Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koolla on väliä

Vierailija
07.06.2015 |

Eilen se tapahtui,sain elämäni ekan orkun!
EI jäänyt epäselväksi tulinko vai en,aivan tajutonta,nyt alan ymmärtää seksin hehkutuksen.baarista mukaan lähti mukava mies ja kun housut riisui niin vähän säikähdin oli sen verran hyvin varustettu.pari työntöä ja tämä nainen pääsi taivaaseen! On mulla miehiä ollu ennenki,mutta ei näin isolla varustettua semmosia tavallisia ja oon miettiny että sainkoha mut nyt tiedän että enpä oo saanu vaikka mitä temppuja tehty,siihen tarvittiinkin vain kunnon vehje.ja olen parikymppinen,synnyttämätön ennen kun alatte haukkua ämpäritoosaksi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ja heti nainen on löysä jos tykkää isosta..

Vierailija
42/45 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:34"]

Koolla on tosiaankin väliä. Mä kelpuutan vain miehet, joilla on 20 cm tai sitä pidempi vehje.

Mutta iso kalu ei yksin riitä, ei todellakaan. Miehen PITÄÄ myös muilta osin täyttää vaatimukset. Pituutta on oltava EHDOTTOMASTI vähintään 185 cm, mutta mielellään saisi olla 190 cm tai enemmän. Lisäksi pitää olla muutenkin komea, urheilullinen ja lihaksikas mies. Lisäksi pitää olla miehisessä ammatissa töissä johtajan tehtävissä ja vuositulot vähintään 50 000 euroa (tämä on EHDOTON vaatimus).

Mun mielestä mä voin vaatia mieheltä tuollaisia ominaisuuksia, koska olen itsekin tosi kaunis, hyvävartaloinen ja muutenkin tasokas nuori nainen.

[/quote]

Olipas hauska viesti. Kuvailit juuri minun miesystäväni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:34"]Koolla on tosiaankin väliä. Mä kelpuutan vain miehet, joilla on 20 cm tai sitä pidempi vehje.

Mutta iso kalu ei yksin riitä, ei todellakaan. Miehen PITÄÄ myös muilta osin täyttää vaatimukset. Pituutta on oltava EHDOTTOMASTI vähintään 185 cm, mutta mielellään saisi olla 190 cm tai enemmän. Lisäksi pitää olla muutenkin komea, urheilullinen ja lihaksikas mies. Lisäksi pitää olla miehisessä ammatissa töissä johtajan tehtävissä ja vuositulot vähintään 50 000 euroa (tämä on EHDOTON vaatimus).

Mun mielestä mä voin vaatia mieheltä tuollaisia ominaisuuksia, koska olen itsekin tosi kaunis, hyvävartaloinen ja muutenkin tasokas nuori nainen.
[/quote] Vai johtajalla 50 donaa. Saa olla aika pikkupomo jos ei 70-90 donaan yllä.

Vierailija
44/45 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo... koko alotus on ihan Porvoosta.

Vierailija
45/45 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:26"]

Eilen se tapahtui,sain elämäni ekan orkun! EI jäänyt epäselväksi tulinko vai en,aivan tajutonta,nyt alan ymmärtää seksin hehkutuksen.baarista mukaan lähti mukava mies ja kun housut riisui niin vähän säikähdin oli sen verran hyvin varustettu.pari työntöä ja tämä nainen pääsi taivaaseen! On mulla miehiä ollu ennenki,mutta ei näin isolla varustettua semmosia tavallisia ja oon miettiny että sainkoha mut nyt tiedän että enpä oo saanu vaikka mitä temppuja tehty,siihen tarvittiinkin vain kunnon vehje.ja olen parikymppinen,synnyttämätön ennen kun alatte haukkua ämpäritoosaksi.

[/quote]

Kiinnostaisi tietää ap:n tarkka ikä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi