Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi osallistua häihin

Vierailija
08.06.2015 |

Mulla on 20.6. tilipäivä ja nyt tilillä 126 euroa. Pakkasessa on onneksi ruokaa ja kaapissa kaikkea kuivatavaraa, joten selviämme kyllä. Mutta viikonloppuna on siskontytön häät , joihin ei nyt ole varaa osallistua. Lahjatoive oli rahaa ja minulla ei ole antaa mitään. Ylimääräinen menoerä ( pesukone hajosi toukokuussa) vei kaikki säästöt. Lisäksi meillä oli kolmet yo-juhlat joiden lahjoihin meni rahaa.

Jotenkin hävettää tämä tilanne. Haluaisin mennä, mutten kehtaa ilman lahjaa. Olen yksinhuoltaja ja lapsen takia en nyt viimeisiä rahoja uskalla lahjaan laittaa. Tekisi mieli teeskennellä, että olemme sairaana. Toisaalta siskontyttö on minulle läheinen ja haluaisin osallistua.

Just nyt on masentavaa olla näin köyhä. Yleensä se ei minua haittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa siskolta 50 e.

Vierailija
2/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet siskontytölle läheinen niin senkus menet juhliin ja laitat lahjarahan kun tilipäivänä saat. Ei siellä kukaan katso että "ahaa tuopas ei tuonutkaan rahaa. Heitetään se pihalle". Jos haluat niin kirjoitat vaikka korttiin että lahja tulee 20.6 terveisin täti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hääparille että saavat lahjansa myöhemmin. Tuskin se heitä haittaa ja jos haittaa niin voi voi.

Vierailija
4/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rehellisesti, millainen taloudellinen tilanne sinulla on. Jää sitten hääparin asiaksi, onko heistä ok, että tulet ilman lahjaa. Tai anna kirjallinen lupaus jostakin palveluksesta (siivous, ikkunanpesu, pullan ym. leivonta ... onhan näitä).

Vierailija
5/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin , että mene häihin ja annan lahjan myöhemmin. En nyt häiden alla halua vaivat sisartani tai morsianta minun taloudellisella tilanteellani, mutta ajttelin , että voin sen sitten jälkikäteen kertoa ja antaa lahjan silloin 20.6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi