Oletko ihastunut varattuun ja sanonut että et haluaisi suhdetta tämän kanssa?
Mietin vain, kun oma mieheni on ihastunut erääseen naiseen ja nainenkin ainakin jossain vaiheessa oli mieheeni. Nainen oli sitten miehelleni maininnut, ettei hän haluaisi suhdetta vaikka mies olisi vapaa. Haluaisin tietää oliko se totuus, vai sanoiko nainen noin vain siksi, että mies keskittyisi suhteeseensa minun kanssani ja unohtaisi hänet.
Jos olet ollut tällaisessa tilanteessa, kertoisitko miten asia on?
Kommentit (18)
Olen ollut ihastunut varattuun, ja hän minuun, ja asiat sitten johtivat panopuuhiin. Jonkun aikaa ylläpidimme sala(pano)suhdetta, mutta onneksi lopulta minulle kirkastui, etten halua edes sitä tämän kyseisen miehen kanssa. Pettävä mulkku on pettävä mulkku, olkoonkin kuinka ihastuttava tahansa. Lopetin siis suhteemme, joskin viestejä tulee häneltä aina silloin tällöin vieläkin.
Anteeksi kuinka...? Jos saisin selville, että mieheni on ihastunut toiseen naiseen, hän ei todellakaan olisi mieheni enää sen jälkeen. Ja sen "ihastuksen" aivoitukset ei voisi sitten vähempää kiinnostaa!
Ei voi kuin ihmetellä, miten joku viitsii jäädä roikkumaan tuollaiseen... Siis aivan absurdi ajatus, että sietäisin silmissäni äijää, jonka ajatukset on jossain toisessa naisessa saati että alkaisin pohtia, mikä sen naisen agenda on. Hei ihan oikeasti, sullekin löytyisi varmasti monta paljon parempaa ottajaa. Älä nöyryytä itseäsi.
Te nuoret ette ymmärrä. On niin paljon asioita, joiden vuoksi ihmiset pysyvät yhdessä. Ei elämä ole niin yksinkertaista. Ja harva meistä on täydellinen parisuhteessa.
Minä sanoin... kolme päivää tuosta oltiin sängyssä ja siitä alkoi kiihkeä 8 kuukautta kestänyt suhde.
Ei sitten kuitenkaan ollut pohjaa vakituiseen suhteeseen.
Olen ihastunut ja en haluaisi suhdetta. Ei ne miehen lapset mihinkään katoaisi, vaikka olisikin "vapaa".
Kiitos vastauksesta, kakkonen! Pyydänkin myös muita vastaajia kertomaan syyn, miksi eivät halua suhdetta (jos asia on näin).
Minulla ja miehelläni ei ole lapsia.
ap
Olen ihastunut varattuun mieheen ja harrastanut myös seksiä hänen kanssaan. Suhdetta en haluaisi pettävän miehen kanssa, irtopanot kelpaisivat jatkossakin.
Suhdetta en haluaisi pettävän miehen kanssa
just näin. ihmettelen niitä naisia, joille tuollainen petolliseksi todistettu luomakunnan kruunu kelpaisi parisuhteeseen.
Olen ihastunut varattuun mieheen ja välillämme on jotain ainutlaatuista. Panisin, jos olisin vapaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:06"]
Suhdetta en haluaisi pettävän miehen kanssa
just näin. ihmettelen niitä naisia, joille tuollainen petolliseksi todistettu luomakunnan kruunu kelpaisi parisuhteeseen.
Mutta siinähän ovat kummatkin petollisia - ei tietoisesti varatun kanssa olevalla ole normaalia moraalia ja empatiakykyä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:07"]
Olen ihastunut varattuun mieheen ja välillämme on jotain ainutlaatuista. Panisin, jos olisin vapaa.
[/quote]
Et vastannut kysymykseen.
ap
Voisitko Ap kysyä tuolta naiselta suoraan? Tällaiset tapaukset eivät ole useinkaan toistensa kaltaisia. Yksi varattu mies on minuun ihastunut, ja minäkin kai olin joskus häneen, mutta suhdetta en halunnut edes ihastuksissani. En tiedä minkä ikäisiä olette, ehkä jos olette kovin nuoria, niin ihastumisen ja rakastumisen saattaa sekoittaa toisiinsa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:56"]
Voisitko Ap kysyä tuolta naiselta suoraan? Tällaiset tapaukset eivät ole useinkaan toistensa kaltaisia. Yksi varattu mies on minuun ihastunut, ja minäkin kai olin joskus häneen, mutta suhdetta en halunnut edes ihastuksissani. En tiedä minkä ikäisiä olette, ehkä jos olette kovin nuoria, niin ihastumisen ja rakastumisen saattaa sekoittaa toisiinsa.
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Saatan voidakin kysyä, jos satun törmäämään naiseen jossain (epätodennäköistä). Ihan varta vasten yhteyttä en haluaisi lähteä ottamaan. Nuoria emme ole, mutta mies on kyllä käyttäytynyt tapauksen suhteen kuin mikäkin teini.
ap
Olen ihastunut varattuun ja itse vapaa. Olen ihastukseni kohteelle maininnut etten ole kiinnostunut varatuista, koska en halua rikkoa kenenkään perhettä.
Olen varattu, muhun on ihastunut mies joka ei kuitenkaan sanomansa mukaan haluaisi suhdetta kanssani. Hän sanoo sekä kunnioittavansa mun parisuhdettani että olevansa vielä liian rikki omasta erostaan, tai lähinnä sitä edeltävästä suhteesta, halutakseen suhtetta vielä kenenkään kanssa.
Olen sanonut.Rakastan tätä miestä edelleen, mutta hän on nyt isä.
Itse olen vastaavanlaisessa tilanteessa juuri nyt. Menin ihastumaan oikein kunnolla mieheen, ennenkuin sain tietää että se on varattu. Nyt pysyttelen väkisin erossa, vaikka sydäntä riipii. Hirveä morkkis iski heti kun kuulin että on varattu (vaikka mitään vakavampaa ei ONNEKSI ollut ehtinyt tapahtua), missään nimessä en halua perheenrikkojaksi ryhtyä ja sen olen miehelle kertonut, vaikka koen todella vahvoja tunteita häntä kohtaan. En halua satuttaa tai loukata miehen perhettä, lisäksi pelkään satuttavani itseni pahasti jos alan toiseksi naiseksi. Jos mies eroaisi ja voitaisiin aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, olisin toki kiinnostunut (mutta tätä en ole kertonut miehelle koska en halua yllyttää eroamaan takiani, vaan eron pitää tulla muusta syystä).