Millä inspiroitua laihikselle?
Lihoin vuodessa melkein 20 kiloa ja kilot ovat selkeästi tulleet pysyäkseen. Pari kertaa olen laihduttanut muutaman kilon, mutta yksikin repsahdus nostaa painon takaisin samoihin lukemiin. Pitäisi järsiä näkkileipää loppuelämä, jos haluaisi painon putoavan. Tiedän, että pitäisi taas aloittaa, mutta ei nappaa sitten niin yhtään. Vinkkejä?
Kommentit (13)
Ole rauhassa läski vaan, mutta älä aina ole niin kamalan kateellinen meille hyvävartaloisille. Ota vähän lisää herkkuja, mussuti mussuti.
Heh, tätäkö kutsutaan nykyään huumoriksi? Vähäinen rasvaprosentti ennakoi myös vähäistä älykkyyttä? ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:14"]Heh, tätäkö kutsutaan nykyään huumoriksi? Vähäinen rasvaprosentti ennakoi myös vähäistä älykkyyttä? ap
[/quote]
ehkä sun pitäisi pitää läskis sitten tai menetät huippuälyykkyyttesi kun laihdut. onhan tuokin puolustus :D :D
Ite vedän vanhoja vaatteita päälle. Sit huomaan kui ne puristaa ja jokapaikasta tursuu. Sit taas maistuu näkkäri
Huomasin ollessani tosi hoikka, mutta en siis alipainoinen, hiukseni olivat ohuet ja iho huono. Kun painoa tuli vuosien saatossa lisää ja ylipainoa on, hiukseni ovat ihanan pitkät ja paksut ja iho huippu kunnossa. Mitäs muutamasta liika kilosta..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:19"]
Haluatko olla seksikäs ja kaunis? Laihduta.
[/quote]
En halua, vaan laihtua terveydellisistä syistä. Ikävä kyllä nopea sydänperäinen kuolemakaan ei motivoi laihduttamaan juuri nyt. ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:19"]
Haluatko olla seksikäs ja kaunis? Laihduta.
[/quote]
En halua, vaan laihtua terveydellisistä syistä. Ikävä kyllä nopea sydänperäinen kuolemakaan ei motivoi laihduttamaan juuri nyt. ap
[/quote]
No voi voi ja kättä housuun.
Yritä päästä johonkin lahdutusryhmään. Esim jotkut kuntosalit järjestää "painonpudotuskilpailuja". Ja sitten vaan päätät että vedät sen loppuun, et lintsaa tunneilta ja teet sen mitä ohjaaja sanoo. Ajattele, että se on vaan se muutama viikko, kyllä sen selviää. Muutamassa viikossa et ehkä pääse lopuliseen tavoitteeseen mutta pääset alkuun. Ja kun selvisit esim ekat 10vk selviät myös toiset.
Itse olen osallisitunut tänä keväänä juuri tämmöiselle kuntosalinjärjestämälle kurssille. Itseasialla kahdelle putkeen. Lähtöpaino oli merkittävä ylipaino, nyt lähennellään jo normaalipainon rajaa. Kuntotaso aloittaessa oli 0. Ekat tunnit oli ihan kauheita, kamppailua joka helvetin minuutista, mutta jotenkin vaan sinnittelin alkuun. Samalla muutin myös ruokatottumukset. Olen todella onnellinen ja ylpeä tähänastisesta saavutuksestani. Kunto on noussut huimasti. Nyt teen asioita mitä en olisi edes kuvitellut tekeväni vielä puolivuotta sitten. Kevät on ollut rankka mutta samaan aikaan antoisa. Ryhmässä kannustetaan toinen toisiamme, iloitaan saavutuksista ja tsempataan uuteen viikkoon. Ja se mahtava tunne kun vaatekaupassa löytyy kivannäköistä päälle pantavaa :)
Kannusta sinua ottamaan härkää sarvista ja teet vaan päätöksen ja pysyt siinä. Tiedän ei se helppoa ole, itsekin kamppailin vuosia aloittamisen motivaation kanssa mutta nyt ihmettelen kuinka helppoa tämä on loppujen lopuksi ollut. Harmittaa etten löytänyt tätä aikaisemmin.
Eikö olisi hienoa herätä virkeänä ja täynnä energiaa? Tuntea hyvältä vain olla? Ei pöhötystä, ei raskasta oloa, vaan kevyt olo ja energiaa. Voimaa ja jaksamista esimerkiksi nousta useat portaat huohottamatta, hikoamatta.
Mulla tuli sama ehdotus mieleen kun kahdellatoista, eli vertaistuki.
Tsemppiä ap!
Teippaa jääkaappiin kuva unelmakropasta ja kuva läskistä