Nainen on kauniimillaan 17 vuotiaan
Se sanonta pitää paikkaansa. Taas kaupungilla näin kauniita nuoria naisia. Oman ikäset naisilla on jo ryppyjä ja niin kulahtaneita.
M30
Kommentit (42)
Mä olin kanssa hirveän näköinen 17-vuotiaana. Naama oli pyöreä ja en osannut valita vaatteita. Nykyään olen seksikäs 28-vuotias, joka näyttää n. 24-vuotiaalta - itse olen tyytyväinen nyt. Entiset luokkakaverit sanovat, että olen muuttunut parempaan.
Jotkut, sekä miehet ja naiset, antavat itsensä lösähtää ja luovuttavat ulkonäön suhteen. Ne ikätoverini, jotka jaksavat huolehtia terveydestä, painosta ja ulkonäöstä, ovat yhtä hyvännäköisiä kuin teineinä. Se on kyllä totta, että 17-vuotias voi syödä roskaruokaa ja olla liikkumatta ilman, että se vielä näkyisi kropassa juurikaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:31"]Se sanonta pitää paikkaansa. Taas kaupungilla näin kauniita nuoria naisia. Oman ikäset naisilla on jo ryppyjä ja niin kulahtaneita. M30 [/quote] Kait sä tiedät, että säkin oot jo ryppynen ja kulahtanut? :) [/quote] Ei näy ryppyjä. Katsoin just peilistä. (: ap [/quote] Vanha sä joka tapauksessa oot. Tuskin edes seisoo enää. N24 [/quote] Mua moni luulee 25 vuotiaakasi. Ei siitä ole edes kovin montaa vuotta aikaa kun alkossakin kysyivät vielä papereita. ap [/quote] Moi! Mullakaan ei oo ryppyjä ja Alkossa pyydetää näyttää papereita. Oon 33v. nainen. Mitäs siihen sanot? :)
[/quote]
Sulla onkin hiivatulehduz