Avioero taitaa olla edessä
Mä en jaksa enää mun miestä. Koko ajan tulee sanomista jostakin ja miehen sanaan ei voi luottaa missään asiassa. Jos sovitaan esim että mies vie lapsen treeneihin, niin ei välttämättä viekään. Toteaa vain, että ei muistanut. Lisäksi miehen mielestä mä olen aina väärässä. Eilen mies laittoi roskat väärään roskikseen. Asiasta kun huomautin, niin mies raivostuu että ketä se haittaa. Näytin viime viikolla taloyhtiöltä tullutta jätteidenlajitteluohjetta, johon mies totesi ettei koske häntä. Mies myös maksaa laskunsa milloin sattuu, pysäköi autonsa mihin sattuu, yleensä on myöhässä joka paikasta ja muutoinkin käyttäyy siten kuin mitkään säännöt eivät kosketa häntä. Minun rahankäytöstäni hän valittaa että se on holtitonta, mutta itse käy päivittäin ulkona syömässä, ostelee elokuvia ja pelejä. Ja sitten kun on häneltä rahat loppu, niin multa pitäisi löytyä rahaa hänelle esim. baari-iltaan poikien kanssa.
Oon miettinyt, että varmaan parempi erota ennen kuin menee pahemmaksi. Keskustelemaan miehen kanssa ei pysty, kun se alkaa vaan raivoamaan että mä aina haukun häntä. Seksikin loppunut ajat sitten. Ei tää tunnu tästä paremmaksi muuttuvan, vaikka kuinka yksin yrittää.
Kommentit (8)
No mitäpä tuota sitten pohtimaan. Jos ei tilanne parane, on ero oikea ratkaisu. Kannattaa järjestää mahdollisimman nopeasti ja siististi, että pääset jatkamaan omaa elämääsi rauhassa.
En yleensä ole ekana eron kannalla, mutta olet aviossa sellaisen sovinistisian kanssa että oikein olet pähkäillyt. Voimia!
Ihan käsittämätöntä taas!
Mitä vielä mietit?
Lue uudestaan itse mitä kirjoitit ja ala pakata...
Onko noin ollut "aina" vai onko muutos?
jos on aina ollut, niin huh. Jos muutos tuollaiseksi...niin masennus ja stressi. Jos suostuu apua hakemaan, niin odottaisin. Jos ei... Niin lähtisin.
Ei kannata uhrautua toisen roskaläjäksi. Ei ihmisiä voi polke. Sitäpaitsi sellaiselle pitää sano rajat. Ja jos ne ei pidä...jos ei kunnioita niitä rajoja, niin silloinhan on pelisäännöt ihan erit. Eikä sellainen peli vaan toimi. Ei toimi. Punainen kortti. Pihalle.
Vähän mua mietityttää, että jos mä teen jotain väärin. Siis jos mä oikeesti aina vaan haukun ja valitan miehelle? Mutta toisaalta, useamman kerran olen yrittänyt keskustella asiallisesti mutta miehen mielestä hänessä ei ole mitään vikaa tai sitten alkaa vaan raivoomaan. Ehkä vaan parempi antaa olla ja jatkaa omaa elämäänsä jossain muualla. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:11"]
Onko noin ollut "aina" vai onko muutos?
jos on aina ollut, niin huh. Jos muutos tuollaiseksi...niin masennus ja stressi. Jos suostuu apua hakemaan, niin odottaisin. Jos ei... Niin lähtisin.
Ei kannata uhrautua toisen roskaläjäksi. Ei ihmisiä voi polke. Sitäpaitsi sellaiselle pitää sano rajat. Ja jos ne ei pidä...jos ei kunnioita niitä rajoja, niin silloinhan on pelisäännöt ihan erit. Eikä sellainen peli vaan toimi. Ei toimi. Punainen kortti. Pihalle.
[/quote]
Ei mies aina ole ollut tuollainen. Vasta toisen lapsen ja työpaikan vaihdon jälkeen alkoi pikkuhiljaa muuttua. Eli näihin todennäköisesti liittyy. Ei kuulemma ole stressiä ja masennustesti on tehty lääkärissä. Jonkinlaista masennusta mä kyllä epäilen, mutta mies on sellainen että osaa ns. pitää kulissit kunnossa ja puhuu vaikka mustan valkoiseksi.
Mä en vaan oikein enää jaksa, kun kaksi lasta hoidettavana ja sitten vielä tollainen ärhentelevä omia polkujaan kulkeva mies. Helpompaa olis pelkästään lasten kanssa, mutta taloudellinen puoli vähän mietityttää.
Ap
Millainen tossukkalapsi teillä oikein on jos ei osaa sanoo että treenit alkaa nyt?
Mitäs oot menny naimisiin tolasen kanssa. Oisit miettinyt sillon niin ei tartte nyt avautua.