Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko käyttää shortseja ja lyhyitä hameita?

Vierailija
08.06.2015 |

Puoleen sääreen. Shortsit jopa lyhemmät. 163/67, reidet paksuimmasta kohtaa 59cm, ei näkyvää selluliittia tai suonikohjuja. Treenaan salilla, ainaki jaloissa jonkin verran lihaserottuvuutta. Lisäksi juoksen pari kertaa viikossa. Liikuntaa lähes päivittäin. Vai onko tuo ylipaino esteenä paljaille säärille? Miten muut tuon kokoiset?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voit! suomi on vapaa maa. pidä vaan jos itse tykkäät niistä, ei missään suomen laissa lue että isommat ei saisi käyttää shortseja/lyhyitä hameita. mitä sitten vaikka joku ei siitä tykkäisi, tärkeintä että itse pidät.

Vierailija
2/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala. Voit käyttää shortseja, mutta syynä on ainoastaan se, että kaikki saa kyllä käyttää koostaan riippumatta mitä vaatteita haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi et sinä nyt niin ylipainoinen ole!

Vierailija
4/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli 100 kiloisetkin käyttää, mikset sinäkin voisi...

Vierailija
5/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 180/100 ja käytän polvimittaisia tai lyhyempiä hameita.

Vierailija
6/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:12"]sitä paitsi et sinä nyt niin ylipainoinen ole!
[/quote] Tiedän kyllä. Ja koko ajan tässä laihdutetaan. Olen ollut 10kg isompikin. Silloin kyllä peitin kaiken. Kai tässä on vaikea hahmottaa kehtaako vieläkään laittaa pienempää vaatetta päälle. Ap

Vierailija
7/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 158/67, reisi saman kokoinen kuin sulla mutta luultavasti löllömpi:D ja siis käytän puoleen reiteen ulottuvia shortseja ja hameita. Käytin niitä myös kun olin 10kg painavampi.

mut jos sun pitää kysyä niin et ehkä ole tarpeeksi itsevarma käyttämään.

Vierailija
8/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:23"]Mä oon 158/67, reisi saman kokoinen kuin sulla mutta luultavasti löllömpi:D ja siis käytän puoleen reiteen ulottuvia shortseja ja hameita. Käytin niitä myös kun olin 10kg painavampi.

mut jos sun pitää kysyä niin et ehkä ole tarpeeksi itsevarma käyttämään.
[/quote] Ehkä mulla onkin. Ainakin tarkoitus täällä kodin,lähistöllä pitää. Ehken ihan minishortseja keskustaan laittaisi. Mielestäni sääreni ovat ehkä parasta vartalossani. Kun kerta isommatkin niitä pitää, niin eiköhän mustakin ole sitten siihen. Ap

Vierailija
9/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja käytän tosi lyhyitä shortseja :D Olen aina käyttänyt ja tulen käyttämään. On nestettä kropassa ja mieletön pallomaha. En jaksa välittää.

Vierailija
10/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa! Kylläpä kuulostat mittoinesi ihan todelliselta naiselta! :) go for it, girl! Rohkeasti vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän