Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti kuritti lastaan fyysisesti...

Vierailija
08.06.2015 |

Olin juhlissa jossa äiti jatkuvasti kuritti lastaan esim. läpsäisemällä. Vaikka osa luunapeista yms. ei varmasti sattunut lapsi näytti ahdistuneen ja saattoi itkeä yms. tämänkaltainen kurittaminen ei tuntunut hyödyttävän ketään ja tilanne paheni. Joskus lapsi sai pelkästä vahingosta napautuksen nenälle. Oli inhottavaa todistaa tälläistä juhlissa. Varsinkin kun se tapahtui monta kertaa.
Ajatuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai puutuit asiaan? Tai teit edes ls-ilmoituksen myöhemmin?

Vai kuulutko siihen perusporukkaan joka paheksuu jälkikäteen muttei tee mitään. Kun lapsi viimein huostaanotetaan pahoin hakattuna niin jeesustelette toisillenne kuinka kukaan ei puuttunut vaikka kaikki tiesivät.

Vierailija
2/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sanonut mitään? Itse en olisi pystynyt hiljaa seuraamaan.
.
Kerran olen nähnyt, kun sukulaisnainen läimäytti lastaan todella mitättömästä syystä. Kun nainen intti minulle vastaan hetken kuluttua läimäytin häntä takapuolelle niin läimähti. Nainen tietysti suuttui ensin. Sen jälkeen vähän juteltiin. Ei kuulemma aio enää lyödä lastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö haluakaan keskustella, ap?

Vierailija
4/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa lapsen kasvatuksessa mitään pahaa ole mutta turhaan kurittaminen on vastenmielistä.

Vierailija
5/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei se auttanut? Aika normaali reaktio läpsyn tai luunapin jälkeen on sen kielletyn toiminnan lopettaminen ja itku. Tämä aika laajalla kokemuksella leikkikentiltä Suomenlahden eteläpuolella, missä ruumiillinen kuritus on laillista ja yleisesti hyväksyttyä.