Neuletakki (35% villaa, 35% akryyliä, 28% polyamidia, 2% elastaania)
Maksaa 140€. Ostaisitko? Olen siis pitkää katsellut Chillnorwayn pitkää neuletakkia. Nyt sen huomasin alessa, mutta kun tutkailin tarkemmin tuotelappua, niin siinä on yllättävän vähän villaa. Onko tossa vain merkkilisää hinnassa vai oikeesti laadukas?
Kommentit (17)
Ei kuulosta laadukkaalta. Akryyli nyppyyntyy nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:18"]
Ei ole akryylivaate tuon hinnan arvoinen.
[/quote]
Niin ja tuo 140€ on alehinta. Ovh 200€. Olen odottanut, josko tulisi aleen ja nyt tuli mutta petyin kun olen luullut sen olevan laadukas. Siksi kaipailisin kokemuksia Chillnorwayn tuotteista. Takki on ulkonäöltään sellaisne mitä etsiskelen.
Tosi kallis hinta akryyli-polyamidi-neuleesta.
Meinasin kerran ostaa Tiger of Swedenin t-paidan, joka maksoi 70 euroa. Onneksi luin pesulapun: 100% akryyli. Mitä hittoa!?
Ok. Jätän tilaamatta. Näin vähän mietiskelinkin mutta kun se on niiiin kivan näköinen... ap
Yli puolet tuotteesta akryylia ja polyamidia - ja hinta 140!!!! Toivottavasti KUKAAN ei osta tuollaista. Hyi!!!
Jätä kauppaan. Älä edes mieti enää.
Tätä tää nykyään on. Harvoin löytää vaatteita, jotka ovat edes 50% villaa. Etsitty on talven pakkasiin! Mutta mä ostasin, jos vaate on just se mitä haluisin, ja varautuisin siihen, että hyvänä.se ei pysy kauaa ainakaan kaunaloista.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:37"]Tätä tää nykyään on. Harvoin löytää vaatteita, jotka ovat edes 50% villaa. Etsitty on talven pakkasiin! Mutta mä ostasin, jos vaate on just se mitä haluisin, ja varautuisin siihen, että hyvänä.se ei pysy kauaa ainakaan kaunaloista.
[/quote]
Minä opettelin neulomaan, kun tuskastuin siihen, että ei löydy oikeasti villaa sisältäviä villatakkeja.
Akryylia kannattaa välttää viimeiseen asti. Kaikki tekokuidut eivät ole huonoja, esim. Pieni määrä elastaania puuvillan tai villan seassa parantaa todella hyvin vaatteen laatua ja auttaa pysymään muodossa. Mutta akryyli on ehdoton no-no!
Akryyli puuvillan seassa toimii joskus. Akryyli ja villa puolet ja puolet väliviivasuhteessa myös. Enemmistö akryylia tai sataprossaa = jätä kauppaan. Ps. Miten huaweista löytyy tuo väliviiva? On ihan turha alaviiva kyllä_____.
Mulla on pari neuletta joissa hieman akryylia ja hyvinä ovat pysyneet. Eivät kyllä tosin ole maksaneet läheskään 140:ä euroa enkä noin paljon ikinä maksaisi noista.
Ikinä en ole maksanut 140 euroa neuletakista.Muutenkin nuo Chillnorwayn vaatteet ovat täysin ylihinnoiteltuja. 129 euroa jostain yöpaitulista, mitä saat Anttilasta 20 eurolla. No, kai ne maksaa joilla on liikaa rahaa käytössä.
Ne irtonaiset nypyt muuten voi poistaa vaatteen pinnalta ihan ajeluterällä. Vaate lappeelleen vaikka lattialle, ja vetelee terällä vaatteen päältä (ei jyystetä sitä kangasta). Nypyt irtoavat näppärästi.
En todellakaan. Tuossa selvästi maksaa merkki, ei laatu, nimittäin tuollaisella koostumuksella saa vaatteita ihan henkkamaukaltakin.
Neuletakkeja saa kahdella kympillä
Henkkamaukalta saa joskus jopa 100% villaa. Mutta akryyli on suorastaan veemäinen materiaali missä tahansa vaatteessa. Yksi pesu ja ryysy näyttää ja tuntuu karmealta.
Ei ole akryylivaate tuon hinnan arvoinen.