Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

⚢⚣ Onko täällä LESBOJA tai HOMOJA?

Vierailija
07.06.2015 |

Haluaisin tietää mikä Sinua viehättää ja kiinnostaa samassa sukupuolessa? Miksi et ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta? Evoluutio toimii kuitenkin (suvunjatkaminen), niin että vain mies ja nainen voivat olla pari seksuaalisesti ja lisääntyä.
Olisi kiva kuulla teidän mielipiteenne ja mahdollisesti kokemuksianne asiasta? Lopuksi, miksi uhmaatte päivänselvää asiaa? Tv. Ylpeä heteronainen 25v.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen penis on rumin asia, mitä tiedän. Minua ei myöskään evoluutio kiinnosta, koska maailma on muutenkin ylikansoitettu. Tällä hetkellä odotamme adoptiopapereita, jotta saamme pelastettua hylätyn lapsen. Evoluutiolla ei ole mitään merkitystä, jos ohelle ottaa surullisen usein uskovaisten käyttämän argumentin "lapsella on oikeus isään ja äitiin". Toki, lapselta ne löytyvät, eihän häntä olisi muuten olemassa, mutta yleensä lapsen hylkäämisen nimeenomaan tekevät mies ja nainen. Avioeroja myönnetään jopa vain muutaman viikon tai jopa tunnin kestäneille heteroliitoille, mutta homopariskunnat pysyvät yhdessä tutkitusti pidempään. Ja mikä minua viehättää naisissa? Puoliskoni ei ole karvainen, käytä voimakkaita myskisiä hajusteita, juo kaljaa, katso urheilua koko ajan tai kerro seksistisiä vitsejä. Hän on kaunis ja pehmeä, hän tietää mistä minä nautin ja on kiinnostunut samoista asioista. En tiedä mikä sinulle päivänselvää on, mutta minulle päivänselvää on se, että jotkut ihmiset ovat vain yksinkertaisesti niin suvaitsemattomia ja keskustelukyvyttömiä, että sellaisten kanssa ei ole järkevää edes alkaa väittelemään. Vastasin kysymykseesi. Vastaa sinä minun: kuinka monta aborttia, suhdetta, seksisuhdetta etc. sinulla on takanasi? Todellisuudessa minua ei kiinnosta. Kukaan ei ole puhtoinen, jokaisessa vikansa. Sinä et ole mikään arvostelemaan niitä, joista jotkut, kuten minä, ovat tienneet jo 6 vuotiaasta lähtien tuntevansa vetoa samaan sukupuoleen.

Vierailija
22/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:45"]

Kyllä joku muukin ajattelee asiasta, niin kuin minä! :) Ap

[/quote]

Jep, et olet ainut sekopää mitä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:58"]Olen itse kaappilesbo. Ap
[/quote]

Hienoa että avauduit meille! Arvasin että olit. Joku siellä vain trollaili äsken kun sekoja puhui, vai mitä?
[/quote]
Juu. En ole vielä sinut tämän asian kanssa. Ap

Vierailija
24/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan vielä, että pidän myös vähän vanhemmista naisista, en ole vielä aivan sinut asian kanssa.

.

ap.

Vierailija
25/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi

Vierailija
26/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:58"]Olen itse kaappilesbo. Ap
[/quote]

Hienoa että avauduit meille! Arvasin että olit. Joku siellä vain trollaili äsken kun sekoja puhui, vai mitä?
[/quote]
Juu. En ole vielä sinut tämän asian kanssa. Ap
[/quote]

Ollaan tosi ylpeitä susta

Vierailija
27/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka yrittää iskeä mua niin ne ei usko kun sanon että olen transsukupuolinen nainen

Vierailija
28/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja pidän naisista. Heidän tuoksusta, hiuksista, pehmeästä ihosta, kun suutelee naista, se on niin hurmaavan pehmeää ja suloista. Ihannenaiseni on pyöreä, 165 cm suurinpiirtein, tummat kiiltävät hiukset, herkkä ja älykäs. Naisen lantion kaari, pyöreä takamus, rinnat, kädet ja kauniit kynnet, alapään ihanuuksia en myt Tässä ala kuvailla. Naisella on tunneälyä ja nainen ei koskaan hylkää lapsiaan, kuten miehet voi helposti tehdä. Naisen kanssa suhde on henkinen ystävyyssuhde. Seksuaalisuus on suorittamisesta vapaata. Seksiä on, mutta naiset eivät arvostele raskausarpiasi, ryppyjäsi. Nainen näkee ne kauniina osana kumppaniaan. Penis inhottaa minua, sperman hajua en halua haistaa enkä maistaa enää ikinä. Miehet ovat luonteeltaan heikompia kuin naiset. Ällöttää ajatus, että esim hikinen mies panisi mua takaapäin. En pidä miesten karvoituksesta, naisen karvoitus ei ällötä minua, kainalokarvatkaan. Miesten testoteronisuus seksuaalisuudessa ei kiihota minua ollenkaan. Miehet ovat kivoja kavereita. Ei muuta.

