Olen harrastanut seksiä 6 kertaa viimeisen vuorokauden aikana
Ja masturboinut kolme kertaa. Ja yhä tekee mieli eikä mies jaksa. Voiko liian kovia seksihaluja hoitaa jotenkin? Tämä häiritsee elämääni melko paljon ja monesti tuntuu, etten pysty ajattelemaan muuta kuin seksiä.
Kommentit (31)
Huhhu! Mun mies pystyy just sen kerran päivässä ja pitää pitää päivän tauko ennen seuraavaa
Eihän tuo oo ees kovin paljon jos jakautuu kahdelle vuorokaudelle.
Ai kauhee, luin eka et 6 kertaa viimesen vuoden aikana ja ajattelin et good Job! Mut sit tajusin..nyyh
Pitäiskö sun hankkia joku harrastus, vaikka kävisit tervehtimässä vanhuksia vanhainkodissa.
isot paikat sulla ainakin on jos ei tuo riitä. oikein onkalo-pillu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:38"]
Eikö sun pinppi ole kipeä? Itse joskus ollut yhdynnässä 7 krt/vrk ja pinppi oli haavoilla.
[/quote] Eipä ole, kostun aika hyvin tai käytetään liukkaria.
ap
[/quote]
Meillä maksimi oli joskus alkuaikoina 11 kertaa vuorokauden aikana (ei nukuttu kuin tunti tai kaksi :)), eikä tarvittu edes liukkaria, enkä siltikään saanut mitään haavoja. Täh? toki oli paikat hellänä ja pitkään, molemmilla, mutta että HAAVOJA? Mistä??
T. Hölmistynyt, jolle edelleen 6 kertaa päivässä olis tosi jees :) Nykyään en saa enää kuin pari kertaa viikossa, niinä päivinä onneksi kolmesta viiteen kertaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:04"]Täällä toinen samanlainen mutta mies.
[/quote]
Täällä toinen samanlainen mutta nainen.
Ajattelen syntiä 16/24.
Vertailun vuoksi: Olen harrastanut seksiä 1 kertaa 6:n vuoden aikana. Se on kohdallani ihan riittävästi. Energiani kuluu aivan muuhun kuin seksiin. Esim. töissä käymiseen, psykiatrisen puolen potilaiden hoitamiseen sekä asuntolainan lyhentämiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:38"]
Eikö sun pinppi ole kipeä? Itse joskus ollut yhdynnässä 7 krt/vrk ja pinppi oli haavoilla.
[/quote] Eipä ole, kostun aika hyvin tai käytetään liukkaria.
ap
[/quote]
Meillä maksimi oli joskus alkuaikoina 11 kertaa vuorokauden aikana (ei nukuttu kuin tunti tai kaksi :)), eikä tarvittu edes liukkaria, enkä siltikään saanut mitään haavoja. Täh? toki oli paikat hellänä ja pitkään, molemmilla, mutta että HAAVOJA? Mistä??
T. Hölmistynyt, jolle edelleen 6 kertaa päivässä olis tosi jees :) Nykyään en saa enää kuin pari kertaa viikossa, niinä päivinä onneksi kolmesta viiteen kertaan.
[/quote]
Jos on edes vähän kuivat limakalvot niin tulee helposti haavoja. Mulla esim aina seksin jälkeen kipeä, vaikka käyttäisi liukkaria ja kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:00"]Vertailun vuoksi: Olen harrastanut seksiä 1 kertaa 6:n vuoden aikana. Se on kohdallani ihan riittävästi. Energiani kuluu aivan muuhun kuin seksiin. Esim. töissä käymiseen, psykiatrisen puolen potilaiden hoitamiseen sekä asuntolainan lyhentämiseen.
[/quote]
Mä kävin just tänään psykologin juttusilla. Noin viiskymppinen nainen mutta mielestäni kaunis ja seksikäs. Sinäkö? voisin kyllä auttaa sinua parantamaan seksielämääsi
Ap, mä olen käynyt töissä vessassa masturboimassa. Mä olen pannut myös töissä vessassa.