mitä mieltä miehet seksileluista
MItä mahtaa mies miettiä jostain klitoriskiihottimesta jos spontaanisti ostan sellaisen ja ehdotan miehen sillä leikkittelevän minua? Meillä hiukan omalaatuinen suhde en siis voi sanoa todellakaan että ollaan pariskunta mutta pelkkä seksisuhdekaan ei kyseessä ole. Mies hiukan ehkä viileähkö (kuuluu myös hänen luonteeseensa) joskus mutta nähdessämme on ihan kaikki ok, asutaan siis eri paikkakunnilla ja tapaamiset noin kerran kuukauteen. Sängyssä mennään välillä iha vaan ns nopeeta välillä sieltä kehkeytyy ihan jotain muuta ;) tuntuu että mies pienellä varauksella matkassa. Ollaan nyt puolitoista vuotta oltu tekemisissä. Mikähän mahtaisi olla reaktio jos ottaisin tuollaisen lelun mukaan millä vähän leikkisi ;) voiko mies ottaa itseensä tuosta ja ajatella etteikö hän yksin kelpaakaan vai olisiko reaktio ihan toista?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:02"]
Vaikea sanoa kun en miestä tunne tai tiedä hänestä enempää. Itse sinun tilanteessa ostaisin lelun, ja vihjailisin viesteillä että testailen sitä yksin peiton alla. Sopivan tuhmasti ja oikeaan aikaa kysyisin että mitä mieltä jos otettaisin lelu mukaan yhteisissäkin leikeissä.
Kukkahattu 17v
[/quote]
Kyllä kokeilemalla se selviää. Uskoisin että innostuu, kun huomaa miten seksuaalinen oletM50+.
Vaikea sanoa kun en miestä tunne tai tiedä hänestä enempää. Itse sinun tilanteessa ostaisin lelun, ja vihjailisin viesteillä että testailen sitä yksin peiton alla. Sopivan tuhmasti ja oikeaan aikaa kysyisin että mitä mieltä jos otettaisin lelu mukaan yhteisissäkin leikeissä.
Kukkahattu 17v