Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

multa paikattiin tänään kolme reikää ja oli suorastaan rentouttavaa!

Vierailija
08.06.2015 |

Meinasin nukahtaa tuoliin ku niin aamutuimaankin oli aika. Olen iloinen, että en ole hammaslääkärikammoinen niinkuin eräs kaverini on ja sivusta seurattuna se oikeesti on aika paha tilanne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolma reikäää??!!! Mikä ihmeen sokeripossu oikein olet? Kannattaisi vähän harjatakin niitä legoja...

Vierailija
2/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja mulla on ollut yksi reikä (sekin toki liikaa) rangaistukseksi itselleni en ottanut mitään puudutetta. Ei ollut kamalan rentouttavaa, mutta eipä ole enää reikiä tullut. Lopetin kaikki limsat, sokeriset herkut ja pidän hampaista todella hyvää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole reikiä, mutta olen hammaslääkärikammoinen ja herkkäikeninen. Pahasti. Suosittelen rauhoittavaa lääkitystä toimenpiteiden ajaksi. Annoin itse vetää viisurit pois ilman mitään pelkoa enkä operaation jälkeen enää muistanut, miten hirveästi olin pelännyt.

Muista harjata hampaat riittävän usein. On parempi nukkua omassa sängyssä kuin hammaslääkärin tuolissa.

Vierailija
4/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mennyt kauan, kun joku kakkosen kaltainen älyn riemuvoitto riensi kommentoimaan. Mutta tiedoksi sinullekin, joskus niitä reikiä vaan tulee. Tai muita hammasongelmia .Elämä ei ole niin suoraviivaista kaikilla. Voi olla reikiintymistä aiheuttavia tai sille altistavia lääkityksiä. Elämänhallinta voi olla heikkoa. Itselläni bulimia ja astma ovat olleet kiitettävän tehokas yhdistelmä .
Jostain syystä hampaiden sairauksista saa hirveät moralisoinnit päälleen, vaikka kustannukset joutuu maksamaan hoitopaikasta riippuen enemmän tai vähemmän potilas itse. Sen sijaan lihavuudesta tai muusta itseen kohdistuvasta piittaamattomuudesta ja siitä johtuvista sairauksista ei moralisoida samalla tavoin.
Tsemiä ap :lle. Minustakin hammaslääkärissä on ihan kiva käydä.

Vierailija
5/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään maata hammaslääkärin tuolissa. Olen kaiketi aika outo. Lapsena nimittäin pelkäsin niin etten suutani avannut.

Vierailija
6/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään maata hammaslääkärin tuolissa :) kaikki ystävät pelkäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän