Jollain joka antaa positiivinen raskaustesti?
Hei. Kuulostaa varmasti oudolta, mutta ihmettelen jos jollain olisi myytävänä positiivinen raskaustesti? Teen koulussa opinnäytetyö jonka aiheena on raskaus. Kuulostaa ehkä säälittävältä, mutta ajattelin kuitenkin yrittää.
Kommentit (21)
Osta testi ja pyydä jotain raskaana olevaa kusasemaan siihen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:14"]
Kuulostaa huonolta suomelta. Äikkä oli 5?
[/quote]
Äikkä oli 8 suomenkielessä. Olen suomenruotsalainen
Oikeesti juksaat poikaystävääsi ottamaan sut takas, kuukauden päästä "keskenmeno"
Katsopa ebayn tarjonta jollet tunne ketään joka olisi raskaana.
Aiot siis kusettaa jotakuta miestä? Opinnäytetyö my arse, kuten niksmannit tapaavat sanoa, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:18"]
Aiot siis kusettaa jotakuta miestä? Opinnäytetyö my arse, kuten niksmannit tapaavat sanoa, vai mitä?
[/quote]
tätä mäkin olin tulossa sanoon vai haluaisiko aloittaja vähän tarkentaa mihin tarkalleen tarvitsee pos. testiä?
Jos kerrot totuuden niin on toki myydä :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:18"]
[/quote]
ei ole miestä mulla. -ap
Paskin selitys ikinä :D Toisen kusitikku kouluun, että saisit vaan näyttää siinä kaksi viivaa? Kesällä kun on kesäloma?
Aika onnetonta. Lopeta se miehelläsi pelleily ja pelaa reilusti. Sääli ja velvollisuudentunto on huonoja lähtökohtia, mutta ilmeisesti et välitä.
Kasva aikuiseksi. Tai jos miehesi on yhtä tyhmä kuin sinä, niin piirrä tussilla viivat tikkuun.
Kas kun et samalla ultrakuvaa pyydä. Olisihan se tuplasti uskottavampaa.
Jollain omenamehulla tmv. voi testiin tulla kaksi viivaa. Jostin joskus luin tämmöstä, googlella löytänet ohjeita. Kastat mehuun ni siin se. Ei tarvii muilta testejä kerjätä.
Tiedoksi, että opparia voi tehdä myös kesällä...
Vilken skola? Huvudämne? Berätta lite mer om ditt slutarbete. Jag har två färska test som du kan få köpa.
Och behöver förstås dina kontaktuppgifter!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:37"]uppo
[/quote]
Nalle
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:23"]
Tiedoksi, että opparia voi tehdä myös kesällä...
[/quote]
Juu, toki toki. Ja ihan näin ennakolta tarkoitukseen tarvitaan jo kesällä positiivinen testi.
Kuulostaa huonolta suomelta. Äikkä oli 5?