Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin huomasit että vanhempasi ovat tulleet vanhoiksi?

Vierailija
01.02.2022 |

Itse huomasin tänään, isällä ikää 73v ja äidillä 76v. Eivät enää ymmärrä kaikkea mitä heille kertoo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 v on minusta ikä, jolloin kaikki muuttuu vanhoiksi. Fyysisestinalkaa sairastelemaan, eikä ihan pää toimi samalla tavalla. Ei ihan pysy nopeimman puheen mukana, leikkaa hitaammin.

Minun äitini on 82 v ja 80 v jälkeen hänestä on tullut ihan vanhus. Sitä ennen oli vain vanha. 70 v oli vain ikääntynyt.

Vierailija
2/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä on 42, eikä ymmärrä että tartten iphone 13 kun siinä on hyvä kamera. Tarjoo vaan jotain Samsungia ja Nokiaa. Se on vanha. Oikea boomer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat kuoli ennen kuin tulivat vanhoiksi. Iska 69 vuotiaan ja äippä 57 vuotiaana.

Vierailija
4/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaavittu!

T. Aira

Vierailija
5/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaavittu!

T. Aira

Auta ❣️ Muista ne lääkkeet😱!!!!!!!!

Vierailija
6/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat noin 60-vuotiaita, kun huomasin, etteivät osanneet koota huonekaluja yhtä näppärästi kuin ennen. Aiemmin olivat olleet minua nokkelampia siinä.

Vierailija
7/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksänkymppisenä alkoi olla selkeästi vanhoja

Vierailija
8/8 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nyt n. 60 v. ja toki fiksuja ja skarppeja, mutta huomaan heissä ehkä tiettyä joustamattomuutta. Esim. isästä tullut pikkumainen hössöttäjä kotiin liittyvistä asioista ja äärimmäisen mukavuudenhaluinen. Huomaan myös, että joitakin asioita omasta elämästä ei vaan kannata kertoa koska eivät ymmärrä tai hätääntyvät turhaan.