaa. Mies sanoi ettei raskaanaoleva nainen ole haluttavan näköinen, tämän kuuleminen suorastaan vitutti kun kaverit ovat kertoneet miten heidän miehensä eivät pystyneet pitämään näppejään erossa raskausaikana..
[/quote]

Itse epäilin aluksi, että miestä ällöttää raskauden myötä muuttunut kroppa, mutta mies on hulluna mahaani ja silittelee ja on muuten hyvin hellä. Seksi onkin ainoa asia mikä on suhteessamme vialla.

Ap

Vierailija
7/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mies pelkää satuttavansa vatsassa kasvavaa vauvaa. Nappaa mies neuvolakäynnille mukaan ja voit vaikka itse kysyä vaivihkaa että onhan turvallista harrastaa seksiä myös raskausaikana jne....

Vierailija
8/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:07"]Voi olla että mies pelkää satuttavansa vatsassa kasvavaa vauvaa. Nappaa mies neuvolakäynnille mukaan ja voit vaikka itse kysyä vaivihkaa että onhan turvallista harrastaa seksiä myös raskausaikana jne....
[/quote]

Mies on ollut mukana jokaisella neuvolakäynnillä ja hänelle on kerrottu ettei seksistä ole haittaa.

Ap

Vierailija
9/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy tasan nallakarkit ei.

Omalla kohdalla oli fiilis, että vaimon halujen nousun mahdollisuus raskausaikana oli lottovoiton luokkaa.  

Sitten löytyy sankareita, jotka ei lunasta jättipottia.

Vierailija
10/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?
t: raskausfetissimies

Vierailija
12/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on! Miehen halut hävisivät melkein samoin tein kun testi näytti plussaa. Ehkä pari kertaa raskausaikana oli seksiä. Itseä kans asia harmitti. Mies on sanonut asiasta, että raskaana oleva ei vaan kiinnosta ja varsinkin iso maha on nou-nou. Loukkasi silloin, mutta asia korjaantui lapsen synnyttyä, pikku hiljaa aloin taas miestä kiinnostamaan...! Tässä on myös yksi syy, miksi toisen lapsen "teko" mietityttää, varmaan olisi sama tilanne edessä. Ja kahden lapsen hoidon vaativuus, palautuisiko edes asia ennalleen jälleen vai veisikö lasten hoito kaiken energian ja selibaatti jatkuisi.. ?

Vierailija
13/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi ole miestä raskaus haitannut. Nyt odotan kolmatta ja aina ollaan seksiä raskausaikana harrastettu. Mies ollut aina halukas. Minun vointini mukaan menty.

Vierailija
14/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut ihan sama ja kolmen raskauden aikana... Laskepa siitä kolme raskautta neljän vuoden sisällä ja tämän neljän vuoden sisällä varmaan kymmenen yhdyntää. Eli nämä on näitä nykypäivän tabuja mistä ei liiemmin saa puhua.

Vierailija
15/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla on kaksi kättä.. :)