Vierailija
29/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kaikessa huonompia ja niillä on myös usein epävarma ja kieroutunut luonne ja taipumus nalkutukseen. Eihän tommosiin setteihin voi mitenkään rakastua...

t. homppeli

Vierailija
31/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:48"]Naiset on kaikessa huonompia ja niillä on myös usein epävarma ja kieroutunut luonne ja taipumus nalkutukseen. Eihän tommosiin setteihin voi mitenkään rakastua...

t. homppeli
[/quote]

Ahahah...mun rakkain ystävä on homppeli ja taatusti maailman pahin nalkuttaja<3

Vierailija
32/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:39"]

Haluaisin tietää mikä Sinua viehättää ja kiinnostaa samassa sukupuolessa? Miksi et ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta? Evoluutio toimii kuitenkin (suvunjatkaminen), niin että vain mies ja nainen voivat olla pari seksuaalisesti ja lisääntyä. Olisi kiva kuulla teidän mielipiteenne ja mahdollisesti kokemuksianne asiasta? Lopuksi, miksi uhmaatte päivänselvää asiaa? Tv. Ylpeä heteronainen 25v.

[/quote]

Viimeiseen lauseeseen asti kirjoituksesi vaikutti järkevältä.. Vastaan silti, koska toivon tämän avartavan maailmankuvaasi. :)

Pidän vain ja ainoastaan naisista. Yritin koko nuoruuteni ihastua miehiin mutten koskaan kyennyt edes suutelemaan miespuolista henkilöä. Vanhempani ovat äärimmäisen konservatiivisia ja kun he saavat tietää, minulla ei ole enää isää eikä äitiä. Miten luonnollista ja oikein on hylätä lapsensa?

Asiaan :). Pidän naisen figuurista, lantion kaaresta, pyöreistä rinnoista ja pehmeistä linjoista. Tuoksusta. Luonteeltaan koen monet miehet yksinkertaisina ja vaikeina, naiset ovat kanssani samalla aaltopituudella. Miehen karvat, pullistelevat lihakset ja muu olemus ei herätä minussa juuri tunteita, alaston mies hieman puistattaa (No offence). En näe ongelmaa, miksi homoseksuaalisuus olisi jonkin uhmaamista? Kristillisen perhekäsityksen, "luonnollisen yhteyden"? Samaa käyttäytymistä esiintyy luonnossa monilla eläinlajeilla, mikä jo indikoi sitä, että suvunjatkaminen ei ole seksin ainoa funktio. Ihmissuhteita/ihmisiä ei muutenkaan tulisi typistää vain siihen mitä tapahtuu makuuhuoneessa.

Yst. Ylpeä Lepakko 21v :D

Vierailija
33/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lesbo ja mulla on kämppis joka on homo. Omalta osaltani voin sanoa, että naiset ovat rakastelussa paljon hellempiä, sitä kieltä ei tungeta niin syvälle ettei hengitys kulje, se on pehmeää ja viekoittelevaa. Tietysti tasapuolisuus ja rakastelun hitaus on ihanaa, vartalossa juurikin muodot ja tissit ja vähäkarvaisuus ja pehmeys. seksuaalisuus on myös niin moniulotteista, että itse en rajoita omaa seksuaalisuuttani vaan olen valmis kokeilemaan ja jos ei pala loksahda niin sitten ei ole mun juttu. 

Vierailija
34/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:48"]Tykkäilen molemmista ja olen nainen. En tiedä
mitään hyvää syytä että miksi, mutta veljeni on myös bi, joten olisko syytä perheessä tai kasvatuksessa? Kasvoin veljeni kanssa vähän poikamaiseksi ja veljeni puolesta en mitään osaa sanoa. Nään samoja asioita naisissa kun sinäkin heterona miehissä. Muihin kysymyksiin ei ole vastattavaa, en osaa sanoa mitään kunnollista
[/quote]

Lasta ei voi kasvattaa homoseksuaaliksi. Se on geeneissä. Tosin kasvuympöristö vaikuttaa myös jonkun verran.
[/quote]
Mikä aivopieru tuo on? "Joo, se johtuu ainoastaan tästä asiasta, piste. Mutta siihen vaikuttaa sitten tämä toinenkin asia." Lol.

