Olen harrastanut seksiä 6 kertaa viimeisen vuorokauden aikana
Ja masturboinut kolme kertaa. Ja yhä tekee mieli eikä mies jaksa. Voiko liian kovia seksihaluja hoitaa jotenkin? Tämä häiritsee elämääni melko paljon ja monesti tuntuu, etten pysty ajattelemaan muuta kuin seksiä.
Kommentit (31)
Sellanen vibraattori pimppiin laita.
Googlaa hyperseksuaalisuus tai nymfomania.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:27"]
Ja kaikki eri miehen kanssa!
[/quote] Saman miehen kanssa. En petä miestäni.
ap
Itse kärsin pahasta seksiriippuvuudesta ja kun seksiä on saatava ei ole mitään väliä onko ihminen mies vai nainen, lihava vai laiha, nuori vai vanha, kunhan antaa seksiä. En ole pystynyt parisuhteeseen ongelman takia. Ap:n tapauksessa epäilen että kyse on korostuneesta seksuaalivietistä, jos kerran pystyt uskolliseen parisuhteeseenkin.
Mä olen saanut mieheltä munaa koko vuonna tähän mennessä varmaan jotain saman verran, eli suunilleen kerran kuussa. Masturboinut olen korkeintaan pari kertaa. Olen 37-vuotias nainen ja kaikkeen tottuu. Enää ei oikeestaan tee mielikään kuin korkeintaa sen kerran kuussa. Kaikkineen seksi on aika yliarvostettua ja ainakin näin naisen kannalta jälkiseuraamuksineen melko sotkuistakin puuhaa.
Laitatko ap osoitteen missä asut kiitos?
Anna palaa vaan. Kerran me vaan eletään.
Eikö sun pinppi ole kipeä? Itse joskus ollut yhdynnässä 7 krt/vrk ja pinppi oli haavoilla.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:38"]
Eikö sun pinppi ole kipeä? Itse joskus ollut yhdynnässä 7 krt/vrk ja pinppi oli haavoilla.
[/quote] Eipä ole, kostun aika hyvin tai käytetään liukkaria.
ap
Kiva miehen sitten huomenna mennä toimistoon istumaan kun on terska nileillä. :(
Mene töihin niin saat muutakin ajattelemista.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:45"]
Mene töihin niin saat muutakin ajattelemista.
[/quote] Käyn kyllä töissä. Ja haaveilen seksistä myös siellä.
Täällä toinen samanlainen mutta mies.
Me ihmiset olemme erilaisia. Minä ap:n kaltainen, mulla on rakastaja, koska oma mies on lähes haluton. Rakastajani hoitaa mulle muutamassa tunnissa kymmeniä orkkuja. Silti olisin valmis vaikka seuraavana päivänä saamaan lisää. Ne seksikerrat joita meillä on ovat totaalista ilotulitusta. Oltiin juhlissa perjantaina, ei seksitreffejä ja sielläkin piti käydä vetäisemässä pikaiset vessassa.
Ala huoraksi niin eiköhän se siitä + saat vielä rahaakin.