Yhden yön jutut, en tajua miehiä
Mistä johtuu kun baarista mies lähtee mun luo yöksi, tullaan kämpilleni ja joudun aina itse tekemään aloitteen seksiin? Miehet eivät itse koskaan aloita halailua/pussailua/koskettelua? Jutellaan ensin jotain kunnes en enää kestä sitä kiimaa vaan joudun itse käymään kiinni? Olen todella ujo mutta haluan silti seksiä ja luulisi miestenkin haluavan kun kerran mukaan lähtevät? :D enkö vaan enää kiinnostakkaan kun päästään pois baarista? Auttakaa.
Kommentit (19)
Kulttuuri, hyvät käytöstavat jne.
Ei normaalit suomalaiset miehet tule kadulla käymään käsiksi, vaikka olisi miten esillä ja tarjolla. Suomessa kasvatetaan lapset tähän. Humalassa taas estot katoavat ja tehdään asioita huonolla harkinnalla.
Vrt. esim. monien muiden maiden kulttuureihin, joissa jo katse voi tarkoittaa halua seksiin.
Varmaankin näkevät heti, että olet todella helppo tapaus, joten ei tarvitse nähdä vaivaa. Tietävät saavansa varmasti ilman mitään soidinmenoja.
Voipi saada raiskaussyytteen kun Ladyn promillet laskeneet ja se tykkää, että seksi oli huonoa. Toisaalta miehet lukeneet vauvaa ja ymmärtäneet, että teit tai jätit tekemättä, niin haukut tulee.
Siinä vaiheessa et enää näytä niin hehkeältä kun miehen humala haihtuu ja kotona kämpillä ei ole kasvoja pelastavia strobovaloja miten baareissa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:17"]Varmaankin näkevät heti, että olet todella helppo tapaus, joten ei tarvitse nähdä vaivaa. Tietävät saavansa varmasti ilman mitään soidinmenoja.
[/quote]
Voi paska:D -ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:29"]Siinä vaiheessa et enää näytä niin hehkeältä kun miehen humala haihtuu ja kotona kämpillä ei ole kasvoja pelastavia strobovaloja miten baareissa.
[/quote]
Auts. Tosin paljon mahdollista koska olen muutenkin todella ruma. En tajua miten saan ylipäätään miehiä mukaani :D -ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:29"]Siinä vaiheessa et enää näytä niin hehkeältä kun miehen humala haihtuu ja kotona kämpillä ei ole kasvoja pelastavia strobovaloja miten baareissa. [/quote] Auts. Tosin paljon mahdollista koska olen muutenkin todella ruma. En tajua miten saan ylipäätään miehiä mukaani :D -ap
Tuskinpa sentään ihan "susiruma"
[/quote]
Että ihan monikossa? Kuinka monen miehen nussima oikein olet?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:47"]
[/quote]
2! ja 25-v että en mikään hirveä huora mielestäni :D -Ap
[/quote] Ja mitä hiton väliä sillä on? Se on aivan se ja sama soutaako se sama pippeli siellä päivittäin, vai vaihtuuko se pippeli.
Ainiin mutta jos ei ole suhteessa niin ei saa nauttia seksistä, seksi on pariskuntien juttu ja sinkut saa olla ilman!
Ihan selvästi poimit mukaasi arkoja tai herrasmiehiä. Kunnon retku kävisi kiinni jo porttikongissa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:45"]
Ihan selvästi poimit mukaasi arkoja tai herrasmiehiä. Kunnon retku kävisi kiinni jo porttikongissa.
[/quote]
Ne on kyllä ollut tosi herrasmiehiä, mutta haluaisin kyllä kokea tollasen retkunkin ;) -Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:52"]
[/quote]
[/quote]
Viet tuntemattomia kotiisi...no huoraksi en sanoisi, muttä ääliöksi kylläkin! Sinulla on käynyt tuuri, mutta kannataa kyllä vakavasti miettiä kuinka kauan onni jatkuu.
[/quote]
[/quote] Peräti kahden miehen kokemus ja nyt voikin jo sanoa, että "miehet aina käyttäytyvät näin". Pääsit sentään kahdella miehellä käyttämään jo monikkomuotoa. Koskaan ei näköjään ole liian aikaista yleistää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:25"]
Voipi saada raiskaussyytteen kun Ladyn promillet laskeneet ja se tykkää, että seksi oli huonoa. Toisaalta miehet lukeneet vauvaa ja ymmärtäneet, että teit tai jätit tekemättä, niin haukut tulee.
[/quote]
Jos mies haluaa minimoida riskit päätyä raastupaan ns. leivättömän pöydän ääreen on parasta jättää kaikki aloitteellisuus parisuhteessa/seksissä naiselle. Näin se nyt vain on.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:52"]
[/quote]
[/quote] Peräti kahden miehen kokemus ja nyt voikin jo sanoa, että "miehet aina käyttäytyvät näin". Pääsit sentään kahdella miehellä käyttämään jo monikkomuotoa. Koskaan ei näköjään ole liian aikaista yleistää.
[/quote]
Miehiä olen tuonut kotiini neljä, joista kahden kanssa harrastin seksiä. Kahden ensimmäisen kanssa en vielä halunnut seksiä vaan pelkkää läheisyyttä, mutta silloinkin minä tein aloitteen. Mielestäni neljä miestä on jo aika "paljon" joten uskallan yleistää. -Ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:52"]
[/quote]
[/quote]
Miehiä olen tuonut kotiini neljä, joista kahden kanssa harrastin seksiä. Kahden ensimmäisen kanssa en vielä halunnut seksiä vaan pelkkää läheisyyttä, mutta silloinkin minä tein aloitteen. Mielestäni neljä miestä on jo aika "paljon" joten uskallan yleistää. -Ap
[/quote] Okei, olen tehnyt aloitteen ehkä 25 naisen kanssa ja noin 5 naista on ehtinyt tekemään aloitteen ennen minua, joten siinä sinulle yleistystä toisin päin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:49"]
[/quote]
[/quote]
Viet tuntemattomia kotiisi...no huoraksi en sanoisi, muttä ääliöksi kylläkin! Sinulla on käynyt tuuri, mutta kannataa kyllä vakavasti miettiä kuinka kauan onni jatkuu.
[/quote]
Odotin 25 vuotta "sitä oikeaa" koska halusin "säästää itseäni sille oikealle miehelle" (vanhanaikaista, tiedän) ilman minkäänlaista kokemusta yhdestäkään miehestä. En ollut koskaan edes pussaillut! Lopulta luovuin toivosta, koska en enää kestänyt yksinäisyyttä vaan halusin kokea seksin ja läheisyyden siinä missä kaikki muutkin. Ääliö voin olla, mutta en halua olla yksin. En tiedä muuta keinoa kun baarit ja yhden yön jutut ja nekin joudun hommaamaan itse kun ei kukaan mies ole koskaan osoittanut kiinnostusta. -Ap
Ehkä ne miehet osaavat olla varovaisia? Eivät halua säikäyttää naista ja käydä heti kiinni, vaan haluavat olla täysin varmoja, että olet seksissä mukana? Parempi noin päin kuin se, että väkisin käydään kiinni.