Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syönkö liian paljon, vähän vai sopivasti:

Vierailija
07.06.2015 |

Eli aamupala: kaurapuuro, marjoja, 1 keitetty kananmuna, ruisleipä (jossa päällä juustoa, voita ja kurkkua) ja vettä

(Lounas): 2 karjalanpiirakkaa, banaani, pillimehu

Välipala: proteinijuoma

Illallinen: mskaronilaattikko, paljon salaattia, maitoa ja vettä

Iltapala: kaurapuuro ja 1 hedelmä

Olisi kiva jos joku vastaisi :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aamulla esim. turkkilaista jugurttia purkin ja juon kahvin. Sitten lounaaksi salaatin. Ja illalla kunnolla, siis ns. "oikeaa ruokaa", paljon vihanneksia lisäksi ja usein jälkiruuan.. Tämä sopii mulle, BMI 21. Juon paljon vettä ja kahvia.

Vierailija
22/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole liian paljon ainakaan!!! Minusta aamiainen on ihan sopiva, sillä lounas on noin kevyt. Mielestäni syöt perusterveellisesti ja ei tuolla ruokavaliolla ainakaan lihomaan pääse. Jos liikut todella paljon tai sinulla on fyysisesti raskas työ niin suosittelisin syömään jopa enemmän. Tuo proteiinijuoma välipalaksi hieman ihmetyttää, nuo juomat kun eivät ole välttämättä mitään kovin terveellisiä tai edes hyvänmakuisia. Suomalaiset saavat keskimäärin aivan tarpeeksi proteiinia ruuasta ja sinunkin ruokavaliosi vaikuttaa riittävän proteiinipitoiselta. Niin jos tavoitteenasi ei ole saada suuria lihaksia tai kerätä massaa niin suosittelisin välipalaksi mielummin vaikka smoothieta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ok, laatu ei! Vähemmän turhaa sokeria, eikä mitään proteiinijuomia tai pillimehuja. Eikä karjalanpiirakoita vaan kunnon ruokaa tai vaikka salaatti.

Vierailija
24/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:46"]Mun mielestä kuulostaa ihan hyvältä
[/quote]

Tai liian vähän

Vierailija
25/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:16"]Määrä ok, laatu ei! Vähemmän turhaa sokeria, eikä mitään proteiinijuomia tai pillimehuja. Eikä karjalanpiirakoita vaan kunnon ruokaa tai vaikka salaatti.
[/quote]oikeastaan töitten takia mulla on tuollainen lounas sillä töissä ei ole mikroa eikä jääkaappia ja töihin on tunnin matka enkä sen takia pysty ottamaan mitään mikä pitää heti laittaa jääkaappiin enkä ole keksinyt mitään parempaa kuin tuo karjalanpiirakka ja pillimehiu. Muuten en mehuja juo
Ap

Vierailija
26/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite syön aika samalla lailla, aamupala pienempi mut lounas "oikeeta ruokaa". Liikun paljon. Syön välipalaksi maustamattoman rahkan tai hedelmän. Juon paljon vettä myös. Pillimehun vois vaihtaa pillimaitoon, säilyy lämpösessä ja tonnikalapurkin voi ottaa myös. Ei noi karjalanpiirakat ( jos ruispohja) mun mielestä välttämättä ni huonoja oo.