Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas koko fb:n uutisvirta täynnä kissakuvia!

Vierailija
08.06.2015 |

Lähinnä jo vain naurattaa vaikka ärsyttääkin. En ole kyseisen henkilön päivityksiä piilottanut, koska kiinnostaa kuitenkin ne oikeat päivitykset.

Mutta tää kissakuvien spämmääminen on ihan jokapäiväistä, yleensä aamulla ja illalla.

Mitä te spämmääjät mietitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hyvä kuva kisumisusta, pakko jakaa tämäkin

Vierailija
2/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet ystäväpiirisi sinne valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koiraihminen, vai mikä on ongelma?

Vierailija
4/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari koira- ja hevoskuvaajaa. Joka päivä uusia kuvia samoista elukoista... ? Luontokuvaajakaverilla on sentään joka päivä eri kukat :) No, äkkiä ne on rullattu ohi. En myöskään viitsi piilottaanoita, kun välillä päivittelvät oikeitakin kuulumisia.

Itse tein omaan harrastukseeni liittyen toisen sivun, josta samasta aiheesta kiinnostuneet kavet pääsee tykkäämällä näkemään näitä "aina sama kamaa" päivityksiä. Eli päivitän harrastujutut vain sinne.

Vierailija
5/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin sitä, että kuinka ihmiset jaksavat selata tunteja päivässä noita kuvia? Ja miksi ihmeessä ne pitää kaikki jakaa?

Ap

Vierailija
6/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:50"]Mulla on pari koira- ja hevoskuvaajaa. Joka päivä uusia kuvia samoista elukoista... ? Luontokuvaajakaverilla on sentään joka päivä eri kukat :) No, äkkiä ne on rullattu ohi. En myöskään viitsi piilottaanoita, kun välillä päivittelvät oikeitakin kuulumisia.

Itse tein omaan harrastukseeni liittyen toisen sivun, josta samasta aiheesta kiinnostuneet kavet pääsee tykkäämällä näkemään näitä "aina sama kamaa" päivityksiä. Eli päivitän harrastujutut vain sinne.
[/quote] Ymmärtäisin jos kuvat olisi itse otettuja omista kissoista, mutta kun ei.

Ap

Vierailija
7/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInullakin on kavereissa ihmisiä, jotka lähettävät kuvia hevosista, kissoista, koirista, lenkkimaisemistaan, puutarhaharrastuksesta, kukista, lapsista, taidetapahtumista joissa esiintyvät, kuvailevat kirjoitusprosessin etenemistä, järjestötoimintaansa... Siis jokaisella se yksi erityisen tärkeä juttu, josta mainitsee usein ja jota kuvaa usein. Miten minua ei häiritse yhtään???

On kiva katsella mitä ystävät tai puolitutut tekevät, siksi heidät olen kavereihini halunnutkin. En ehkä itse ole kiinnostunut juuri hevosista tai koirista, mutta silti itse ihmiset ovat kivoja. Kyllä minä voin heidän innostuksensa jakaa ihan vain myötäilosta!

Vierailija
8/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:56"]MInullakin on kavereissa ihmisiä, jotka lähettävät kuvia hevosista, kissoista, koirista, lenkkimaisemistaan, puutarhaharrastuksesta, kukista, lapsista, taidetapahtumista joissa esiintyvät, kuvailevat kirjoitusprosessin etenemistä, järjestötoimintaansa... Siis jokaisella se yksi erityisen tärkeä juttu, josta mainitsee usein ja jota kuvaa usein. Miten minua ei häiritse yhtään???

On kiva katsella mitä ystävät tai puolitutut tekevät, siksi heidät olen kavereihini halunnutkin. En ehkä itse ole kiinnostunut juuri hevosista tai koirista, mutta silti itse ihmiset ovat kivoja. Kyllä minä voin heidän innostuksensa jakaa ihan vain myötäilosta!
[/quote] Kuten jo aiemmin mainitsin, ei häiritse
jos kuvat on itse otettuja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi