Exä ei ymmärrä että mulla on uusi mies
Roikkuu ja haaveilee yhä yhteenpaluusta. Olen ollut ilkeäkin häntä kohtaan kun ei nätti puhe tehoa, mutta silti roikkuun ja kuvittelee että meistä tulee pari. Uusi mies on kaikki mitä miehestä toivon, mitä exä ei ollut. Mitä voi tehdä kun ei tajua?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidätte edelleen yhteyttä toisiinne?
En pidäkään. Exä pommittaa viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etkö voisi estää häntä niin ei voi enään ottaa yhteyttä sinuun? Jos kerran ei ymmärrä niin mitä sitä turhaan jankkaamaan asioita kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etkö voisi estää häntä niin ei voi enään ottaa yhteyttä sinuun? Jos kerran ei ymmärrä niin mitä sitä turhaan jankkaamaan asioita kokoajan.
Kyllä. Mutta keksii keinot ohittaa estot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
"Lopeta toi häiriköivä paskanjauhaminen! Me ei olla enää yhdessä eikä tulla enää koskaan olemaan!!!!"
Sitten estät.
Sanot että viet asian eteenpäin jos ei jätä rauhaan.
Sun exä ei näköjään ole päässy yli erostanne se varmaan vie aikaa..
Vierailija kirjoitti:
"Lopeta toi häiriköivä paskanjauhaminen! Me ei olla enää yhdessä eikä tulla enää koskaan olemaan!!!!"
Sitten estät.
Ei auta. Olen sortunut niin alle vyön iskuihin, etten kehtaa edes tunnustaa täällä, mutta ei siltikään auta. Muut miehet olisivat haistattaneet paskat sen jälkeen, mutta tämä ei.
Vierailija kirjoitti:
Nää on hauskoja, missä kuullaan vain toisen puolen tarina. Ex miehen kertomana voisi olla hieman erilainen...
Miten saa mustaa valkoisella olevat viestit eri kertomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Esimerkiksi luo aina uuden profiilin facessa ym, että voi lähettää viestin. Näissäkin on tosin asetukset, ettei tuntemattomat voi lähettää, kannattaa ap laittaa näin jos ei vielä ole. Mulle yksi sankari keksi soittaa tuntemattomasta numerosta, vaikka siis numeron olin estänyt. Myös prepaid liittymällä, konsteja kyllä on.
Eri
Kyllä se varmasti jossain kohtaa lopettaa kun löytää itselleen uuden naisen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmasti jossain kohtaa lopettaa kun löytää itselleen uuden naisen
Tätä rukoilen. Naista käy sääliksi, mutta eipä ole mun ongelma enää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvosanan antaisit kirjoitustaidostasi? Aikuinen ihminen 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten estät.
Ei auta. Olen sortunut niin alle vyön iskuihin, etten kehtaa edes tunnustaa täällä, mutta ei siltikään auta. Muut miehet olisivat haistattaneet paskat sen jälkeen, mutta tämä ei.
Kuulostatte molemmat keskenkasvuisilta.
Jos nyt oikeasti haluat tyypistä eroon, niin voit joko laittaa estot puhelimeen ja somessa sellaiset asetukset, ettei hän pääse kontaktiin.
Jos jollain ilveellä viestejä satelee, niin ilmoitat (asiallisesti, ei lapsellisia "vyön alle iskuja") että viestien pitää loppua nyt, ne häiritsevät etkä halua olla missään tekemisissä. Viestit jos jatkuu, niin se saattaa olla jopa rikos, riippuu missä määrin niitä tulee ja mitä olet itse tehnyt. Älä siis rohkaise yhteydenottoihin. Se että suutut ja lähdet kiukutteluun mukaan, on tavallaan rohkaisua, koska sinä reagoit. Anna siis (kieltämisen jälkeen) olla.
Taidat vaan nauttia huomiosta. Odotahan kun exäsi löytää uuden ja paremman naisen, jossa on kaikki mitä sinusta puuttuu alkaa palstaulinat.