Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku neuvoa Partylite tilauksessa?

Vierailija
07.06.2015 |

Haluaisin tehdä tilauksen Partyliten tuotteista. En tunne yhtäkään myyjää.

Partyliten sivuilta on tosi vaikea tilata mitään ja tilauksen loppusummaan lisätään toimituskuluja. Muistan joskus olleeni kutsuilla ja siellä mainittiin, että voisi tehdä tilauksen ja pitää ns.nettikutsut. Eli "emännöisi" kutsut niin, että tilaus vain lähetetään myyjälle ja tuotteet sitten tulevat kotiin ja samalla saisi itse tilata emännän etuja. Osaako joku neuvoa, miten homma toimii? (pk-seutu)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei yksikään Partyn myyjä tule kertomaan ap:lle, miten homma toimii. Tai sitten homma ei vaan toimi.

Vierailija
2/18 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:07"]

Hei! Yankee candlea saattaa saada joistakin sisustuskaupoista,mutta itse olen tilannut netistä sisustuskauppa.com ulkomaiset nettikaupat myy myöskin ja voivat olla vähän edullisempia.itse pidän,votiiveista ja kynttiläpurkeista eniten.kannattaa kokeilla rohkeasti eri tuoksuja,niin löytyy varmasti oma suosikki.jotkut tuoksut on voimakkaampia,kuin toiset,joka varmaan johtuu tuoksusta.kukkaistuoksut ovat voimakkaita,mutta miedompiakin löytyy.kaupungissani oli pari vuotta sitten myymälä,josta ostin ja oli mukavaa,kun niitä sai etukäteen haistaa..harmi,kun on niin vähän kauppoja mistä niitä saa.tuo sisustuskauppa.com on muistaakseni myös kivijalkamyymälänä Tuusulassa..en ole ihan varma.itse asun eteläpohjanmaalla..joten täällä on vähemmän tarjontaa.

[/quote]

Kiitos sinulle! Menen heti katsomaan nettisivuja ja ehkä kesälomalla pääsen kivijalkamyymälään piipahtamaan.

nro 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:32"]

Outoa, ettei yksikään Partyn myyjä tule kertomaan ap:lle, miten homma toimii. Tai sitten homma ei vaan toimi.

[/quote]

Samaa ihmettelin myös. Missä myyjät?

Vierailija
4/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, ettet ole vielä saanut haukkuja "ei niitä rumia esineitä kukaan halua."

Vierailija
5/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa neuvoa kun kaverin kanssa ollaan ihan tumpeloita asian suhteen?

ap

Vierailija
6/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse olin todella pettynyt partylite-kynttilöihin. Valuttavat ja sotkevat ihan kauheasti. Meni kynttilänalunen ihan pilalle. :( Lisäksi ovat laatuunsa nähden kalliita.

Vierailija
7/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon:
ÄLÄ OSTA

Vierailija
8/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:26"]

Neuvon: ÄLÄ OSTA

[/quote]

Miksi? Hinta? Laatu? Ulkonäkö?

ohis

Vierailija
9/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:26"]

Neuvon: ÄLÄ OSTA

[/quote]

Miksi? Hinta? Laatu? Ulkonäkö?

ohis
[/quote]

Turhaa krääsää kerätä kotiinsa. Jos haluat tuikkuja ym alustoja, osta oikeaa laatua. Esim Iittalaa.
Mietipä jos myöhemmin haluatkin eroon niin kumpi myy paremmin, iittala vai partylite?

Vierailija
10/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti! Kuka haluaa ostaa paskaa? 

Vierailija
11/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:41"]

Ei hemmetti! Kuka haluaa ostaa paskaa? 

[/quote]

No jaa, suurin osa Partyn tuotteista ei ole mieleeni, mutta on siellä valikoimassa muutama ihan kiva lyhty.

Vierailija
12/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Partylta voi tilata ilman niitä typeriä kutsuja. Jäi itseltä ja ystävältä sitten tilaamatta, typerä systeemi.

