Kauanko seurustelitte ennen yhteenmuuttoa?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:35"]
0 pv ja,tämä on totta. 28&29v.
[/quote]
järjestetty avoliitto/avioliitto??
Muutettiin yhteen 5 viikkoa tapaamisen jälkeen. Mies muutti kaukaa tänne ja aateltiin kokeilla miten menee, jäi se paluulippu ostamatta. 22 ja 31.
4kk. 19v ja mies 24v. Nyt 2 vuotta oltu yhdessä, ostettiin juuri talo ja huomenna naimisiin! :)
Wt-meininkiä kyllä tuo että saman tien muutetaan yhteen... kiima vie elukoita.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:41"]Wt-meininkiä kyllä tuo että saman tien muutetaan yhteen... kiima vie elukoita.
[/quote]
Me oltiin akateemisia opiskelijoita ja nyt ollaan oltu 20 vuotta yhdessä. Oltiin silloin oltu 3kk yhdessä siis, kun muutettiin yhteen. Mikä meistä tekee wt:n? Mun mielestä wt:llä on jo tähän ikään mennessä kahden eri henkilön kanssa lapsia ja ainakin 1 ero. On exää ja nyxää ja punaista kananpersetukkaa..
Päälle 2 vuotta. 36 ja 45 vuotta.
Mä oon tässä asiassa niiin mieluusti wt:) ja onnittelen kaikkia muita onnen löytäneitä wt-ihmisiä!! Ollaan ylpeesti wt, thats khuul! Mä en ainakaan kysele keltään lupaa olla tämmönen ku oon ja muilla on oikeus mielipiteeseensä. Se, annanko sille mitään arvoa, on eri asia...;)
2 kk, oltiin 20 ja 22. Muuton oli sillä hetkellä tarkoitus olla vain väliaikainen hätäratkaisu, ja miehen etsiä oma kämppä mahdollisimman nopeasti. Mutta nyt 5 vuotta kohta täällä majaillut. :)
Muutin mieheni luokse aikalailla heti, "virallisesti" 6kk jälkeen. Ikää minulla silloin 19v ja hänellä 25v. Nyt seurustelua takana n.5v :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:35"]
0 pv ja,tämä on totta. 28&29v.
[/quote]
järjestetty avoliitto/avioliitto??
[/quote] No ei nyt sentään. Sanotaan vaikka että olosuhteiden pakosta, nyt yhdessä 18v.
Virallisesti vein loput tavarat ja tein muuttoilmoituksen 9kk jälkeen. Käytännössä vietin ensimmäisen parin kuukauden jälkeen kaiken aikani poikaysyävän luona. Oltiin silloin 22v ja 24v. Nyt tulee kolmas vuosi yhdessä.
Vähän vajaa 4 vuotta oltiin seurusteltu. 27 ja 25...hiljaa hyvä tulee :D Ainakin kunnolla tunsi tyypin, jonka kanssa iski kattilat samaan kaappiin.
Vuosi seurustelua, yhteenmuuttaessa oltiin 20 ja 21. Puoli vuotta ehdittiin asua vuokralla, kunnes muutettiin omaan.