Luettele 3 ihmistä, joita olet ajatellut eniten
elämäsi aikana? Kerro myös ajatteletko heistä pääasiassa hyviä vai huonoja ajatuksia. Kerro myös ikäsi.
Jos olet mitä ajattelet, millainen olet? Oletko käyttänyt elämäsi ja ajatuksesi viisaasti?
Kommentit (24)
Ymmärtääköhän pahantahtoinen ihminen, että hän on itselleen pahin? Sitoo ainutkertaisen elämänsä turhien ihmisten pohtimiseen. Tuli vaan mieleen. Ohis
Paraskaverini, äiti ja toinen hyvä kaverini. Kaikista niin hyviä kuin huonojakin.
Parhaan kaverini käytöstä olen usein ihmetellyt ja olen kadehtinut häntä.
Äiti on minua ärsyttänyt ja olen ajatellut, kuinka huono lapsi olen ):
ja hyvästä kaverista olen ajatellut milloin mitäkin.
Olen 23v nainen, jolla hyvä koulutus. Luulisin, että olen käyttänyt :D
Olen ajatellut ex-vaimoani, rakastajatartani ja toistakin rakastajatartani.
Hassun hauskoja vastauksia. Mutta jos todella miettii muttei kerro meille muille, niin kannattiko?
Oikeastaan voin puhua vain viime vuosista. Muut ihmiset ovat menettäneet merkityksensä.
Marko, Mervi ja Jeesus. Kaikkiin kolmeen hyvin ristiriitainen ajatussuhde. Tuskin tulen pääsemään koskaan tasapainoon tämän kolmikon kanssa.
Eniten olen ajatellut kulloistakin ihastustani. Pelkkä hyvää pääosin.
Totta. Näitä voi sitten kiikkustuolissa miettiä, että kannattiko. Että kannattaisiko vielä kun voi tehdä jotain? Manipuloida vaihteeksi omaa mieltään? Ajatuksen aihetta siinä. Paitsi jos ei koe omaa elämäänsä ja itseään arvokkaana ja merkityksellisenä...
Ritchie Blackmore
Ted Kaczynski
Albert Einstein
Eivät ehkä tässä järjestyksessä.
Anne, Taina ja Mikko
Kaikenlaista olen ajatellut. Hyvin olen Elämäni elänyt.