Vierailija
13/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen mielummin yankee candlen kynttilät.paljon enemmän tuoksuvaihtoehtoja,aidon tuntuiset tuoksut.omat lempparit on soft blanket,Baby bowder ja sheabutter..olen myynyt partyliteä ja kyllästyin tuotteisiin ja ylihinnoitettuihin tuotteisiin.en enää osta,kuin yankee candlea!

Vierailija
14/18 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:08"]

Itse valitsen mielummin yankee candlen kynttilät.paljon enemmän tuoksuvaihtoehtoja,aidon tuntuiset tuoksut.omat lempparit on soft blanket,Baby bowder ja sheabutter..olen myynyt partyliteä ja kyllästyin tuotteisiin ja ylihinnoitettuihin tuotteisiin.en enää osta,kuin yankee candlea!

[/quote]

Mistä näitä saa ostaa? Pidätkö voimakkaista vai hennoista tuoksuista eli minkälaisia nuo lempparisi ovat?

Vierailija
15/18 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Partyliten tuotteita ei voi ostaa kuten tavallisia tuotteita?

Tai, miksi kukaan ei neuvo, miten tämä vaikea Partyliten kuvio oikein toimii?

Vierailija
16/18 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Yankee candlea saattaa saada joistakin sisustuskaupoista,mutta itse olen tilannut netistä sisustuskauppa.com
ulkomaiset nettikaupat myy myöskin ja voivat olla vähän edullisempia.itse pidän,votiiveista ja kynttiläpurkeista eniten.kannattaa kokeilla rohkeasti eri tuoksuja,niin löytyy varmasti oma suosikki.jotkut tuoksut on voimakkaampia,kuin toiset,joka varmaan johtuu tuoksusta.kukkaistuoksut ovat voimakkaita,mutta miedompiakin löytyy.kaupungissani oli pari vuotta sitten myymälä,josta ostin ja oli mukavaa,kun niitä sai etukäteen haistaa..harmi,kun on niin vähän kauppoja mistä niitä saa.tuo sisustuskauppa.com on muistaakseni myös kivijalkamyymälänä Tuusulassa..en ole ihan varma.itse asun eteläpohjanmaalla..joten täällä on vähemmän tarjontaa.

Vierailija
17/18 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vastauksia, mutta harmillista kun kukaan ei tiedä, miten Partyliteltä voi tilata järkevästi. Yksikään myyjä ei ole kiinnostunut saamaan satasien tilausta. Hassua.

ap

Vierailija
18/18 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsulenttien sivuilla on verkkokauppa ja liittyessäsi verkkokauppa asiakkaaksi saat 10% alennuksen. Verkkokaupassa myös outlet tuotteet halvemmat ja poistomyyntituotteet. Itse kokeillut kaikkea ja partylite on paras. Vaan kun ostaa pitää tietää mitä ostaa. Glolite pilaria pitää huoltaa painelemalla reunat sisälle kun sammuttaa ei valuta pitää polttaa kerralla vähintään 2 tuntia.

Votiivit nesteytyy kokonaan. Tarvitsevat kupin ei lautaselle.

Kauppa esim https://tainaniemenmaa.partylite.fi

Näet tarjoukset myös kirjautumatta. Netissä outlet tarjoukset joita et saa konsulebtin kautta. Ei ole pakko pitää kutsuja mutta jos haluaa ilmaisia tuotteita voi myös kerätä ystäviltä tilausta ja saat tuotteita ilmaiseksi myynnin mukaan. Verkkokaupassa on postikulut mutta niinhän aina on. Sama kulu riippumatta tilauksen koosta. Esim jossain maksat enenmmän kun tilaat vähemmän.

Tilata voi myös suoraan konsulentilta.

Partylite on myös siinä hyvä että ei sisällä mitään allergisoivaa eikä myöskään alumiinia.