Mick Jaggerin harjoitusohjelma Youtubessa, treenaa kaksi kertaa päivässä
Mulla oli ilo kerran nähdä hänen tarkka harjoitusohjelmansa jossain ja se oli aika uskomaton... Muistaakseni siinä oli 10km:n juoksulenkki vain yhtenä "lisäharjoituksena".
Kommentit (92)
Samalla vauva.fi sivulla kymmeniä vuosia nuoremmat (kuulemma hyvä kuntoiset) voivottelevat että 1km matka liian pitkä käveltäväksi.
Toisaalta Keef narkkasi ja ryyppäsi (ryyppää edelleen?) ja tupakoi sen 50 vuotta ja on suht hyvässä tikissä. Sanoisin, että geenit vaikuttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Keef narkkasi ja ryyppäsi (ryyppää edelleen?) ja tupakoi sen 50 vuotta ja on suht hyvässä tikissä. Sanoisin, että geenit vaikuttaa paljon.
Kyllä sekin on pohjimmiltaan urheilullinen. Ainakin pelaa tennistä.
Ei ihme että Mick nappasi Carla Brunin Eric Claptonilta alle tunnissa. Clapton veltto juoppo, Mick eloisa lenkkeilijä ja hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Mick nappasi Carla Brunin Eric Claptonilta alle tunnissa. Clapton veltto juoppo, Mick eloisa lenkkeilijä ja hyvässä kunnossa.
Juopoilla "keppi" surkastunut joten mikä ihme.
Kyllä minäkin treenaisin vaikka kolme kertaa päivässä, jos minulla olisi Jaggerin rahat ja elintaso. Lisäksi kokki tekisi minulle terveellisen ruoan joka päivä, vieläpä monta kertaa. Kaikki olisi luomua, ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo-Clapton oli vielä erikseen pyytänyt Mickiltä, että ei veisi tätä naista häneltä. Mutta tunnin jälkeen se oli jo Mickin sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä rikkaat julkkikset käyttää erillaisia hoitoja joilla ikääntymistä voidaan lyhentää merkittävästi.
Verihoitoja muummuassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö eric clapton olekaan homo?
No aika homonnäköisesti tuossa videolla joku heilui, mutta tollasesta naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö eric clapton olekaan homo?
Sehän on tunnettu naistenmies. Tai oli, kunnes Mick osoitti arvojärjestyksen.
joo, mutta Jaggerilla ei ookkaan stressiä tai ruuhkavuosia,tai kilpparia.
Jagger taisi olla ensimmäinen rocktähti joka alkoi treenata. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta en muista että kukaan olisi ollut tunnettu siitä ennen tuota.
Vierailija kirjoitti:
joo, mutta Jaggerilla ei ookkaan stressiä tai ruuhkavuosia,tai kilpparia.
Juurikin näin. Eihän sillä ole pieniä lapsia eikä se käy töissä vielä melkein 80-vuotiaana.
Toi on varmaan sosiaalisesti tosi taitava kasvokkain, sillä videoissa ei välity minkäänlaista poikkeuksellista karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole päästänyt itseään lihomaan, eikä niitä yli kahden tunnin stadionkeikkoja pysty vetämään, jos on ihan rapakunnossa eli jotain liikuntaa harrastaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jagger taisi olla ensimmäinen rocktähti joka alkoi treenata. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta en muista että kukaan olisi ollut tunnettu siitä ennen tuota.
Elvis kai harrasti karatea, mutta en tiedä lasketaanko sellaista. Ja joka tapauksessa turposi lopussa ihan muodottomaksi ja oli täysin pillerikoukussa. David Lee Roth oli myös niin notkean oloinen, että varmaan jotakin treenasi. Tosin hänellä meni viinan kanssa överiksi. Mickin aineet on enemmän naiset kuin muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis kai harrasti karatea, mutta en tiedä lasketaanko sellaista. Ja joka tapauksessa turposi lopussa ihan muodottomaksi ja oli täysin pillerikoukussa. David Lee Roth oli myös niin notkean oloinen, että varmaan jotakin treenasi. Tosin hänellä meni viinan kanssa överiksi. Mickin aineet on enemmän naiset kuin muu.
Niin ja Roth toki Mickiä myöhemmin estradeilla.
Mick ymmärtää hyvän fysiikan merkityksen. Isänsä oli liikunnanopettaja ja Mick on ollut urheilullinen lapsesta saakka.