Tamperelaiset, tuntuuko teistä että Tampereelta vaikea löytää seuraa?
Tuntuu että kaikki kiinnostavan oloiset ihmiset, minun tapauksessani miehet, asuvat muualla.
N
Kommentit (17)
Muuta muualle, miksi jäisit Tampereelle???
Ei tunnu siltä. Tampereella ollaan juuri sopivasti sosiaalisia, jutellaan herkästi tuntemattomillekin mutta ei urkita kaikkia naapuruston asioita tietoon.
Kaikki naiset täällä tampereella lopettaa kommunikaation ennen kuin ehtii edes päivää sanoa. Kai se on naisten ylimielisyys joka pistää jättämään tutustumishaluiset miehet. Kannattaa katsoa peiliin!
En ole löytänyt täältä yhtään kiinnostavaa miestä koko aikana, jonka olen täällä asunut. Ei ole oikein minun tyylisiä. Miehet kyllä ottavat rohkeasti kontaktia tuntemattomiin, on pyydetty treffeille useamman kerran, ja esimerkiksi mukaan hengaamaan ja istumaan iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset täällä tampereella lopettaa kommunikaation ennen kuin ehtii edes päivää sanoa. Kai se on naisten ylimielisyys joka pistää jättämään tutustumishaluiset miehet. Kannattaa katsoa peiliin!
Jos se tutustumishaluinen mies ei ole kiinnostava, miksi ei torppaisi heti. Olisitko itse innoissasi jos joku nainen, joka ei ole _yhtään_ sun tyyppiä, tulisi tekemään tuttavuutta selvästi kiinnostuneena? Tuskinpa.
Mitä se kertoo tamperelaisista, jos kaikkien tamperelaisten mielestä Tampereelta on vaikea löytää seuraa?
Treeltä on helppo löytää pesää, mutta niin ongelmaisia naisia, että suosiolla kannattaa vältellä!
Mt-ongelmaisia ainakin on rutosti, että mielellään savolaisia nymfoja kuksii.
Treeltä löytyy kyllä paljon naisia, mutta väitän samaa kuin muutkin.
Ihmettelen miksei niitä mt-ongelmia hoideta siellä.
Mistä sitten kuvittelisit helpommin löytäväsi seuraa? Marmariksesta?
Hesalaiset ovat soitellen sotaan parisuhteissa, että pitäisi heti olla jo häitä suunnittelemassa.
Savolaiset ovat hirveän himokkaita ja enemmän ons -tyyppejä.
Turkulaiset ovat niin sisäänpäinkääntyneitä ja tukkoisia, että on ihme, jos sellainen lämpenee edes.
Treeläiset ovat edellä mainittuja kieltämättä.
Miesten peräaugkkojen pinkeyttämiskulttuuri on tampereella voimissaaan! Naiset käyttävät vyömulggujaan niin ahkerasti ettei misten persseenreiät ehdi palautua vaan jäävät niin pinkeiksi ettei edes ulostaminen onnistu!
Treeläiset naiset valaisivat minua, että heitä en jatkossa suosi tai heidän kaltaisiaan.
Nirppanokkaisia naisia on ainakin meidän kulmilla paljon. Eivät tervehdi edes toisiaan, vaikka asuvat vuosikausia samassa pihapiirissä.