Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut seksiä 6 kertaa viimeisen vuorokauden aikana

Vierailija
07.06.2015 |

Ja masturboinut kolme kertaa. Ja yhä tekee mieli eikä mies jaksa. Voiko liian kovia seksihaluja hoitaa jotenkin? Tämä häiritsee elämääni melko paljon ja monesti tuntuu, etten pysty ajattelemaan muuta kuin seksiä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä olen käynyt töissä vessassa masturboimassa. Mä olen pannut myös töissä vessassa.

Vierailija
22/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu! Mun mies pystyy just sen kerran päivässä ja pitää pitää päivän tauko ennen seuraavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo oo ees kovin paljon jos jakautuu kahdelle vuorokaudelle.

Vierailija
24/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, luin eka et 6 kertaa viimesen vuoden aikana ja ajattelin et good Job! Mut sit tajusin..nyyh

Vierailija
25/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun hankkia joku harrastus, vaikka kävisit tervehtimässä vanhuksia vanhainkodissa.

Vierailija
26/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot paikat sulla ainakin on jos ei tuo riitä. oikein onkalo-pillu

Vierailija
27/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:38"]

Eikö sun pinppi ole kipeä? Itse joskus ollut yhdynnässä 7 krt/vrk ja pinppi oli haavoilla.

[/quote] Eipä ole, kostun aika hyvin tai käytetään liukkaria.

ap

[/quote]

Meillä maksimi oli joskus alkuaikoina 11 kertaa vuorokauden aikana (ei nukuttu kuin tunti tai kaksi :)), eikä tarvittu edes liukkaria, enkä siltikään saanut mitään haavoja. Täh? toki oli paikat hellänä ja pitkään, molemmilla, mutta että HAAVOJA? Mistä??

T. Hölmistynyt, jolle edelleen 6 kertaa päivässä olis tosi jees :) Nykyään en saa enää kuin pari kertaa viikossa, niinä päivinä onneksi kolmesta viiteen kertaan.

Vierailija
28/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:04"]Täällä toinen samanlainen mutta mies.
[/quote]

Täällä toinen samanlainen mutta nainen.
Ajattelen syntiä 16/24.

Vierailija
29/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi: Olen harrastanut seksiä 1 kertaa 6:n vuoden aikana. Se on kohdallani ihan riittävästi. Energiani kuluu aivan muuhun kuin seksiin. Esim. töissä käymiseen, psykiatrisen puolen potilaiden hoitamiseen sekä asuntolainan lyhentämiseen.

Vierailija
30/31 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:38"]

Eikö sun pinppi ole kipeä? Itse joskus ollut yhdynnässä 7 krt/vrk ja pinppi oli haavoilla.

[/quote] Eipä ole, kostun aika hyvin tai käytetään liukkaria.

ap

[/quote]

Meillä maksimi oli joskus alkuaikoina 11 kertaa vuorokauden aikana (ei nukuttu kuin tunti tai kaksi :)), eikä tarvittu edes liukkaria, enkä siltikään saanut mitään haavoja. Täh? toki oli paikat hellänä ja pitkään, molemmilla, mutta että HAAVOJA? Mistä??

T. Hölmistynyt, jolle edelleen 6 kertaa päivässä olis tosi jees :) Nykyään en saa enää kuin pari kertaa viikossa, niinä päivinä onneksi kolmesta viiteen kertaan.
[/quote]
Jos on edes vähän kuivat limakalvot niin tulee helposti haavoja. Mulla esim aina seksin jälkeen kipeä, vaikka käyttäisi liukkaria ja kaikkea.

Vierailija
31/31 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:00"]Vertailun vuoksi: Olen harrastanut seksiä 1 kertaa 6:n vuoden aikana. Se on kohdallani ihan riittävästi. Energiani kuluu aivan muuhun kuin seksiin. Esim. töissä käymiseen, psykiatrisen puolen potilaiden hoitamiseen sekä asuntolainan lyhentämiseen.

[/quote]
Mä kävin just tänään psykologin juttusilla. Noin viiskymppinen nainen mutta mielestäni kaunis ja seksikäs. Sinäkö? voisin kyllä auttaa sinua parantamaan seksielämääsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi