Candy Crush Saga kenttä 149..
Mikä on se keskimmäinen tilaus? Kaksi paperikarkkia vierekkäin? Monesti oon saanu kaikki raitakarkit ja siniset, mutta se keskimmäinen jää enkä edes tajua, mikä se on..
Kommentit (21)
Pitää yhdistää siis kaksi paperikarkkia, ei raitakarkkia. Sori. :)
Kaksi pommikarkkia pitää yhdistää keskenään. Pommin saa tehtyä esim T muodostelma samoja karkkeja tai viisi karkkia kulmassa.. Hankala selittää..
409 vaikee !! Oon ollu ties kauan jo siinä
Mä en millään pääse läpi tasoa 346. Oon ollu tässä jo varmaan puoli vuotta, tosin voi olla siksi kun oon tossa puoli vuotta sitten hyljänny tän pelin ja siirtyny Candy Crush Sodaan, joka on musta kivempi. :)
kiitos! Juu mä olen noviisi, en ehdi paljoa pelata mutta mies valittaa tästäkin jo.. Ilonpilaaja!!
Ap
Olen tasolla 4127 mutta ongelma on se, että mulla ei ole ollenkaan sellaista mahdollisuutta lähettää kavereille elämiä! 😶 Joskus aikoinaan oli mutta ei oo ollu nyt pitkään aikaan. Mitä teen?
no terveisiä vaan sieltä 409 tasolta ite oon 1692
En ees pelaa tätä mut silti oon tääl. LOL!
Moi kaikki en tiiä miks oon tääl koska en pelaa enkä oo koskaan pelannu enkä ehkä tuu pelaamaankaa.
ite vihaan tätä oon täällä koulun takii
Eli sun pitää yhdistää kaks raitakarkkia. Vetää ne toisiinsa. Tulee semmonen laajempi pamaus siitä. :)