Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mick Jaggerin harjoitusohjelma Youtubessa, treenaa kaksi kertaa päivässä

Vierailija
01.02.2022 |

Mulla oli ilo kerran nähdä hänen tarkka harjoitusohjelmansa jossain ja se oli aika uskomaton... Muistaakseni siinä oli 10km:n juoksulenkki vain yhtenä "lisäharjoituksena".

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla vauva.fi sivulla kymmeniä vuosia nuoremmat (kuulemma hyvä kuntoiset) voivottelevat että 1km matka liian pitkä käveltäväksi.

Mä en ole voivotellut täällä, mutta oikeassa olet. Olen yks laiska rapakuntoinen läsö, enkä tod. jaksais juosta edes 300 metriä, en ehkä sataakaan. Samoin on koko perhe ihan rapakuntoisia. En tykkää Rollareiden musiikista ollenkaan (lukuunottamatta Paint it Blackia) mut kävin katteleen niiden livevideota ja onhan se melkoista, että tuollaiset kasikymppiset papat vetää parituntisen livekeikan, eikä näytä kovinkaan väsyneeltä edes loppupuolella. Siinä voi tosiaan miettiä. että onko omalla toiminnalla jotain vaikutusta kuntoon ja jaksamiseen, vai itkeäkö vain paskoja geenejään.. 

Vierailija
82/92 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jagger taisi olla ensimmäinen rocktähti joka alkoi treenata. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta en muista että kukaan olisi ollut tunnettu siitä ennen tuota.

Elvis kai harrasti karatea, mutta en tiedä lasketaanko sellaista. Ja joka tapauksessa turposi lopussa ihan muodottomaksi ja oli täysin pillerikoukussa. David Lee Roth oli myös niin notkean oloinen, että varmaan jotakin treenasi. Tosin hänellä meni viinan kanssa överiksi. Mickin aineet on enemmän naiset kuin muu. 

Elvis ei varmaan harrastanut sitä laulajanuraansa ajatellen vaan muuten vain. Nuorena oli kovakuntoinen, olihan armeijassakin.

DLR harrasti ainakin taistelulajeja ja vuorikiipeilyä.

Jaggerin treenaaminen erosi noista siinä että treenasi nimenomaan rock-uraansa tukeakseen, eikä vain harrastuksena.

DLR on harrastanut teinistä asti muistaakseni jotain japanilaista miekkailulajia ja myöhemmin hän on aloittanut vielä brassijujutsun.

Onko urheilevista rokkareista vielä mainittu Bruce Dickinsonia? Hänhän on miekkailija ihan kansainvälisellä tasolla, ollut jo kauan.

Dickinsonin pomo Steve Harrishan oli juniorijalkapalloilija ja ainakin jalkapalloa ja tennistä pelaa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jagger taisi olla ensimmäinen rocktähti joka alkoi treenata. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta en muista että kukaan olisi ollut tunnettu siitä ennen tuota.

Elvis treenasi karatea.

Vierailija
84/92 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju! Urheilu on kivaa!

Vierailija
85/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää kuvitella millä muulla alalla Mick Jaggerin näköinen mies olisi voinut toimia 1970 - luvulla kuin rocklaulajana? Se olisi saanut turpaansa kerran viikossa jonain tarjoilijana.

Hyvä puoli siinä ulkonäössä on ettei se tosiaan ole muuttunut 50 vuoteen. Ja saisiko sen näköinen naisiakaan ellei keikuttaisi lanteita esiintymislavalla ja jaksaisi laulaa pari tuntia putkeen. Karisma liittyy oudosti menestykseen. En pidä Jaggeria minään huippukiinnostavana persoonana, mutta rocktähdeksi hänellä on varmaan harvinaisen tasapainoinen ja normaali luonne, ja sitä kautta karismaa.

Se on kauppatieteen yo. Lyhyttukkaisena olisi mennyt jostain opettajasta tai toimistopäälliköstä ihan hyvin.

Ei ole. Se on valtiotieteiden yo. Se oppilaitos (eli LSE) ei ole kauppis, vaan vastaa enemmän valtsikkaa. Mick tähtäsi kansainvälisen diplomaatin uralle käsittääkseni.

Wikipedian mukaan opiskeli financea ja accountingia, ja tähtäsi toimittajaksi tai poliitikoksi.

LSE:ssä voi ilmseisesti opiskella sekä taloutta että politiikkaa aika laajasti. Mutta ei ole Business School. London Business School on kyllä sitten ihan erikseen.

Mick on myöhemmin puhunut, että olisi voinut suuntautua diplomaatiksi. Joskus jopa harmitellut ajautumistaan bänditouhuihin tai ainakin miettinyt että miltäköhän olisi tuntunut olla joku diplomaatti....

Tästä kiinnostuksesta diplomaatin uraan näkyy muuten selkeä merkki jo joskus vuodelta 1963 kun Rollarit ovat tv-haastattelussa varmaan ekaa kertaa (BBC?) ja haastattelija kysyy: "How do you compare the Stones with the Beatles?, niin Jagger vastaa vähän naureskellen toimittajalle että: "I don't know. How do YOU compare? I don't compare at all, they do what they do and we do what we do, I'm very DIPLOMATIC you see. Very DIPLOMATIC!"

Mutta bändin sisällä kuulemma Ronnie Wood on ollut se diplomaatti. Ainakin omien sanojensa mukaan. Ei kyllä liity enää kuntoiluun mitenkään mutta oli pakko mainita. :D

Hän kai pääsi bändiin lähinnä siksi koska tarvittiin joku joka pystyy elämään ja työskentelemään noiden kanssa, ja tuo oli harvoja jotka siihen pystyivät. Woodhan on kuin laboratoriossa luotu Jagger/Richards-hybridi.

Vierailija
86/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilen stockholm Iin asti sunnuntaina.

Stones friends areenalla.

Fani ja 60 + vee täti

Vierailija
87/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fani ja 60 + vee täti

Kerro sitten kuulostiko bändi kuinka erilaiselta ilman Charlieta.

Vierailija
88/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fani ja 60 + vee täti

Arvailen etukäteen,, etten erota paljonkaan itse ^

Muuten,

Eräs uriah heep-bändi löysi jopa uudeksi laulajaksi veretseisauttavan kyvyn.

Ja livekonsertteja YT sta heepiä kuunnellessa bändilläkin on niin alkuperäinen soundi, ettei voi uskoa...

Sama 60+ rocknrollmummo

Vierailija
89/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Keef narkkasi ja ryyppäsi (ryyppää edelleen?) ja tupakoi sen 50 vuotta ja on suht hyvässä tikissä. Sanoisin, että geenit vaikuttaa paljon.

Nämä rikkaat julkkikset käyttää erillaisia hoitoja joilla ikääntymistä voidaan lyhentää merkittävästi.

Verihoitoja muummuassa.

Kiffen veret on vaihdettu sveitsiläisellä klinikalla ainakin kertaalleen. Raha ratkaisee, ei geenit.

Vierailija
90/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että Mick nappasi Carla Brunin Eric Claptonilta alle tunnissa. Clapton veltto juoppo, Mick eloisa lenkkeilijä ja hyvässä kunnossa.

Lueskelin Brunin suhdekiemuroista ja onpa kyllä melko häijy ja härski nainen! Ja miehet lankeaa.

Vierailija
91/92 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä rokkareiden treenaamisista, mut sitä olen miettinyt, että rumpalit on kyllä melkoisia koneita, niillä täytyy olla aivan eläimellinen kunto.

Voikohan ne edes esiintyä kännissä/aineissa ilman että soitto menee täysin pieleen?

Vierailija
92/92 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fani ja 60 + vee täti

Arvailen etukäteen,, etten erota paljonkaan itse ^

Muuten,

Eräs uriah heep-bändi löysi jopa uudeksi laulajaksi veretseisauttavan kyvyn.

Ja livekonsertteja YT sta heepiä kuunnellessa bändilläkin on niin alkuperäinen soundi, ettei voi uskoa...

Sama 60+ rocknrollmummo

Luulen että erotat. Jagger esitti Stonesin biisejä soolokiertueellaan ja erilaiselta se kuulosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi