Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yaz yaz

Vierailija
08.06.2015 |

Olen 20 vuotias ja vakituisessa suhteessa. Alotin tuossa pari viikkoa sit yaz pillerit. Nyt on kolmatta päivää ruskeaa vuotoa, melkeen joka päivä pää kipee, alapäätä vihloo, väsyttää, vi****aa yms. Tekis mieli lopettaa noiden popsiminen. Ennen pillereiden alotusta otettiin verikokeet ja gynekologinen tarkastus ja kaikki oli ok. Mitä teen? Lopetanko nää vai jatkanko vaan syömistä? Pelottaa että koko kesä menee pilalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yazeista puolen vuoden ripuli. Kaikkea mahdollista maidotonta/vehnätöntä yms ruokavalioa kokeilin, mutta kun lopetin pillerit niin muutaman päivän päästä jo muistin minkälainen on normaali suolentoiminta. Jännä juttu.

Vierailija
2/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa ei ole kyllä oikein mikään aika antaa kropan tottua keinotekoisiin hormoneihin. Olo voi hyvinkin tasaantua jo ensimmäisellä lumepillerijaksolla. Ei nyt koko kesää tarvi kärvistellä, jos eivät vaan sovi, mutta muutaman liuskan ajan ainakin. Huomioi myös se, että mikäli aiot kuitenkin kokeilla jotain toista merkkiä, ei ole hyvä asia, että pillereiden väliin jää turha tauko. Jos siis päädyt vaihtamaan toiseen merkkiin, tee se lennosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin yazeja kuusi vuotta ongelmitta. Aluksi oli samanlaista kuin sulla, mutta tasaantui siitä nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän