Minkä takia sijoittamiseen liittyviä perusasioita ei opeteta jo perusskoulussa?
Kommentit (12)
Olen viime aikoina alkanut ajatella, että sijoittaminen on omanlaisensa pyramidi-huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ne asiat, joita peruskoulussa opetettavaksi vaaditaan, todella lisättäis opetussuunnitelmaan, peruskoulu kestäis n. 25 vuotta. Vai riittäisköhän?
Hyvä poiinnti. Miksi mennään prse edellä puuhun josta on laskeuduttu ja sinne takaisin turvaaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina alkanut ajatella, että sijoittaminen on omanlaisensa pyramidi-huijaus.
Ai etttä idioottit pitää yllä järjestelmää josta viksummat vetäää välistä.
No jos ensin kaikki oppisivat kirjoittamaan oman nimensä alkukirjaimen isolla. Ja jos tekstistä löytyisi edes yksi piste. Ja jos matikan tunnilla olisi kynä ja vihko mukana. Jos ruotsin tehtävä kiinnostaisi enemmän kuin tiktok-video.
Ja tämä siis ihan yläkoulussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole häviäjiä niiin ei ole myöskään voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei talous ole nollasummapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Työntekijä saa työpaikan. Sijoittaja saa voitot. Itse olen sekä työntekijä että sijoittaja.
Kyllähän noita vähän ainakin 90 luvulla opetettiin , mutta ei ole kovin läheistä oppilaan elämään jos omistaa noin 4 euroa
Koska peruskoulu on sosialistien luomus. Peruskoulun tarkoituksena on tasapäistää kaikki alisuorittajiksi ja palveluilla ja tulonsiirroilla elätettäviksi joutenolijoiksi.
Peruskoulun tarkoitus ei ole kasvattaa uusia kapitalisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialisteille on koska heidän systeemissään ei tule lisää jaettavaa.
Jos kaikki ne asiat, joita peruskoulussa opetettavaksi vaaditaan, todella lisättäis opetussuunnitelmaan, peruskoulu kestäis n. 25 vuotta. Vai riittäisköhän?