Vierailija
35/38 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joko tyhmiä ihmisiä tai ei käsitetä sanaa geeni. Itse olen hetero, ei sitä syntyessään valita miksi synnytään. Ymmärrän lesboja ja homoja, ei he sitä ole valinneet mikä sukupuoli kiinnostaa. Kyllä se tulee luonnostaan, enkä usko että ympäristötekiät siihen vaikuttaa. Jos he ovat onnellisia niin onko se meiltä heteroilta pois?, että vähän ymmärrystä. Ymmärrän myös kokeilunhalun, jos nainen haluaa kokeilla naisen kanssa niin mitä sitten. Monen teidän logiikalla miehissä on piilohomoja, miten sitten selitätte sen että haluatte naida naista perseeseenM50+.

Vierailija
36/38 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:18"]

Täällä on joko tyhmiä ihmisiä tai ei käsitetä sanaa geeni. Itse olen hetero, ei sitä syntyessään valita miksi synnytään. Ymmärrän lesboja ja homoja, ei he sitä ole valinneet mikä sukupuoli kiinnostaa. Kyllä se tulee luonnostaan, enkä usko että ympäristötekiät siihen vaikuttaa. Jos he ovat onnellisia niin onko se meiltä heteroilta pois?, että vähän ymmärrystä. Ymmärrän myös kokeilunhalun, jos nainen haluaa kokeilla naisen kanssa niin mitä sitten. Monen teidän logiikalla miehissä on piilohomoja, miten sitten selitätte sen että haluatte naida naista perseeseenM50+.

[/quote]

Minusta tuo oli hyvin kirjotettu. Voiskohan tolle saada vastauksia Homoilta ja Lesboilta? et meneeks se noin N 43

Vierailija
37/38 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:00"]

Minulle miehen penis on rumin asia, mitä tiedän. Minua ei myöskään evoluutio kiinnosta, koska maailma on muutenkin ylikansoitettu. Tällä hetkellä odotamme adoptiopapereita, jotta saamme pelastettua hylätyn lapsen. Evoluutiolla ei ole mitään merkitystä, jos ohelle ottaa surullisen usein uskovaisten käyttämän argumentin "lapsella on oikeus isään ja äitiin". Toki, lapselta ne löytyvät, eihän häntä olisi muuten olemassa, mutta yleensä lapsen hylkäämisen nimeenomaan tekevät mies ja nainen. Avioeroja myönnetään jopa vain muutaman viikon tai jopa tunnin kestäneille heteroliitoille, mutta homopariskunnat pysyvät yhdessä tutkitusti pidempään. Ja mikä minua viehättää naisissa? Puoliskoni ei ole karvainen, käytä voimakkaita myskisiä hajusteita, juo kaljaa, katso urheilua koko ajan tai kerro seksistisiä vitsejä. Hän on kaunis ja pehmeä, hän tietää mistä minä nautin ja on kiinnostunut samoista asioista. En tiedä mikä sinulle päivänselvää on, mutta minulle päivänselvää on se, että jotkut ihmiset ovat vain yksinkertaisesti niin suvaitsemattomia ja keskustelukyvyttömiä, että sellaisten kanssa ei ole järkevää edes alkaa väittelemään. Vastasin kysymykseesi. Vastaa sinä minun: kuinka monta aborttia, suhdetta, seksisuhdetta etc. sinulla on takanasi? Todellisuudessa minua ei kiinnosta. Kukaan ei ole puhtoinen, jokaisessa vikansa. Sinä et ole mikään arvostelemaan niitä, joista jotkut, kuten minä, ovat tienneet jo 6 vuotiaasta lähtien tuntevansa vetoa samaan sukupuoleen.

[/quote] eipä paljon tähän lisättävää,miehet ei vaan minuakaan kiinnosta,toista naista rakastan kylläkin.

Vierailija
38/38 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin olevani lesbo samasta syystä kun heterot on heteroita. Viehätyn naisista. Pidän naista kauniina ja ihana ja hyvin haluttavana. Ei siinä pahemmin evoluutiota tule mietittyä kun toiseen rakastuu. En koe taistelevani mitään vastaan. Miehissä on tosi mukavia ja hyviä tyyppejä. Alykkäitä ja hyvän näköisiäkin, mutta ei vaan kiinnosta. Sen sijaan kaunis ja älykäs vaimoni on kaikkea mitä voisin toivoa. Tunnen itseni mielettömän onnekkaaksi kun saan iltaisin nukahtaa vaimon kainaloon ja siitä aamulla herätä. Kaikille ihmisille, niin heteroille kuin homoillekin, toivoisin vastaavaa onnea puolison valinnassa.