Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vasta nyt MIKÄ minusta tekee epämiellyttävän

Vierailija
07.06.2015 |

näköisen.

Otin tuossa kuvia itsestäni ja mietin että mikä siinä on kun läheltä katsottuna olen söpö kuin sika pienenä, mutta kauempaa katsottuna näytän ihan vajakilta.

Sitten se iski

Mulla on aivan hervottoman leveät hartiat! HYYYI miten en ole tajunnut tuota aiemmin :x Ja menneinä vuosina olen viilettänyt ihan intopiukeana olkapäät paljaana söpöissä mekoissa.

Näytän oikeasti ihan lehmältä. Hyi puistatus.. Ei ihme ettei ole miehiä ollut ottamassa, vaikka muuten ihan sievä olenkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia värejä esim. huvien ja neuleiden muodossa peittämään. Ei kukaan huomaa mitään.

Vierailija
2/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:42"]näköisen.

Otin tuossa kuvia itsestäni ja mietin että mikä siinä on kun läheltä katsottuna olen söpö kuin sika pienenä, mutta kauempaa katsottuna näytän ihan vajakilta.

Sitten se iski

Mulla on aivan hervottoman leveät hartiat! HYYYI miten en ole tajunnut tuota aiemmin :x Ja menneinä vuosina olen viilettänyt ihan intopiukeana olkapäät paljaana söpöissä mekoissa.

Näytän oikeasti ihan lehmältä. Hyi puistatus.. Ei ihme ettei ole miehiä ollut ottamassa, vaikka muuten ihan sievä olenkin.
[/quote]

Jaha. Laitappa kuva tänne( ilman naamaa, ettei tunnisteta, niin nähdään onko ne sun hartiat leveät)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei linssi vääristä? Siis laajenna kuvaa? Naamahan näyttää suloiselta kun mittasuhteet ovat vähän leveämmät (lapsekkaammat), mutta muu kroppa sitten ei.

4/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet nainen. Harteikkaat naiset ovat todella komea näky. Ole ylpeä niistä! :)

Vierailija
5/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on naiseksi aika leveät hartiat enkä ole ikinä ajatellut sen olevan mitenkään vastenmielistä. Maailmassa on ainakin yksi mies, jota harteikkuuteni ei haittaa, ja muiden mielipiteillä ei olekaan väliä.

Ja pakollinen huomautus, että vaikka hartiasi olisivat mielestäsi normaalit, niin todennäköisesti näkisit itsessäsi jotain muuta epämiellyttävää tai epäsuotavaa. Yleensä itse on itsensä pahin kritisoija.

Vierailija
6/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:42"]

näköisen.

Sitten se iski

[/quote]

Noh noh, kamalaa itsensä dissaamista. Ei kukaan meistä ole täydellinen, mitä ikinä sitten se täydellisyys tuossa sanonnassa tarkoittaakin. Minusta ainakin on todella kiva, ettei olla jokainen ihminen valettu samasta muotista. Alahan puhumaan itsellesi kauniimmin, olet oman elämäsi tärkein ihminen ;)

Vierailija
7/8 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen leveät hartiat haittaa. Päin vastoin! Onpahan apua kodinkoneiden kantamisessa yms. Ja muutenkin antaa vahvan ja atleettisen vaikutelman.

Vierailija
8/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, jos tuo olisi isoin ongelmani. Minusta ei edes saa siedettävää kuvaa, koska minulla on liian iso kyömynenä, isot sieraimet, alipurentainen leuka, liian erillään olevat silmät, jotka saavat näyttämään vajakilta, laatikon mallinen pää ja juonteita kasvoissa sekä tummat silmänaluset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi