Milloin huomasit että vanhempasi ovat tulleet vanhoiksi?
Itse huomasin tänään, isällä ikää 73v ja äidillä 76v. Eivät enää ymmärrä kaikkea mitä heille kertoo.
Kommentit (8)
Iskä on 42, eikä ymmärrä että tartten iphone 13 kun siinä on hyvä kamera. Tarjoo vaan jotain Samsungia ja Nokiaa. Se on vanha. Oikea boomer.
Mun vanhemmat kuoli ennen kuin tulivat vanhoiksi. Iska 69 vuotiaan ja äippä 57 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Haistakaavittu!
T. Aira
Auta ❣️ Muista ne lääkkeet😱!!!!!!!!
Olivat noin 60-vuotiaita, kun huomasin, etteivät osanneet koota huonekaluja yhtä näppärästi kuin ennen. Aiemmin olivat olleet minua nokkelampia siinä.
Yhdeksänkymppisenä alkoi olla selkeästi vanhoja
Ovat nyt n. 60 v. ja toki fiksuja ja skarppeja, mutta huomaan heissä ehkä tiettyä joustamattomuutta. Esim. isästä tullut pikkumainen hössöttäjä kotiin liittyvistä asioista ja äärimmäisen mukavuudenhaluinen. Huomaan myös, että joitakin asioita omasta elämästä ei vaan kannata kertoa koska eivät ymmärrä tai hätääntyvät turhaan.
75 v on minusta ikä, jolloin kaikki muuttuu vanhoiksi. Fyysisestinalkaa sairastelemaan, eikä ihan pää toimi samalla tavalla. Ei ihan pysy nopeimman puheen mukana, leikkaa hitaammin.
Minun äitini on 82 v ja 80 v jälkeen hänestä on tullut ihan vanhus. Sitä ennen oli vain vanha. 70 v oli vain ikääntynyt.