Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisin miehen

Vierailija
07.06.2015 |

joka olis hellyydenkipeä. Jonka kainalossa mä voisin kattoo pimeässä syysillassa jotain kivaa leffaa. Mä tekisin sille ruokaa ja se tulis halaamaan mua takaapäin ja pussais kaulalle. Olis ihanaa jos se tykkäis musta sellasena kun mä oon ja olis ylpeä, että sillä on tällainen nainen. Se olis kiinnostunu mun asioista ja haluais nähdä mun perhettä. Sitten joskus meille tulis lapsi ja toinenkin ja silti me rakastettais toisiamme ihan hirveesti, vaikka lapset on välillä hankalia. Tietysti joskus olis riitoja, mutta me selvittäis yhdessä kaikista vastoinkäymisistä. Me ei koskaan annettais periks kun on vaikeaa. Sitten me vanhettais yhdessä ja oltaisiin vielä vuosikymmenten päästä umpirakastuneita toisiimme.

Sanokaa et tämmönen rakkaus on mahdollista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät haarat auki niin melkein jokainen mies on tuollainen niin kauan kun sillä on pääsy kalleinpaasi.

Vierailija
2/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:55"]Jos pidät haarat auki niin melkein jokainen mies on tuollainen niin kauan kun sillä on pääsy kalleinpaasi.
[/quote]

Ei kai nyt aina voi haarojaan auki pitää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti tosi mukavalta tuohon lapsijuttuun asti. En tiedä jaksaisinko isyyttä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:55"]Jos pidät haarat auki niin melkein jokainen mies on tuollainen niin kauan kun sillä on pääsy kalleinpaasi. [/quote] Ei kai nyt aina voi haarojaan auki pitää...

[/quote]

Ehkä kakkoskommentoijan kotona sellainen on tapana. Jostainhan ne arvot opitaan.

Vierailija
5/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se mahdollista :) Mäkin haluan yksisarvisen ♡

Vierailija
6/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:52"]joka olis hellyydenkipeä. Jonka kainalossa mä voisin kattoo pimeässä syysillassa jotain kivaa leffaa. Mä tekisin sille ruokaa ja se tulis halaamaan mua takaapäin ja pussais kaulalle. Olis ihanaa jos se tykkäis musta sellasena kun mä oon ja olis ylpeä, että sillä on tällainen nainen. Se olis kiinnostunu mun asioista ja haluais nähdä mun perhettä. Sitten joskus meille tulis lapsi ja toinenkin ja silti me rakastettais toisiamme ihan hirveesti, vaikka lapset on välillä hankalia. Tietysti joskus olis riitoja, mutta me selvittäis yhdessä kaikista vastoinkäymisistä. Me ei koskaan annettais periks kun on vaikeaa. Sitten me vanhettais yhdessä ja oltaisiin vielä vuosikymmenten päästä umpirakastuneita toisiimme.

[/quote]
Ihan ku suoraan mun kynästä tää teksti. Me ollaan sielunsiskoja ja unolmoitsijoita :)

Vierailija
7/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:52"]joka olis hellyydenkipeä. Jonka kainalossa mä voisin kattoo pimeässä syysillassa jotain kivaa leffaa. Mä tekisin sille ruokaa ja se tulis halaamaan mua takaapäin ja pussais kaulalle. Olis ihanaa jos se tykkäis musta sellasena kun mä oon ja olis ylpeä, että sillä on tällainen nainen. Se olis kiinnostunu mun asioista ja haluais nähdä mun perhettä. Sitten joskus meille tulis lapsi ja toinenkin ja silti me rakastettais toisiamme ihan hirveesti, vaikka lapset on välillä hankalia. Tietysti joskus olis riitoja, mutta me selvittäis yhdessä kaikista vastoinkäymisistä. Me ei koskaan annettais periks kun on vaikeaa. Sitten me vanhettais yhdessä ja oltaisiin vielä vuosikymmenten päästä umpirakastuneita toisiimme.

[/quote]
Ihan ku suoraan mun kynästä tää teksti. Me ollaan sielunsiskoja ja unolmoitsijoita :)
[/quote]
Unelmoitsijoita

Vierailija
8/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkelit runkkaa, näin se vaan menee.

Vierailija
9/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kannatta ruveta lesboksi.

Vierailija
10/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se periaatteessa, mutta älä ota miestä baarista, jos tuota haluat. Uskossa oleva mies vois olla tuollainen.Mulla oli samat unelmat,mutta miesei ollutkaan yhtään sellainen, petti, löi ja jätti. Nyt on uusi, joka ei petä, eikä lyö, mutta juo liikaa viikonloppuisin:(

Vierailija
11/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:52"]

joka olis hellyydenkipeä. Jonka kainalossa mä voisin kattoo pimeässä syysillassa jotain kivaa leffaa. Mä tekisin sille ruokaa ja se tulis halaamaan mua takaapäin ja pussais kaulalle. Olis ihanaa jos se tykkäis musta sellasena kun mä oon ja olis ylpeä, että sillä on tällainen nainen. Se olis kiinnostunu mun asioista ja haluais nähdä mun perhettä. Sitten joskus meille tulis lapsi ja toinenkin ja silti me rakastettais toisiamme ihan hirveesti, vaikka lapset on välillä hankalia. Tietysti joskus olis riitoja, mutta me selvittäis yhdessä kaikista vastoinkäymisistä. Me ei koskaan annettais periks kun on vaikeaa. Sitten me vanhettais yhdessä ja oltaisiin vielä vuosikymmenten päästä umpirakastuneita toisiimme. Sanokaa et tämmönen rakkaus on mahdollista?

[/quote]

Omissa haaveissanikin asiat ovat noin.

-mies-

Vierailija
12/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta me emme vaan tapaa :(