Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sairaana ja päätin tilata ensimmäistä kertaa woltista ruokaa kotiin ja mitä ihmettä tämä oikein on?

Vierailija
01.02.2022 |

Näin kartalta, että ruokani valmistui hyvissä ajoin ja näytölle tuli teksti, että tilaustani toimitetaan, mutta nyt ei sitten toimittaminen edisty mihinkään? Lukee, että "lähettisi toimittaa tällä hetkellä aiempia tilauksia", mutta hänen sijaintinsa ei liiku suuntaan eikä toiseen ravintolan lähettyviltä. Itse ravintola vielä on melko kaukana. Ruoka, jonka tilasin oli kallista, joten miten on....saanko sen nyt jäähtyneenä, peräti täysin viilentyneenä perille? Aikaa tulee koko ajan lisää arvioituun toimitusaikaan ja olen odottanut jo todella kauan.....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se runklasi sun ruokaan

Vierailija
22/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika varhain teillä päin on ravintoloilla ruoka valmista.

Haiskahtaa keksityltä tarinalta.

Se, että sinä olet kotoisin kahden ravintolan perähikiä kylästä ei tarkoita, että esim isoissa kaupungeissa ei saisi ruokaa jo aamulla. Helsingissä esimerkiksi on jo moni paikka auki klo 7 aikaan aamulla. Kello kymmeneen mennessä on jo moni ravintola ollut auki ja hyvän tovin.

T. Usein wolttaava stadilainen

Stadilaisena ihmettelen että joku sairaana oleva tilaa juuri aamiaista kotiin ja varsinkin jos on wolttaajana ensikertalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä olet kotoisin kahden ravintolan perähikiä kylästä ei tarkoita, että esim isoissa kaupungeissa ei saisi ruokaa jo aamulla. Helsingissä esimerkiksi on jo moni paikka auki klo 7 aikaan aamulla. Kello kymmeneen mennessä on jo moni ravintola ollut auki ja hyvän tovin.

Ei kukaan sika syö tuohon aikaan vaikka ruokaa saisikin.

Kaikki jotka syö aamupalaa on sikoja?

Vierailija
24/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääggeri raiskaa edellistä asiakasta.

Vierailija
25/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpykylästä terve. Kävin 7:30 paikallisessa lounaspaikassa aamupalalla.

Vierailija
26/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla kannata mainitakkaan tilaavansa mistään mitään kotiovelle :D Kommenteista sen jo huomaa. Porukka on niin kujalla, etteivät ymmärrä sieltä landelta, että suurissa kaupungeissa ruokaa saa jo monesta paikasta tähän aikaan kotiin ja sieltä tuli ensimmäinen "mene itse hakemaan", vaikka ap selvästi kertoi olevansa sairaana. Itse käytän myös wolttia juurikin, jos olen kipeänä, silloin ruokalähettipalvelut on enemmän kuin toivottuja, mutta mistä nämä ulisijat mitään tietävät :D Taitavat olla itse liian köyhiä tilaamaan.

Äläs nyt pelle jaksa yleistää. Kyllä täällä maalla ymmärretään että isolla kirkolla on ravintoloita enemmän ja joku syö vaikka keskellä yötä. Mullakin on joskus ruokis ollut jo klo 9. Helsinkiä en tosin kovin isona silti pidä, kun on nähnyt oikeita miljoonakaupunkeja.

Vierailija
27/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuet riistotaloutta (aka heinommin alustataloutta)? Etkö voi reippailla sinne ravintolaan hakemaan ruokaasi? Vihreästi kävellen tai fillarilla?

Vierailija
28/28 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuet riistotaloutta (aka heinommin alustataloutta)? Etkö voi reippailla sinne ravintolaan hakemaan ruokaasi? Vihreästi kävellen tai fillarilla?

Tai jos on sairas kuten ap, niin tilaa suoraan sellaisesta ravintolasta jolla on omasta takaa kotiinkuljetuspalvelu.