Mikä on sun juomasi Myers Briggs-tyypin mukaan?
http://personalityclub.com/wp-content/uploads/2015/05/mbti-drink-type.jpg
Mulla Martini :D En ole ikinä sitä kyllä juonut mutta...
Kommentit (35)
Mineraalivesi, voi ei :( (INFJ) Mä olisin halunnut olla mallasviski.
Vihreä tee. Noista juomista kyllä mieluisin, ehkä perus maitokahvi olis ollu sopivin :)
T. N17, INFP
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:50"]
Hei, toinenkin av-mamma on INTP! :D Minunkin pitäisi taulukon mukaan juoda martinia.
AV-mammat, jos englannin kieli on hallussa, oman persoonallisuustyypin saa selville esimerkiksi tuolta: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
[/quote]
Minkähän vuoksi tuossa tarvittiin ikä ja sukupuoli?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"]Tämä ei pidä paikkaansa, itse en pidä kahvista, ja minulle suositellaan jotakin irlantilaista kahvia. Sanoisin että ei toimi. T. muuan INTJ-mies. [/quote] Otatpa tosissaan
[/quote]
*tosissasi
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"]Tämä ei pidä paikkaansa, itse en pidä kahvista, ja minulle suositellaan jotakin irlantilaista kahvia. Sanoisin että ei toimi. T. muuan INTJ-mies. [/quote] Otatpa tosissaan
[/quote]
*tosissasi
[/quote]
En yrittänytkään kirjoittaa täysin virheetöntä kirjakieltä? Olisiko pitänyt?
Vodka! :D Ei oo mun juoma... Mulla tuli ISTP, mutta, sensing ja thinking oli ihan rajalla. Eli kai olen pelkkä IP, jos sellaista on.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:01"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"]Tämä ei pidä paikkaansa, itse en pidä kahvista, ja minulle suositellaan jotakin irlantilaista kahvia. Sanoisin että ei toimi. T. muuan INTJ-mies. [/quote] Otatpa tosissaan [/quote] *tosissasi [/quote] En yrittänytkään kirjoittaa täysin virheetöntä kirjakieltä? Olisiko pitänyt?
[/quote]
Yrititkö sitten kirjoittaa virheellistä kieltä? :D Miksi?
Ei mua haittaa pienet virheet, mutta tuommoinen seivausyritys on kyllä tosi noloa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:29"]
Tämä kuva kertoo, mitä juomaa persoonallisuus muistuttaa, ei mistä juomasta ko. persoonallisuuden edustaja voisi pitää. Muistutan varmasti luonteeltani tuota irkkukahvin kuvausta, vaikka en kyseisestä juomasta niin perustakaan.
t. toinen INTJ-mies
[/quote]
Voihan se noinkin olla. Kahvi on kuitenkin yksi harvoista mauista, joista en pidä, ja siksi tuntuu ikävältä, että samaistetaan siihen.
t. INTJ-nainen
[/quote]
Minusta nämä kaikki INTJ-persoonien kommentit kuvastavat hauskasti INTJ-persoonaa. Esimerkiksi nelosen vitsi meni muilta persoonatyypeiltä täysin ohi.
t: tpinen INTJ-nainen
[/quote]
Vitsi oli siis se, että siinä ei ollut vitsiä. INTJ- tosikko vaan skitsoili. Terkuin ENFJ